Watch Dogs Legion – wyciek screenów z profilami kibola, gliny i szpiega
Ależ to będzie słaba gra.
No, dobrze że nie robi tego Sony, bo by dostała gra 10/10. Jak robi Ubi to można "walić jak w bęben" cytując pewnego redaktora.
A tak, serio, to byście chociaż zaczekali na premierę znawcy gamingu.
Ależ to będzie słaba gra.
Ależ to będzie słaba gra.
No, dobrze że nie robi tego Sony, bo by dostała gra 10/10. Jak robi Ubi to można "walić jak w bęben" cytując pewnego redaktora.
A tak, serio, to byście chociaż zaczekali na premierę znawcy gamingu.
Różnica jest taka, że sony przyzwyczaiło do wysokiej jakości gier a ubi przyzwyczaił do kopiowania schematów, asetów między swoimi grami i częstego oszukiwania (jak wygląda gra na trailerach a jak w dniu premiery) itd. Jak już wcześniej pisałem ubisoft sam stwierdził, że ich gry są zbyt do siebie podobne.
Poważnie? Hmmm, dałbym słowo że Spiderman ma żywcem wycięty z Batmana system walki i wieże radiowe z asasyna, to samo Horizon jeśli chodzi o wieże.
Co tam mówiłeś o schematach?
Jak widzisz pisałem nie tylko o wieżach ale o schematach. Ale widzę, że do innych się nie odniesiesz bo najwygodniej. Co do spider mana to nie powiedziałbym, że żywcem wycięty z Batmana ale znowu pewnie w spider mana nie grałeś, a ja grałem i w batmana także. No i dodatkowo robią z tych schematów często jeden z fundamentów rozgrywki. Powiedz mi, jak gry Ubi są tak bardzo różnorodne to czemu Ubisoft stwierdził, że jednak tak nie jest?
Jak widzisz pisałem nie tylko o wieżach ale o schematach. Ale widzę, że do innych się nie odniesiesz bo najwygodniej.
Ale do czego mam się odnosić? Stawiasz tezę, że gry Sony przyzwyczajają do wysokiej jakości. Gry Ubi też. Gry Sony też mają schematy, też są powtarzalne i też rżną z innych gier na potęgę. Nie wiem, czego nie rozumiesz. Bo jeśli ktoś twierdzi, że gry Ubi są jakościowo kiepskie to jest niemądry, bo w niczym ich gry nie odstają od najjaśniejszych exów Sony. Czy są powtarzalne? Są, gry Sony także, zwłaszcza sanboxy jak Horizon czy Spiderman.
W Spidermana grałem i jak chcesz mogę ci zdjęcie pudełka przesłac. Wytrzymałem 10 h, bo na tyle nie dałem rady usnąć.
Co do spider mana to nie powiedziałbym, że żywcem wycięty z Batmana
No nie, wcale, tylko ma kontry, jakieś moce dodatkowo. Nie no, oryginał nie ma co :D
Powiedz mi, jak gry Ubi są tak bardzo różnorodne to czemu Ubisoft stwierdził, że jednak tak nie jest?
Wskaż zdanie gdzie pisałem, że gry Ubi są różnorodne. Ty masz jakiś syndrom oblężonej twierdzy, jak ci nie idzie po twojej linii argumentacji, to ktoś jest przeciw.
Ubisoft nie stwierdził tego, co napisałeś, tylko że ich gry wymagają pewnych zmian. To samo stwierdzili po premierze AC: Syndicate i zrobili przerwę od asasynów, po których wydali Origins, który był całkowicie inną grą niż poprzedniczki. Tak samo w przypadku Watch Dogs 3 - miało wyjśc wcześniej ,wyjdzie później.
Naucz się czytać ze zrozumieniem zamiast dostosowywać to, co mówią studia do swojego toku myślenia.
Gry ubisoftu są najwyżej średnie. Nie tylko Sony (studia sony) robi świetne produkcje ale też np. Rockstar games. Nie twierdze, że gry Sony (studia sony) nie mają niektórych mechanik z różnych gier. Każde doświadczenie z grami ubi są dokładnie te sam. Tak gry ubi są jakościowo kiepskie, technicznie zwykle są ok ale też nie zawsze.
No nie, wcale, tylko ma kontry, jakieś moce dodatkowo. Nie no, oryginał nie ma co :D
Och ma kontry no to fakt 1:1 batman XD
No wymaga pewnych zmian bo gry są zbyt podobne do siebie :D Czego ty nie rozumiesz?
