Bloodborne na PC: pojawiły się kolejne poszlaki
Oby, sam mam ochotę na tą grę na PC.
Jeżeli gra ma wyjść na PC, to możliwe, że będziemy blisko zapowiedzi drugiej części na PS5! Oby!
pecetowe wydanie Bloodborne nie będzie portem istniejącej wersji na PS4, a remastera, który ma trafić na PS5.
Trochę to dziwne. Skoro PS5 ma mieć kompatybilność z grami z PS4, to po co robić remaster gry, która wygląda bardzoi dobrze?
No cóż, Xone niby też ma wsteczną, a parę remasterów się tam ukazało, podobnie przecież z PC.
Coś takiego nie przeszkadza twórcom w dodatkowym zarobku niskim kosztem.
No np. po to żeby zapewnić większą płynność animacji. Niedawno było info o tym, że ktoś odpalił Bloodborne w 60 klatkach i okazało się, że silnik gry jest kompletnie niezoptymalizowany i nie przystosowany do takiej liczby FPS. Możliwe, że szykują remaster żeby pogrzebać w kodzie gry, ulepszyć to i owo tak żeby nie było sytuacji jak przy premierze Dark Souls 1 na PC gdy okazało się, że nie ma obsługi myszki a klatki są zablokowane na 30 FPS. Dopiero remaster to poprawił.
Long story short - obecna wersja gry nie nadaje się żeby przenieść ją na PCty.
Tylko gdyby gra potrzebowała remstera, ze względu na swoją grafikę (bardziej już remake jak Shadow of the Colossus), ale Bloodborne tego nie potrzebuje, bo wygląda świetnie! Myślałem, że zgodnie z zapowiedziami gra dostanie ulepszającego patcha na PS5 i tyle.
Niedawno było info o tym, że ktoś odpalił Bloodborne w 60 klatkach i okazało się, że silnik gry jest kompletnie niezoptymalizowany i nie przystosowany do takiej liczby FPS.
Long story short - obecna wersja gry nie nadaje się żeby przenieść ją na PCty
Przecież na PC wyszedł DS3, który jest na tym samym silniku co Bloodborne i nie było z nim problemu?
Jeśli zapowiedzą.jedynke na PC to oznacza jedno - szykują dwójkę i robią bait na pecetowców, którzy zajarają się jedynką i kupią konsole dla dwójki.
Przecież na PC wyszedł DS3, który jest na tym samym silniku co Bloodborne i nie było z nim problemu?
DS3 wyszedł później i od początku był projektowany z myślą o wszystkich platformach, Bloodborne to exclusive. To że to ten sam silnik nie ma znaczenia, jeśli gra nie była optymalizowana pod odblokowany klatkarz to nie będzie działać poprawnie
DS3 wyszedł później i od początku był projektowany z myślą o wszystkich platformach, Bloodborne to exclusive.
No wyszedł później, ale to ciągle ten sam silnik, więc skoro gra działa na PC w 60 fps, to czemu niby silnik ma nie być przystosowany do takiej płynności?
Z filmu DF wynika, że można grać w większej liczbie klatek.
https://www.youtube.com/watch?v=6hDIvDPRcPA
Port na PS5 raczej w kontekście optymalizacji nie odświeżenia. Kto grał w BB wie jak ta gra chodzi na PS4.
Gdyby to działało tak jak na filmiku poniżej ale w większej rozdzielczości to chyba nikt by nie pogardził takim portem.
https://www.youtube.com/watch?v=Hd0dQsjFGJU
No wyszedł później, ale to ciągle ten sam silnik, więc skoro gra działa na PC w 60 fps, to czemu niby silnik ma nie być przystosowany do takiej płynności?
A dlaczego DS1 nie był? Grę odpalisz w 60 klatkach ale będziesz miał dropy co chwila bo From Software po prostu nie optymalizował gry pod kątem 60 klatek, to nie jest takie hop siup że skoro DS3 chodził w 60 klatkach a to jest ten sam silnik to z Bloodbornem też nie będzie problemu.
Oczywiście to są moje domysły.
Możliwe, że szykują remaster żeby pogrzebać w kodzie gry, ulepszyć to i owo tak żeby nie było sytuacji jak przy premierze Dark Souls 1 na PC gdy okazało się, że nie ma obsługi myszki a klatki są zablokowane na 30 FPS. Dopiero remaster to poprawił.
