Macie jakieś doświadczenia związane z supportem EA? Pokrótce opiszę moją historię: założyłem specjalnie nowe konto EA żeby podpiąć je do ps4 przy okazji grania w jakąś grę EA (chyba FIFA16). Konto EA założyłem na e-mailu z którego rzadko korzystam i rzadko tam zaglądam. W końcu zapomniałem o tym koncie zupełnie. Kupiłem ostatnio na promocji FIFĘ20 za 39 cebulionów, chciałem pograć online z kolegą. Problem w tym, że podczas logowania dostałem komunikat, że...dostałem bana na ponad 800 dni. Najdziwniejsze jest to, że nigdy nie grałem online w żadną FIFĘ, zawsze bawiłem się w singlu, online jedynie aktualizował mi składy. .
Zajrzałem na e-mail, faktycznie dostałem powiadomienie, że dostałem bana na WSZYSTKIE gry EA te obecne i te przyszłe na wspomniane ponad 800 dni. Po dokładnym przyjrzeniu się sprawie okazało się, że dostałem też maila z informacją o tym, że ktoś sobie zmienił adres mailowy podpięty pod konto i hasło. Pół roku temu. Skontaktowałem się z supportem, na czacie miły pan pomógł mi odzyskać dostęp do konta, ustawić nowego maila, hasło, zabezpieczenia, potwierdził że konto zostało skradzione przez ruskiego hackera. Po wszystkim pan z czatu w moim imieniu wystąpił do oddziału odpowiedzialnego za FIFĘ o zdjęcie bana i kazał czekać na odpowiedź.
Dzisiaj dostałem wiadomość, że mogę się cmoknąć w dupala, podobno wykorzystałem konto do dystrybuowania monet w trybie FUT (czymkolwiek są te monety) i ban nie zostanie zdjęty.
Oczywiście napisałem do nich jeszcze raz tłumacząc, że konto zostało skradzione, że potwierdził to nawet ich pracownik z pomocy technicznej na czacie i żeby jeszcze raz to zweryfikowali bo ja nigdy nie grałem w żaden tryb online FIFY, nawet nie wiem czy są te FUT coins. Jest w ogóle szansa na to, że ten ban zostanie zdjęty czy mogę o tym zapomnieć?
Jeżeli ten ktoś nie włamał Ci się bezpośrednio na PSN, to zobacz, czy hacker nie podpiął Twojego konta EA do innych platform, np. Xboxa. Żeby to sprawdzić, logujesz się przez PC na stronie elektroników i wchodzisz w zakładkę "O Mnie". Druga sprawa, obowiązkowo ustaw weryfikację dwuetapową przez SMS.
Odnośnie samego bana - chyba jedyne co możesz zrobić, to być po prostu typową męczybułą i starać się nie odpuszczać tak długo, aż nie zdejmą bana.
Mam podpięte pod Xbox live ale sam to zrobiłem jak miałem jeszcze Xboksa.
No cóż, pozostaje czekać na odpowiedź od EA ale czarno to widzę.
Dzięki Bogu nie podpinałem karty płatniczej do tego konta.
Do mnie raz przyszedł od EA sms z kodem aktywacyjnym do konta w języku rosyjskim. Natychmiastowo zmieniłem hasło etc. etc.
spoiler start
A support EA to dno po prostu (;c)
spoiler stop
Za te monety kupuje się karty i wszystko inne w FUT. Jeśli dobrze pamiętam, to polega to na tym, że jedna osoba wystawia tanią kartę w zaporowej cenie, a ta druga ją kupuje i w ten sposób dochodzi do szybkiego transferu monet. EA walczy z tym od lat (w któreś z poprzednich odsłon wprowadzili widełki cenowe, ale jak widać nawet to nie pomogło), więc bana raczej nie cofną.
Jeśli chodzi o sam support EA, to ja akurat mam dobre wspomnienia. Raz miałem problem i taka miła pani pomogła mi przez telefon załatwić moją sprawę.