Wszystkie gry Ubisoftu wyglądają podobnie? Tak, a to dlatego, że do tej pory czuwał nad nimi jeden liczny zespół. Gracze lubią otrzymywać to, co już znają, ale tylko zamknięte w unikalnych ramach, czego nie udało się utrzymać projektantom Ubisoftu. W rezultacie otrzymaliśmy całą listę gier z wielkim otwartym światem, masą aktywności pobocznych i elementami zabawy dla wielu graczy. To ma się zmienić. Ubisoft planuje podzielić swój zespół na szereg mniejszych, które otrzymają większą swobodę kreatywną i będą zajmować się tylko jedną konkretną marką. Nad każdym zespołem będzie sprawowała pieczę inna osoba i chociaż każda z nich będzie bezpośrednio odpowiadać przed Serge Hascoetem, to ten nie będzie musiał uszanować autonomię zespołów i samoświadomość podlegających im markom.
Źródło gram pl
Jak w ubisofcie ciągle te same osoby decydowały o kluczowych aspektach każdej gry to ciężko żeby się różniły. Prawda? To są te "pewne zmiany" o jakich pisałeś/
Gracze lubią otrzymywać to, co już znają, ale tylko zamknięte w unikalnych ramach To często robi Sony (studia sony) albo taki Rockstar. Też możesz to spłycić jak zwykle to robisz, że tu i tu się strzela. Ale każda gra Rockstara jest unikalna mimo, że pojawiają się teoretycznie te same mechaniki.
Zobacz sobie wątek na reddicie zatytułowany
The Ubisoft Formula: once you've played one Ubisoft game, you've played them all
Tak jak piszę, początek Far Cry'a 5 była bardzo udany ale potem zaczął się stary dobry ubisoft. W sumie zarzut równie trafny do nowej mafii (mafia 3) też był mocny początek a potem to się zamieniło w festiwal pobocznych misji.
Schematy, schematami.. są wszędzie.
W dzisiejszych czasach 99% gier/filmów/muzyki itd jest wtórna w mniejszym lub wiekszym stopniu
Roznica miedzy grami Sony, a grami Ubi jest taka, ze gry Sony powstaja latami i to widac, gry Ubi powstaja w 2 lata na szybko i to też widac
Widać to po dopracowaniu swiata(ów), widac to po scenariuszach (spider-man czy horizon to nie sa jakies wybitne historie fabularne, ale sa dobre jak na gre, angazuja, trzymaja w ciekawosci do konca czegos takiego nie ma w Far Cry czy Assassynie, tam zwyczajnie fabula jest na 10 planie i wrecz jej nie widac), widac to po odwazniejszych, ciekawszych settingach. Jakos Sony nie przyspawało Naughty Dog do Uncharted, guerilli do Killzone'a tylko pozwoiło im zrobic kolejne ip
Nawet takie male studio jak Bend dostało szanse na zrobienie wiekszej gry i wyszło im to swietnie (gra zebrałaby znacznie lepsze oceny, gdyby nie bugi w dniu premiery), gra jest jak dla mnie lepsza od Horizona (ktorego uwazam za produkcje troche przeceniona, ale wciaz duzo lepsza od nowych AC).
Paradoksalnie sam setting gier czesto zmienia bardzo duzo, a samo wydanie nowego ip w dzisiejszych czasach to odwazny krok
No, dobrze że nie robi tego Sony, bo by dostała gra 10/10
No jasne, Days Gone, The Order 1886 tez dostały 10/10
Ale widac glupote sie tutaj plusuje
Nie że coś ale na tym polegają gry z tej samej serii że są do siebie podobne . I niema w tym nic złego bo po to powielane są konkretne schematy... bo są dobre i gracze je lubią. Jak skopiujemy dobry system walki i wkleimy go do innej gry to on nagle niestanie się zły tylko nadal będzie dobrym elementem.
Btw. Kochane przez wszystkich serie jak Uncharted, Tlou, GoW(przed odsłoną z 2018), RDR też mają powielane schematy. Wiecie co zmieniło się w U4 względem U3? Grafika + dodano kotwiczkę (i ponownie niema w tym nic złego, bo po to stosujemy się konkretnych schematów bo są dobre). Jak macie z tym problem to najlepiej grajcie w jedną odsłonę na serie
Ja tam jestem ciekaw jak wyjdzie zabawa tymi wszystkimi postaciami. Może być mega fajnie, albo mega nudno po chwili. Zobaczymy.