Problem wynikal tylko i wylacznie z faktu, ze FS nie mial doswiadczenia w zakresie portowania gier na PC. Limit 30 klatek szybko naprawil Durante, obsluge ( a w zasadzie emulacje) myszki zapewnil Dark Souls Mouse Fix. Generalnie jeden z lepszych portow, jego demonizacja wynikala glownie z zablokowanych opcji graficznych.
Mi to pasuje żeby pierwsze części danych gier (np Horizon Zero Dawn) rzucać na pożarcie graczom PC zwiększając ich apetyt na części drugie, które będą exclusivami na konsolach. Tak jak z RDR gdzie końcówka historii nie wyszła na PC.
Tak jak z RDR gdzie końcówka historii nie wyszła na PC.
Genialny plan, wydać grę w 2019, aby zachęcić do kupna gry z 2010. Na pewno mieli taki zamysł.
lee32147
Jako fan Playstion się trochę obawiam tego otwarcia Sony.na PC.No i trzeba pamiętać ,że sporo graczy PC kupowało PS4 właśnie dla exów. Uważam , że taka polityka dzielenia się grami z PC odbije się w sposób negatywny na sprzedaży PS5 i gier na niego.
Genialny plan, wydać grę w 2019, aby zachęcić do kupna gry z 2010. Na pewno mieli taki zamysł.
Gra po patchu na XOX wygląda lepiej od większości gier obecnej generacji więc podtrzymuję to co napisałem.
No i trzeba pamiętać ,że sporo graczy PC kupowało PS4 właśnie dla exów.
Kilka exów zostanie zastąpiona kilkunastoma nowymi, lepszymi.
polityka dzielenia się grami z PC odbije się w sposób negatywny na sprzedaży PS5 i gier na niego.
Gry wciąż będą musiałby być kupione na PC. Taki ruch może zmniejszyć sprzedaż samych konsol, ale jednoznacznie znacząco zwiększyć sprzedaż samych gier.
Sytuacja w której Sony zarabia tak czy siak.
Gry wciąż będą musiałby być kupione na PC. Taki ruch może zmniejszyć sprzedaż samych konsol, ale jednoznacznie znacząco zwiększyć sprzedaż samych gier.
Sytuacja w której Sony zarabia tak czy siak.
Pamiętaj, że na konsoli Sony nie musi się dzielić $ za udostępnianie gry, a w przypadku PC muszą się dogadać, czy to ze Valve, czy z Epiciem. Muszą sobie przeliczyć czy ewentualny spadek sprzedaży konsol + % odpalenia pośrednikowi będzie większe/mniejsze niż dodatkowy zysk ze sprzedaży na pc.
Raczej nie masz czego.
PC co by nie mówić to dużo droższa inwestycja niż konsola i raczej ktoś kto ma konsole nie zainwestuje powiedzmy $1000 na mocnego peceta. Prędzej w drugą stronę bo taniej i konsole możesz podłączyć do monitora jeśli nie masz telewizora.
Ludzie posiadający więcej niż jedną platformę do grania są jednak w mniejszości.
kAjtji
Tele, że to oznacza mniejsze ilości sprzedanych konsol co się przełoży na dochody z rynku konsolowego , który jest obecnie bardzo ważny dla Sony . Nie mówiąc o tym ,że Sony może przez takie działanie sporo stracić w oczach wiernych fanów marki Playstion, którzy nie koniecznie w takiej sytuacji sięgną po Playstion5.
PS
Mi raczej chodziło o wiernych fanach marki w dobrym znaczenie tego słowa a nie fanatykach niszczących swój sprzęt. Przecież jest to naturalne , że fani Playstion się martwią o przyszłość tej platformy.
Tele, że to oznacza mniejsze ilości sprzedanych konsol co się przełoży na dochody z rynku konsolowego
Niby tak, ale niekoniecznie. Jeżeli ludzie kupują konsolę tylko, aby ograć exy, to czy naprawdę będzie to taka wielka różnica, jeżeli po prostu kupią wersję PCtową? Poza tym, wydanie gier na PC, raczej nie wpłynie na osoby, które i tak wolą grać tylko na konsolach, a takich jest całkiem sporo.
Zawsze mogą to ograniczyć wydając gry najpierw na konsoli i dopiero później na PC.
Sony może przez takie działanie sporo stracić w oczach wiernych fanów marki Playstion
Już sporo "stracili" przy Horizonie, na szczęście tacy ludzie wydają się być tylko głośną mniejszością.
