Gry, w których gracze pokazali twórcom, jak należy robić... gry
Nie bez powodu New Vegas uważane jest za najlepszego Fallouta Bethesdy. Pustkowia w tej produkcji nie zachwycają jednak wyglądem, ale tymi modami możecie je znacznie upiększyć.
New Vegas nie jest grą Bethesdy. Osoba która to napisała powinna być wywalona na zbity pysk z redakcji. Takiej indolencji się nie wybacza i toleruje.
Fallout: New Vegas – fabularna gra akcji stworzona przez Obsidian Entertainment, wydana przez Bethesdę Softworks w 2010 roku na platformy Microsoft Windows, Xbox 360 i PlayStation 3. W latach 2010–2012 ukazywały się dodatki i rozszerzone edycje gry.
Ludzie jak na portal z grami to taki brak wiedzy to wstyd. Nawet nie wspomnę jak Bethesda mieszała z wypłaceniem premii dla Obsidian bądź z śmiesznie krótkim czasem na stworzenie gry.
Odnosząc się do tytułu to szczerze wątpię aby choć 1% moderów było w stanie zrobić grę
jak moderzy próbowali robić grę to wyszła daikatana. Polecam, mocne 2/10;
Przecież daikatany nie zrobiła grupa moderów tylko pełnoprawne studio z budżetem i doświadczeniem
Myślą że jak potrafią podmienić teksturę na wyższej rozdzielczości albo zmienić opcje post-pro to są twórcami gier xD
[1]
https://store.steampowered.com/app/933480/Enderal_Forgotten_Stories/
https://store.steampowered.com/app/1072150/Hedon/
https://store.steampowered.com/app/1014940/Nehrim_At_Fates_Edge/?curator_clanid=3357962
I inne o których teraz nie pamiętam.
Także wszystko jest możliwe :]
1 i 3 to mody do Tesów, niezależnie od tego jak bardzo nie przypominające oryginału tak jednak korzystający z ich tekstur, silnika i kodu, wkład moderów to praca w edytorze. Sam Hedon zaś to, choć chyba dobra gra, tak jednak nie dorównująca napracowaniem żadnej z powyższych.
Także jest możliwe, ale to złe przykłady
A hearts of iron 4 to gdzie? Tam granie bez modów to masochizm. Tylko, że twórcy wcale się nie chcą od moderów uczyć, bo wolą liczyć pieniążki z dodatków.
Dobre zestawienie, ale zapomnieliście o serii ARMA.
Przecież to z modów do ARMY właśnie narodziły się survivale z zombiakami, gatunek battleroyale czy mody będące symulatorem życia dla osób lubiących RP (teraz popularne również w GTA V).
A gdzie seria Baldur's Gate? Powstały do niej mody które dodają dziesiątki jak nie setki godzin nowego contentu
Chyba jestem dziwny bo ja za modami nie przepadam. Takie, które poprawiają coś w interfejsie albo dodają jakieś sortowanie użyję ale od pozostałych trzymam się z daleka. Czasem boję się, że za bardzo mi ułatwią grę lub całkiem odwrotnie. Najczęściej jednak boje się kiczowatości w przypadku modów fabularnych.
Pewnie dużo tracę ale każdy ma swój sposób na granie.
Dokładnie, zazwyczaj balans idzie się kochać. Jedyny mod który poprawia balans i naprawia zadania który znam to do Vampire Bloodlines. No jeszcze HoTA do Heroes jest spoko bo ma multi :)
Problem z większością modów jest taki, że na ogół idą w dobrym kierunku tylko za bardzo. Tak jakby twórcy chcieli podkreślić wszystkie zmiany aby na pewno każdy zauważył. Można jednak znaleźć prawdziwe perełki, sam preferuję tzw. vanilla mody, które nie ingerują za bardzo w rozgrywkę albo fabułę, ale po prostu czynią grę lepszą. Tak np Stalker Complete 2009.
Mody do GTA V po kroju Role-Play czy modów grafiki, zastanawiałem się długo czego nie którzy oczekują od Grand Theft Auto by robili następne części oparte o Role-Play lub Rpg, łatwiej było by stworzyć grę np. Real Life Symulator, bo zabawa zabawą ale nie które mody zaprzeczają idei gier, ja do dzisiaj się trzymam tego że nie dodaje żadnego samochodu moda który jest powyżej roku wydarzeń z gier czyli auta do 2013, San Andreas do 1992 itd. Mody dla mnie są elementami których mi brakuję w grze.
Z jakiej gry ta postać, gdzie jest napisane "GRACZE"?
Ze Skyrim.
