CS:GO prawdopodobnie nie doczeka się przesiadki na silnik Source 2
Zastanawia mnie jedna rzecz? Skoro Gaben mówił ze nie powstanie Tickrate 128 bo dużo osób będzie miało problemy z gra ze względu na słaby sprzęt to jaka jest różnica jak zmienia silnik na nowszy ? Lol
Olać zawartość robiona przez graczy. Zrobią to jeszcze raz. W dodatku lepiej. Nikt się nie obrazi.
Dokładnie. To samo pomyślałem. W te mapy niestandardowe gra max 10% ludzi. Dali by nowy silnik a nie szukają wymówki.
Zaczną działać jak valorant przybierze na sile. O ile w ogóle wybije się wyżej niż jest teraz.
W te mapy niestandardowe gra max 10% ludzi. Dali by nowy silnik a nie szukają wymówki.
Dla osób uwielbiających mapy społeczoności zostawić wersję beta gry na starym silniku, co za problem?
Problem jest taki, że pojawią się dwie wersje gry, jedna ze starymi modami i druga z nowymi modami, bardzo szybko doprowadzi to do podziału społeczności moderskiej. Drugi problem jest taki, że starą wersje csgo twórcy wciąż musieliby utrzymywać chociażby w obawie przed możliwymi atakami związanymi z dziurami w kodzie.
Co nie oznacza, że takiej przesiadki nie da się zrobić, jest po prostu ciężka i czasochłonna.
jako modder chcialbym ci powiedziec, ze 90% spolecznosci przeszlaby na wersje source 2, bo narzedzia dla obecnej wersji gry sa starsze niz wiekszosc graczy
Silnik Source 2 pozwoli na wiele zmian, pozornie niewidocznych, które znacząco usprawnią grę. I całkiem możliwe, że serwery 128 tick czekają właśnie na nowy silnik, bo jest on stabilniejszy i pozwala na odpalenie gry na słabszych sprzętach.
Zastanawia mnie jedna rzecz? Skoro Gaben mówił ze nie powstanie Tickrate 128 bo dużo osób będzie miało problemy z gra ze względu na słaby sprzęt to jaka jest różnica jak zmienia silnik na nowszy ? Lol
No jakieś muszą mieć powody dlaczego podejmują taką decyzję. Może zamiast zwykłego CS Source 2 mają w planach CD VR? Raczej nie można wykluczyć, że Valve zamiast "klepać" wygodnie gry jak np robi to Ubisoft to eksperymentują z technologią.
Gdyby też gracze potrafili ostudzić własne emocje i nie pluć jadem z byle powodu to twórcy chętniej by upgrade'owali swoje gry np portując na nowy silnik. Taki Bannerlord wyszedł na zupełnie nowym silniku (autorskim na dodatek), posiada praktycznie każdy element znacznie ulepszony w stosunku do poprzednika oraz sporo nowości, a gra spotkała się z takim hejtem jakby twórcy jedynie zmienili nazwę gry żeby sprzedać po znacznie wyższej cenie.
Gothic Remake też spotkał się z falą hejtu, bo gra została kompletnie przebudowana w porównaniu do oryginału (i niekoniecznie źle zrobiona, mimo, że jedynie prototyp został udostępniony).
Twórcy mają mocno ograniczoną swobodę twórczą jeśli chcą pozwolić graczom na swobodę wypowiedzi. Bo nawet nie chodzi o krytykę, co sam hejt.
Bannerlord wygląda może lepiej od Warbanda, ale nie jest to poziom jakiego by się oczekiwało po 10 latach. Silnik niby mają "nowy" ale tak zasadniczo to wygląda jak 5-cio letni. No i właśnie, poza działającymi maszynami oblężniczymi, to w zasadzie wszytko inne jest podobne, tylko trochę odświeżone.
Gothic spotkał się z krytyką (naprawdę, jak ktoś używa słowa "hejt" to mnie szlag trafia), z uwagi na zmieniony styl. Dolina wydaje się być czystsza, mniej brutalna. Nikt nie zarzucał Remakowi słabej grafiki, tylko błędnego podejścia.
Gothic spotkał się z krytyką (naprawdę, jak ktoś używa słowa "hejt" to mnie szlag trafia), z uwagi na zmieniony styl. Dolina wydaje się być czystsza, mniej brutalna. Nikt nie zarzucał Remakowi słabej grafiki, tylko błędnego podejścia.
Akurat odróżniam pojęcia "krytyka" od "hejtu". Psychofani Gothica byli bardzo, ale to bardzo aktywni.
ale z drugiej strony cs ma lepszą grafikę niż większość gier po ulepszeniu map. Już nie mówiąc o takim valorancie gdzie wyglada to jak kupa . a klatek jest 2 ! 2 RAZY MNIEJ . co jest ogromną liczbą. w csie na full ustawieniach mam ponad 300 co jest niesamowitym wynikiem dla 1440p jak na taki wygląd. Więc może source 2 osłabi też wydajność kosztem niewielkiego polepszenia jakości .
Na nowszym silniku byliby w stanie z łatwością osiągnąć ten sam poziom grafiki, z większą wydajnością. Więc o klatkarz bym się nie martwił. Dodatkowo, niektóre rozwiązania mogą działać sprawniej na nowszym silniku.
Na jaki wygląd? Last-genowa realistyczna grafika wygląda źle, w przeciwieństwie do grafiki stylizowanej, która mimo że nie posiada tego efektu wow realizmu, to się nie starzeje, czego dobrym przykładem mogą być np. Borderlandsy. No i głównym jej celem w Valorancie jest przejrzystość, która przy takiej ilości różnych skilli i kompetetywnosci gry to must have.
Zawsze mogliby się zapytać graczy na zasadzie ankiety czy chcą przeniesienia na nowy silnik kosztem zawartości tworzonej przez graczy. Ich podejście to próba szukania najlepszego rozwiązania kiedy CS GO staje się co raz bardziej przestarzały. Może inna konkurencyjna gra to kiedyś wykorzystać promując się "nasza gra nie jest przestarzała jak CS GO" .