PanWaras
Dokładnie. Na konsoli Sony wydaje u siebie i zarabia na dystrybucji cyfrowej i pudełkowej. Na PC będzie musiało się dzielić zyskami z właścicielami cyfrowych lacherów.. Nie wiem czy to będzie dla Sony taki dobry interes.
Gra po patchu na XOX wygląda lepiej od większości gier obecnej generacji więc podtrzymuję to co napisałem.
Lol no żeś teraz pojechał. Przecież jedyne co to jest podbita rozdzielczość i to wszystko.
Przecież jedyne co to jest podbita rozdzielczość i to wszystko.
I to w zupełności wystarcza do tego, że gra wygląda lepiej od większości największych hitów obecnej generacji.
Na PC mogliby sami utworzyć własną platformę z grami (albo nawet rozbudować tą z PS Now na PC). Wtedy 100% zysków trafi do nich.
Gdyby gra naprawdę wyszła kupię kolejną sztukę.
Niesamowita przygoda w klimacie jakiego nie jest w stanie dostarczyć żadna inna gra, świetny soundtrack, świetne lokacje, świetny system walki.
Jest to arcydzieło które za 20-30 lat stare pierdy będą wspominały z łezką w oku, podobnie jak teraz spogląda się na wczesne Ultimy czy Might and Magic.
Czyli zamiast remastera Demon's Souls, dostaniemy remaster Bloodborne, który powinien działać w ramach wstecznej kompatybilności?
Spoko że może wyjść na PC, ale myślałem że Sony pójdzie drogą M$'u i dostaniemy po prostu łatki poprawiające grafike (tak jak Gearsy 2,3, RDR i sporo innych)
Jestem ciekaw, jak wygląda sprawa praw do tej marki. Niby wydało ją Sony, ale zawsze mogło być, jak w przypadku gier Quantic Dream, że po czasie twórcy mogli robić co chcieli, bo umowa się skończyła.
Ale fajnie, że niegdysiejsze exy z konsol zaczynają trafiać do większej ilości osób. Mam nadzieję, że wkrótce Sony wyda wszystko na PC, nawet jeżeli będzie to po kilku latach od oryginalnej premiery.
Bo jednak patrząc na to, że te gry już i tak można ograć na PC (PSNow, choć z tego co wiem, mają tam jakąś "rotację tytułów"), to tak w sumie, czemu nie zrobić ich portów? Więcej osób je kupi niż będzie płacić abonament za wątpliwej jakości usługę dostępną w paru krajach.
Prawa należą do Sony.
Co więcej niektórym należy się kubeł zimnej wody. Bo mają pamięć muchy owocówki.
https://www.gry-online.pl/newsroom/szef-fromsoftware-decyzja-o-powstaniu-bloodborne-2-nie-nalezy-do/z21cd4f
Zatem nawet jeśli powstaje remaster na PC i PS5 nie ma to żadnego związku z tym, czy powstaje B2, bo między wierszami wypowiedzi Miyazakiego można przeczytać, że nie powstawał na tamten moment.
Prędzej ten remaster będzie 'exclusivem' Sony na premierę PS5 (konsolowym jeśli wyjdzie też na PC). I pewnie to z tego względu gmerają przy nim.
Dziękuję, postoję. Granie z blokadą do 60 fps przez "lazy design" np. na monitorze 244hz to ból dla oczu.
Kolejny "insider" z Twittera XD
Edit. No akurat Wario64 jest dość wiarygodny. Zobaczymy jak to będzie. Kupuje w dniu premiery na pewno jeżeli wyjdzie- Bloodborne to w końcu najlepsza gra :)
Akurat można wiele powiedzieć o ResetErze, ale tam przecieki się naprawdę sprawdzają (w jakimś tam procencie), Omni, ZhugeX czy Jason Schreier. Jest też również kilku mniejszych "insiderów".
Wygląd PS5
Oryginalne zdjęcie było ciemne, dodano +300 jasności.
Sama konsola jest znacznie większa od Xbox Series X
Porównanie rozmiarów PS5 i XSX.
PS5 jest znacznie większe, mamy nowe magnetowid ;)
Dziwne, gdyby zrobili ps5 mocno podobne do poprzedniego xboxa.
Lepsze to niż dźwięki w salonie rodem z Modlina.
Ładna bryła. Oby zadbali tylko o efektywność chłodzenia.