Jedyne mody które toleruję to mody poprawiające grafikę, interfejs, sztuczną inteligencję lub dopracowane, duże mody zmieniające całą grę tak jak na przykład Kaiserreich do Hearts of Iron 4 czy Third Age do Medieval 2 Total War. Ale i tak najczęściej po prostu gram bez modów bo nie czuję takiej potrzeby.
Nie bez powodu New Vegas uważane jest za najlepszego Fallouta Bethesdy. Pustkowia w tej produkcji nie zachwycają jednak wyglądem, ale tymi modami możecie je znacznie upiększyć.
New Vegas nie jest grą Bethesdy. Osoba która to napisała powinna być wywalona na zbity pysk z redakcji. Takiej indolencji się nie wybacza i toleruje.
Fallout: New Vegas – fabularna gra akcji stworzona przez Obsidian Entertainment, wydana przez Bethesdę Softworks w 2010 roku na platformy Microsoft Windows, Xbox 360 i PlayStation 3. W latach 2010–2012 ukazywały się dodatki i rozszerzone edycje gry.
Ludzie jak na portal z grami to taki brak wiedzy to wstyd. Nawet nie wspomnę jak Bethesda mieszała z wypłaceniem premii dla Obsidian bądź z śmiesznie krótkim czasem na stworzenie gry.
No ale wydane przez Bethesde i na silniku Bethesdy, w sensie na Gamebryo ale od morrowinda do Falloutów ten sam silnik. Obsidian tworzył na podstawie Fallouta3 mozna powiedzieć.
No ale wydane przez Bethesde i na silniku Bethesdy, w sensie na Gamebryo ale od morrowinda do Falloutów ten sam silnik. Obsidian tworzył na podstawie Fallouta3 mozna powiedzieć.
Nie. To taj jakby powiedzieć iż The Outer Worlds jest Epyca bo korzysta z UE.... Skończcie z tym gloryfikowaniem Bethesdy
Dokładnie, jedyne co New Vegas ma wspólnego z Bethesdą to badziewny i przestarzały silnik, który jest największą wadą gry. Mówienie że to gra Bethesdy to jakieś nieporozumienie.
To sobie porównajcie F3 do NV. Ja wiem, że to Obsidian zrobił, ale nie można powiedzieć, że Bethesda nie miała w tym udziału.
Zresztą, macie jak różnie mogą wyglądać gry na Gamebro i teraz porównacjie F3 do NV :)
[link] www.youtube.com/watch?v=31vxE2hHfQw
Obsidian dał skiny, tekstury, świat i questy ale nie stworzył gry od nowa.
Wait what? Nie danie do zestawienia Medievala II (Total Wara z najlepszą biblioteką modów) czy którejś z gier Paradoksu, ale danie Wiedźmina 3? Wut? o.O
O tak! S.T.A.L.K.E.R. przeżył dzięki modulcom drugą młodość. Przynajmniej jak dla mnie. Wszystkie odsłony. :-D
Jakieś mody do CoP byś polecił?
Modów zatrzęsienie, ale wg mnie najlepsze obecnie to Anomaly 2.0, Road to the North, Call of Chernobyl , Call of Misery, Mistery 2.0. W tej kolejności od najlepszego .
kamil111skiper
Długo by wymieniać. Complete (Zmienia niewiele - wygląd, dźwięki, poprawa bugulców. Reszta jak w podstawce) Sigerous = (SGM) - tutaj zmian jest sporo. Od groma broni i pancerzy dodatkowe misje, artefakty itp. Nie wiem czy już zakończyli prace nad SGM 3.0. Gdybyś jednak spróbował i na początku odrobinę się nudził nie poddawaj się.
Modów jest doprawdy sporo. Od zmian graficznych po totalną zmianę fabuły. Zapraszam na Stalkerteam.pl. Tam powinieneś znaleźć to czego potrzebujesz. W razie czego zapytaj starszych Stalkerów. ;-)
Najważniejsze jakie znasz języki. Część modów jest po angielsku, sporo po rosyjsku a część jest przetłumaczona na polski. Ekipa ze StalkerTeam stale pracuje nad kolejnymi tłumaczeniami.
Pozdrawiam. Pamiętaj że Zona wzywa. ;-D
Dziękuje stalkerze!
A gdzie Doom ?! Brutal doom, Project brutality, HDoom i wiele innych świetnych modów.
Wiedźmin 3? Serio? Od kiedy lepsze tekstury, czy SweetFX są przykładami na ciekawe mody? Jeśli już musieliście dać Wiedźmina, trzeba było dać jedynkę.