Myślę że będzie znowu mnostwo zadań pobocznych i fabuła więc raczej przynajmniej ja nie będę się nudzić
Jak to się stało, że z tak fajnego, oryginalnego i nawet trochę (może to nie do końca trafne określenie) cyberpunkowego settingu jak ten z pierwszego trailera WD na E3. Gdzie gra była jak najbardziej "realna", z całkiem fajnym bohaterem z wyglądu, który niestety charakterem był nijaki i z komórką, która na swój sposób też była bohaterem na pierwszym planie marka stała się jakimś kompletnie odjechanym syfem, który powiela nudne i powtarzalne schematy Ubisoftu? Postacie z jakimiś skillami czy supermocami? Skill na mniej obrażeń, czy samochód szpiega z rakietami i maskowaniem? Wszechobecne drony i fikuśne kolorowe stroje? Gdzie ten ponury deszczowy i o wiele bardziej przyziemny i wiarygodny klimat i koleś w prochowcu z komórką jak na trailerze pierwszego WD?
Gimbom się nie spodobał.
Ale hakier z kulą na sznurku to co innego.
Tutaj pewnie będzie wielki wibrator.
Taki ubisfot ma target Gimbom się nie spodobał dlatego muszą robić żeby gimbom się spodobało, większość rzeczy musi być "cool" rozgrywka musi być szybka a model jazdy kartonowy :D
Czy ty próbujesz powiedzieć że WD1 było realne/realistyczne? xD? Czy to przypadkiem nie ta gra, w której korporacja zakłada system inwigilujący obywateli i kontrolujący miasto, a ty, jako zamaskowany bohater w długim płaszczu jednym kliknięciem jesteś w stanie spowodować wybuch w kanalizacji?
Czy ty próbujesz powiedzieć że WD1 było realne/realistyczne? xD? Czy to przypadkiem nie ta gra, w której korporacja zakłada system inwigilujący obywateli i kontrolujący miasto, a ty, jako zamaskowany bohater w długim płaszczu jednym kliknięciem jesteś w stanie spowodować wybuch w kanalizacji?
Jak tak do tego podchodzimy, to pora zakończyć rozmowę, bo rozumując tak jak ty ŻADNA gra nie jest realistyczna. Nawet symulator TIR'a.
Czy to przypadkiem nie ta gra, w której korporacja zakłada system inwigilujący obywateli
Jakby w obecnym świecie to było takie nierealne xD
"Czy to przypadkiem nie ta gra, w której korporacja zakłada system inwigilujący obywateli"
Google, Facebook, Microsoft, Amazon (ten może nie jest, aż tak znany z inwigilacji, ale też ma potencjalnie spore możliwości w tym zakresie). Mówi ci to coś?
"a ty, jako zamaskowany bohater w długim płaszczu jednym kliknięciem jesteś w stanie spowodować wybuch w kanalizacji"
O projektach inteligentnych miast nie słyszałeś? Nie trzeba dużej wyobraźni, żeby zrozumieć, że w takim mieście 2.0 ktoś mógłby zdalnie zmieniać światła na skrzyżowaniach czy spowodować wybuch kanalizacji, manipulując inteligentnymi pompami i zmieniając ciśnienie w rurach. Wszystkie systemy automatyki przemysłowej wciąż są niestety mocno podatne, a im więcej będzie "inteligentnych" i połączonych z netem urządzeń, tym taki scenariusz stanie się bardziej prawdopodobny. Polecam poczytać choćby Bruce Schneier - Click here to kill everybody.
Oczywiście, że to nie jest takie proste jak naciśnięcie jednego przycisku w komórce, ale jak najbardziej możliwe.
Przy wszystkich swoich wadach WD1 ładnie pokazał, czego możemy się musieć obawiać w niedalekiej przyszłości.
"już nie raz widziałem ludzi którzy nie dają szans naprawdę niezłym grom tylko dlatego że mają kreskówkową oprawę graficzną lub nie są realistyczne."
No to akurat fakt. Też się z tym spotykam, że ludzie nie chcą nawet spróbować jakiejś dobrej gry, bo ma zbyt kreskówkową, albo zbyt brzydką grafikę i wiele przy tym tracą.
Ja w ogóle chciałbym żeby w WD2 można było grać na zmianę Markusem i aidenem i żeby oboje mieli jakieś misje tylko dla siebie
Eee... Kolejny nudny i powtarzalny sandbox od Ubi. Aż się rzygać chce...
Ja tam lubię serie watch dogs mam wszystkie części gold edition WD legion też kupię takie