Jeżeli to rzeczywiście tak wygląda to ma prawdopodobnie żadną efektywność chłodzenia. Przecież jest za płaskie na porządny wentylator i przyzwoity ciąg komunikacyjny dla powietrza.
Gdzie w tym ma wlatywać chłodne i wylatywać ciepłe powietrze?
To jest typowa konstrukcja grożąca odkurzaczem.
W sumie to jak podajecie źródła, typu jakiś gostek z Twittera, to moglibyście coś o nim napisać, żeby nie szukać informacji po internetach. Dla mnie po tym newsie, jak i próbie wyszukania czegoś powierzchownie w necie, to totalne randomy.
Słabe te exy wybieraja. Dajcie gry ND, tego chce każdy pecetowiec
Mnie wynudziła.
Bloodborne to topka tej generacji :)
Prawda. Na tyle, że niektóre recenzenci (niewiele) często wybierali Bloodborne na gra rok 2015 zamiast Wiedźmin 3.
Wiedźmin 3 oferuje świetny świat i questy, ale właśnie Bloodborne zdecydowanie wygrywa, jeśli chodzi o walki i grywalność. No, Bloodborne ma niesamowity świat do eksploracji i ma duży potencjału.
Topka to HL: Akyx, a nie jakieś powtarzalne szmiry z checkpointami co pół roku.
Każdy ma własny gust i osobny TOP. Ktoś kiedyś znudzi Alyx i ma ochotę na coś innego. Co do powtarzalność, to nie mogę się zgodzić z Tobą.
Bloodborne posiada jeden z najoryginalniejszych światów łączących motywy chrześcijańskie i mitologie lovecrafta spinając to stylistyką gotyckiego horroru. Porównując to do oklepanego motywu zombi(the last of us) czy kopię Indiany Jonsa(uncharted) chyba łatwo wskazać, które studio stara się zapewnić najciekawsze doznania. Dodajmy do tego, że Fromsoftware jest jednym z twórców tworzących najlepszy system walki, który wymaga jakichkolwiek umiejętności gracza. Oczywiście nie neguję, że Naughty dog tworzy świetne gry, ale biorąc pod uwagę, że ekipa Miyazakiego stworzyła nowy podgatunek gier bardzo chętnie kopiowany przez różne studia(Salt&Sanctuary, Fallen Order, Code Vein, Nioh) nie możesz tak po prostu nazwać Bloodborne szmirą tylko dlatego, że nie wpasowuje się w twoje gusta.
Jeżeli to prawda, to plotki o otwarciu Sony na PC prawdopodobnie też się potwierdzą. W sumie mnie to nie dziwi, skoro Microsoftowi się to opłaca, to Sony też może skorzystać.
Sony raczej będzie wrzucać teraz takie gry jak Spider Man, Horizon, Days Gone itd. Żeby nakłonić więcej osób do kupienia PS5, bo sequele do tych gier będą dostępne tylko na wyłączność. Takie jest moje zdanie ofc.
Nie wiedziałem, że produkcją Bloodborna zajmowało się SONY.
Jeden ze średnich eksów bo takich Bloodbornów w postaci Dark Soulsów już było trochę.
Moim zdaniem oczekiwanie, że ktoś kupi konsolę by móc zagrać w kontynuację gry, jest bardzo mało realistyczne (choćby dlatego, że PCtowcy zazwyczaj nie bez powodu nie chcą sięgać po konsolę i wątpię, by jakakolwiek gra mogła zmienić ich nastawienie). Może znajdą się osoby na tyle zdesperowane by to zrobić, ale nie sądzę by ich liczba mogła faktycznie przełożyć się na jakikolwiek sensowny zarobek dla Sony. Ja bym tu upatrywał znacznie prostszej przyczyny, tj. kasy ze sprzedanych kopii gier (dokładnie tak jak u MS).
Ja bym tu upatrywał znacznie prostszej przyczyny, tj. kasy ze sprzedanych kopii gier (dokładnie tak jak u MS).
To jest inna sytuacja, bo MS ma swój sklep w windowsie, a Sony musi się dogadywać z Valve/Epic, i odpalić im %$ z udostępniania gier. MS zdecydowanie więcej zyskuje i nie wiadomo, czy Sony się to opłaca. Myślę, że Horizon da im odpowiedź, czy jest to dla nich opłacalne, czy nie.