Niestety problematyczny okazuje się być balans, kompatybliność, kiepski user experience oraz braki w immersji. Stworzenie odpowiedniego setupu do takiego Skyrima to czasochłonna i skomplikowana sprawa.
Możliwe że dobrym rozwiązaniem było by wprowadzenie zapisu do regulaminu, który za opłatą umożliwiłby bezpośrednie zaimplementowanie modów. To mogło by zachęcić modderów - nie dość, że mogli by zarobić, to ich produkt stawał by się częścią ich ulubionej gry. To też niezły wpis do CV :)
Wydając regularne patche przyciągasz społeczność i rozciągasz sprzedaż. Jak widać po Terrari czy Stardew Valley, takie podejście sie opłaca.
Lubię instalować mody, ale głównie te na poprawę realizmu, bądź grafiki, takie które nie zmieniają totalnie gry w zupełnie abstrakcyjny obraz na haju. Nie rozumiem jak można ze Skyrima zrobić anime, po którym gonią półnagie baby z melonami jak głowa. Albo cukierkową krainę instalując niektóre presety ENB Series.
W sumie to takiego Skyrima pobrałem bo mi się spodobał jak widziałem jak szwagier grał. Ale już po 15-20 godz gry odkryłem Nexusa.. i Skyrim nie jest taki sam od tamtej pory :) Samo szukanie i instalowanie modów stało się przyjemnością samą w sobie.
Z MC tak samo miałem -widziałem jak inni grają ,grałem w szkole na informatyce (kto zbuduje ciekawy domek dostanie " + " :D ) i tylko marzyłem by zagrać u sb na komputerze. A mody tylko wydłużyły mój pobyt z tą grą. od 6 lat gram regularnie na 1.4.7 ze 103 modyfikacjami które nie były kompatybilne od samego początku- id przedmiotów,bloków się gryzły. Kiedy udało mi się to rozwiązać zrozumiałem że jak gra dla mnie to pierwsze skrzypce będzie grała ta produkcja z społecznością moderską.
GTA SA ,Starbound, Skyrim, MC ,Fallout NV, Mount & Blade - Zaczęło się od ciekawości danego tytułu a skończyło na zmodowaniu każdego.
Ja bym prosił o przygotowanie artykułu na najlepsze graficzne modyfikacje do GTA: San Andreas. Ta gra już na premierze była potworkiem graficznym, niemniej jest to zdecydowanie moja ulubiona gra z serii. Ostatnio wszedłem na YT zobaczyć czy są jakieś mody poprawiające grafikę i... O MÓJ BOŻE! Ludzie tam cuda porobili. Niemniej po samym filmiku na YT ciężko się połapać co robi największe wrażenie i ma dobrą optymalizację.
a gdzie Cities: Skylines? W tej grze nawet jak ktoś robi vanilla gameplay na YT to wrzuca po paru odcinkach kilka modów bo bez nich się nie da :v
Dzięki modom każda gra z serii Silent Hunter do dzisiaj żyje. Ba, wyhodowała sobie nawet własnych indie-dewloperów, których znudziło już czekanie aż jakiekolwiek duże studio zrobi jakiś tytuł traktujący o łodziach podwodnych. Zapewne wnerwia to mocno braci Guillemot, że zdarzyło im się kiedyś stworzyć nieliniową grę na więcej niż jedno przejście 15 lat temu i mała grupka ludzi ciągle w to gra zamiast kupować od nich n-tego assasyna.
No tak, wiadomo, a najważniejsze jest dla graczy to żeby pokazać więcej piersi.
tylko wy sie skupiacie na pojedynczej rzeczy a zeby zrobic gre trzeba o wszystkim pomyslec i wiadomo ze nie wszystko wyjdzie idealnie co prawda maja juz szablony bo juz tyle gier zrobionych bylo ale wciaz to duzo roboty
Duże gry AAA to też tak właściwie mody - kupuje się silnik, robi modele + tekstury, pisze trochę kodu i gotowe.
No cóż, o ile wiem, jedno z najbardziej rozwiniętych środowisk moderów powstało wokół serii gier "Thief".
Jednym z najsłynniejszych jego osiągnięć jest wydanie potężnej i znakomitej kampanii (właściwie osobnej gry) pt. T2X: Shadows of the Metal Age:
Oczywiście, istnieje też wiele innych projektów związanych z "Thiefem", które rzeczywiście mogłyby zawstydzić twórców oryginału, np. obsypany nagrodami The Dark Mod:
https://www.thedarkmod.com/main/
https://www.youtube.com/watch?v=brJqHnXmpgE