It Takes Two nowym projektem autorów A Way Out
Super to wygląda. Trzymam kciuki bo na pewno będzie super, Brothers i A Way Out były genialne.
SUPER EA tego nam własnie trzeba waszych gier kooperacyjnych i online na PC o tym marzy każdy gracz na PC nie śmiemy nawet myśleć o grach single player pokroju The Last of Us lecz marzymy o waszych mikropłatnościach i 6 tonach DLC.
Po wcześniejszych produkcjach tej ekipy daję nowej grze ogromny kredyt zaufania. Widać, że obrali drogę gier kooperacyjnych. I w tym się specjalizują, a póki co wychodzi im to świetnie. Z żoną kapitalnie bawiliśmy się przy A Way Out. Patrząc na dotychczasowe doświadczenia studia, w ich nowej grze (pal licho, że to platformer, grunt, żeby dobrze się grało), spodziewam się fajnych, kreatywnych mechanik. A tę ekipę na to stać. Nie lekceważyłbym tego studia i ich nowej gry tylko dlatego, że chcą specjalizować się w coopie. Na rynku musi być jakieś zróżnicowanie. Przecież deweloperzy tacy jak np. Santa Monica, Naughty Dog, Remedy, czy inne Respawn robią liniowe efektowne gry akcji z nastawieniem na historię, więc nie powiedziałbym, że w tym segmencie jest jakaś posucha. Grunt, żeby znaleźć niszę i być w niej dobrym, a nie tłuc tylko to, co jest obecnie trendy (np. swego czasu wysyp survivali, czy battle royale - nic oczywiście tym gatunkom nie ujmując).
Duży krok w tył względem tego co mieliśmy przy A Way Out. Rozczarowanie.
Tak? W którym miejscu? Pokaż proszę na przykładzie.
Jeśl It Takes Two będzie tak samo dobre jak A Way Out oraz Brothers: A Tale of Two Sons, to wezmę bez większego zastanawiania się. Josef Fares to bez wątpienia ciekawa i barwna postać, z głową pełną pomysłów, więc raczej nie ma co się obawiać o jakość jego nowej produkcji.
A Way Out było świetne, więc w It Takes Two również zagram.