Ale MS sprzedaje też na Steamie, który zjada popularnością ich własny przybytek. A poza tym kto broni Sony otworzyć własny sklepik na PC?
Wydaje mi się, że
Przykład MS jest tutaj bardzo dobry, bo pomimo posiadania swojego sklepu wydają swoje gry na Steamie i wychodzą na tym dobrze, wystarczy spojrzeć na sukces Sea Thieves, które od dawna jest w Game Passie. Nie oszukujmy się też, Sony to firma jak każda inna i zależy im głównie na zysku, sprzedaż konsoli może i duża, tak największy zysk mają z gier, a PC może okazać się tu dobrym środkiem na wyciągnięcie trochę gotówki. Kolejne działania Sony w zasadzie zależą już od graczy, jak przyjmą te tytuły na PC.
Jeden ze średnich eksów bo takich Bloodbornów w postaci Dark Soulsów już było trochę.
Masz tego średniego exa. User score wyższy niż twojego ukochanego RDR2
Tak jak Bayonetta i Azure Striker Gunvolt na PC, gdzie kontynuacji są dostępne tylko wyłącznie na konsoli?
Jeden ze średnich eksów bo takich Bloodbornów w postaci Dark Soulsów już było trochę.
Widocznie nie grałeś w to. Może nie wiesz, że Bloodborne oferuje niesamowity świat, który na próżno szukać w Dark Souls i podobne gry. Co do walki, to dość różni się od Dark Souls 1-3, bo nie możesz użyć tarczy, ani uciekać, co jest bardziej wymagający.
O to mi chodzi.
Tylko że w przypadku Bayo 2 sytuacja jest trochę inna. Gra teraz jest pod sztandarem Nintendo.
Ale taka polityka ma sens. Jeżeli taki Horizon zachwyci duże grono graczy PC, to kupią PS5.
Ci co lubią gry tego typu będą zachwyceni, jeśli wyjdzie to ja na pewno nie zagram, odbiłem się od soulsów 3, próbowałem grać zarówno na padzie jak i klawiaturze, nie dałem rady przejść pierwszego bossa zaraz na początku gry taki jestem słaby, jedyne co mi się udało to zabrać mu pół życia, przy okazji były dziesiątki zgonów, nie dla mnie gry tego typu, frustrujące i wkurzające, sterowanie jest strasznie nieintuicyjne, na myszce za bardzo nie da się grać bo dodatkowo oprócz ataków, odbić tarczą trzeba blokować ciosy, na padzie jest to rozłożone na inne klawisze ale nie ogarniam za bardzo pada bo jestem przyzwyczajony do myszki i ciągle mi się wszystko myli
Ogółem trudność każdego soulslike kończy się w momencie gdzie przestajemy grać jak pod presją. Warto dać drugą szansę dark souls 3 bo jest to gra wybitna,pierwsze kilka godzin może być trudne,ale kolejne 20-30h to już "delektowanie" się grą
Wersja PC dla Bloodborne jest prawie możliwy, ponieważ FromSoftware nie jest Naughty Dog. Ale z drugiej strony, Bloodborne nadal należy do Sony, więc FromSoftware nie mogą stworzyć Bloodborne 2, ani remastered PC, kiedy tylko zechcą. Muszą mieć zgody od Sony, albo umowa kiedyś wygaśnie.
Czas pokaże.
Sony po prosto zobaczyło ze to co MS robi jest dla nich korzystne więc będą chcieli iść tą samą drogą. Jako fanatyk Soulsów to jest w zasadzie jedyny ex Sony jakiego zawsze chciałem.
Szczerze to zdziwiony jestem że sony jeszcze nie weszło w rynek PC z swoimi starszymi grami z którymi i tak nie mają co robić, toż to idealny sposób na spory zarobek przy minimalnym wkładzie, gry już mają wystarczy jedynie je przeportować a dystrybucją zajmie się rynek cyfrowy, wiec nie musza opłacać produkcji orz transportu pudelek, do tego jak by założyli swój własny sklepik i nie musieli by się dogadywać z np steamem to wyciągali by 100% zysku dla siebie
Z początku nie wierzyłem w te plotki, ale zaczynają one dochodzić z różnych źródeł, coś w tym może być
Gdyby dali najlepszego exa czyli God of War to by było coś, a tak to nawet nie zauważę różnicy :D
No i spoko, bo to jedna z najlepszych gier single w historii gamingu. Wszyscy bez wyjątku powinni jej chociaż spróbować.
