Half-Life Alyx na dobre zwiększyło popularność VR na Steamie
Oczywiście dopiero za jakiś czas będziemy mogli stwierdzić, czy liczba użytkowników regularnie korzystających z tej technologii wzrosła na stałe, czy też z czasem zacznie opadać.
Ale po tytule można uznać, że już to wiecie. :3
Wcale mnie to nie dziwi. Od czasów Wieśka najwyżej oceniana gra na Steamie i na pewno najlepsza gra od tego czasu, przynajmniej dka mnie.
ło stary 1,91 przed a 1.92% rynku po..ide sprzedać kompa .ide sprzedać ps4, sprzedaje te niepopularne sprzęty, vr killerem wszystkiego, vr najpopularniejszy na świecie:) tak się plułeś jak pisałem kilka msc temu że to margines i co??i dalej to margines, jak od 4 lat xDD
1) Ten margines się powiększa
2) Wszystko, co jest dla wybranych zawsze będzie się znacząco wybijało jakością.
3) 15 Milionów - fajny margines :)
Wszystko, co jest dla wybranych zawsze będzie się znacząco wybijało jakością
Dobry żart Hydro, nie wszystko co było nowe i drogie powalało jakością. Prosty przykład monitory CRT i pierwsze LCD, który miały tak fatalną jakość że oczy bolały bardziej niż sesji z CRT. Czasem potrzeba na to czasu, teraz VR tanieje i zarazem oferuje coraz lepszą jakość i minimalizm. Nie powiedziałbym żeby to był już sprzęt dla wybranych, tani nie jest ale nie jest to cena na którą nie może sobie pozwolić normalnie pracujący człowiek.
2) Wszystko, co jest dla wybranych zawsze będzie się znacząco wybijało
jakością.
Toś dowalił :'D Uff, nie mogę... :'D :'D :'D Daj mi oddychać... Jeny, żeś pocisnął, o rety...
Więc tak, w pełni się z tobą zgadzam - jeśli coś psuje się po tygodniu, zamiast po pięciu latach, to tak, znacząco wybija się jakością xD xD xD
xD
wybranych
TheChOO$eNoNeS motherfather xD xD xD
Gościu, wiele miałeś tekstów, czasem nawet coś sympatycznego albo inteligentnego, ale w tej chwili miejsce dla takich jak ty jest w Ameryce.
Jeszcze nie rozumiesz?
To, co zrobiłeś, ma bardzo konkretną nazwę.
Dyskryminacja. Podejrzewam, że w twoim przypadku będzie to elitaryzm.
Gratuluję, Hydro. Awansowałeś na podludzia. Idziesz teraz grzecznie do ignorowanych i już stamtąd nie wyjdziesz.
"dla wybranych" xD sprzet za 400 eur czyli 3 dni pracy na zachodzie albo 10 w polsce
Wiesz - słyszałem już to 100 razy i jeszcze nikt mnie tam nie dodał.
Ogólnie dobrze jest poznawać te wszystkie rzeczy, bo tak to zawsze będzie tylko gadać, że a RT, a 3D, a VR itd, to tylko ciekawostka. Jeśli jednak nie poznasz tej ciekawostki, przegapisz zbyt wiele.
Oczywiście że miało i wielu narzekało. Ja też byłem zdecydowany kupić, bo zgrabny ale jak patrzyłem obok na CRT to stwierdziłem że poczekam aż jednak wejdą na wyższy poziom. I tak minęło kilka lat i pojechałem z grubej rury kupując EIZO 15" z D-sub i DVI oraz bardzo cienkimi ramkami. Miał też wbudowane całkiem niezłe głośniki. To był już ten okres, kiedy jakość była naprawdę bardzo dobra.
Pamiętam że jak kupiłem pierwszego X360 to świetnie się na nim gralo, obraz rewelacyjny i dwa złącza ułatwiały korzystanie z dwóch urządzeń i płynne przełączanie.
Jakby tak zsumować wszystkie headsety, nawet te nie współpracujące ze steam, to już ponad 15 mln konsumentów posiada VR. Nie tak źle.
Sam chcę kupić VR z powodu tej gry bo słyszałem świetne opinie. Wielu ludzi tak pewnie zrobiło, więc to normalne że szukają innych tytułów jak już ją skończyli.
W przypadku steam mierzy się tylko jeden parametr steamVR a nie poszczególne gry ponieważ dominantem na rynku PC jest Oculus z grami i swoim własnym sklepem VR w tym grami ekskluzywnymi AAA+, a nie steam. Użytkownicy steamVR mogą korzystać z sklepu Oculusa i nawet gier ekskluzywnych. Sam na steam mam 106 gier VR, na Oculusie tylko 61 ale gram głównie w gry z Oculusa bo tam są największe pozycje. Steam w VR akurat niczego nie wyznacza i niczego nie określa, miło jednak że jest przyrost.
Wszystko zależy od gier, jeśli nie będą pojawiały się duże tytuły pod tą technologię, to prędzej czy później zdechnie...
No chyba nie bardzo chce zdechnac skoro Microsoft/HP/Valve oglosilo wspolnie nowy headset .No, ale zyj dalej w swoim swiecie.
https://www.youtube.com/watch?v=0KQaJk8M2Yw
Problem w tym, że jest ich ogrom, a powstają kolejne pokroju Alyx (Medal of Honor)
Raczej chodzi o cenę. Gogle VR nie należą do najtańszych, to też jest pewien hamulec.
Tak jak konsola i TV, które mają o wiele mniej możliwości, a jednak ludzie masowo je kupują. To samo przyhypowane Iphony, tyle, że tutaj na prawdę cena nie jest uzasadniona, a ludzie kupują.