Wszyscy bez wyjątku
+1
Tylko że nie wszyscy są miłośników gier akcji. To raczej dla fanów gier akcji.
SirXan
To nie szkodzi. Gameplay w sumie nie jest najistotniejszy w tej grze. Dwa podstawowe i najlepsze jej elementy to: niesamowita atmosfera horroru jakby prosto wyjęta z książek Lovercrafta oraz fantastyczna gotycka oprawa artystyczna świata, lokacji, wrogów i postaci. Te dwa elementy tworzą grę unikatową, którą ciężko porównać z czymkolwiek na rynku. No siedział ten Japończyk i dłubał i dziargał całymi tygodniami ten świat a cały klimat wprost nasiąkał te rysunki przelewając to potem na kod gry
Do tej pory mam w głowie cały zarys starego Yharnam. A zwłaszcza, to co się działo przed wejściem do pierwszego kościoła, jak i w środku. Jak inne gry zapominam i wyrzucam szybko z głowy, tak tej po prostu nie mogę.
No i jest jeszcze to DLC. Autentyczny i prawdziwy dodatek do gry, a nie jakieś guano na szybko zrobione. Jak LoD do Diablo 2 czy Tron Bhaala do BG2. Wstęp, otoczka fabularna, scenografia lokacji walki z pierwszym bossem z tego dodatku, to coś cudownego i powodującego takie emocje, że oddech zabiera.
niesamowita atmosfera horroru jakby prosto wyjęta z książek Lovercrafta oraz fantastyczna gotycka oprawa artystyczna świata, lokacji, wrogów i postaci. Te dwa elementy tworzą grę unikatową
W pełni się zgadzam z Tobą. To jest główny powód, dlaczego grałem w Bloodborne, a także w Dark Souls 1-3. Hollow Knight też ma wyjątkowy świat i klimat. Walki to nie wszystko, gdyż eksploracja i odkrycie w takich grach sprawia mi ogromna satysfakcja i słodka nagroda za kolejne zwycięstwo w walce. Dlatego kocham gry akcji-przygodowe lub akcji-RPG. ;)
To nie szkodzi. Gameplay w sumie nie jest najistotniejszy w tej grze.
No... No ja się nie zgodzę, zdecydowanie JEST najistotniejszy. Są gry bez jakiejkolwiek fabuły, głębi, dobrych postaci, ale gameplay jest tak miodny, że nawet nie zwraca się uwagi na tło i są to z reguły gry naprawdę dobrze oceniane. W końcu gram w grę, a nie w klimat czy połączenie jakichś motywów. Co nie znaczy, że są bez wartości, bo zdecydowanie jest duży plus i wynosi rozgrywkę na wyższy poziom.
Jest też dużo gier, które mają świetną historię, ale rozgrywka jest po prostu nudna, przez co niewiele jest w stanie je polecić. No ja mogę znowu przytoczyć przykład AC Brotherhood i Revelations, które mają świetne postacie czy historię (Ezia oczywiście), ale to kopia AC2 i mimo że chciałbym poznać historię tych gier, nie jestem w stanie bo nie chcę grać drugi raz w to samo - to samo, co źle się zestarzało.
Gry From to nie tylko unikatowe lore, które jest spokojnie połową wartości tych gier, ale przede wszystkim naprawdę satysfakcjonujący gameplay, który może odrzucić bądź przyciągnąć. W każdym wątku poświęconym ich produkcjom (także i tym) możesz znaleźć głosy ludzi, którzy próbowali grać w jakieś Dark Soulsy czy Bloodborne, ale ostatecznie rozgrywka im nie podpasowała i się odbili, nawet nie patrząc na resztę gier From. Bo finalnie Bloodborne to w zasadzie uproszczone Soulsy, więc nie można też powiedzieć że gameplay w "TEJ" grze, skoro tak bardzo przypomina ona ich poprzednie dokonania.
Niby ograłem przez PS Now ale tam jest niestety tylko wersja bez DLC The Old Hunters.
Na samym początku nawet nie zwracałem uwagi na te ploteczki jednak jest tego coraz więcej.
Oby to była prawda.
Z pewnością sprzedałaby się w nakładzie, podobnym do gier souls. Chciałbym aby plotka była prawdą. Demon's Souls odpaliłem przez emulator, po nierównej bitwie udało przy konfiguracjach itd, gierka zadziałała.