CoD: Modern Warfare i Warzone - miejsce na dysku znowu pożarte przez patch
W lobby jest nie więcej niż 60 osób, a jak się zdarzy że jest 150 to mamy serwer timeout.
Oni w ogóle potrafią dostosowywać rozmiar do treści?
Ja niby nie żałuję wydanej kasy (gram na xox) ale błędy jak przycinki w kampanii, wylaczajacy się mikrofon na Multi czy samoistne kasowanie się gry sprawiły że już raczej nie wrócę, za to wracam do systemu kupowania gier 3 lata po premierze.
Dla mnie CoD: MW skonczylo sie na Warzone. Swietna kampania, niezliczona ilosc godzin w multi ale to co sie teraz tam dzieje przekonalo mnie ze czas zakonczyc przygode z ta gra.
trochę to szkoda że Acti przestaje szanować Bazę graczy Warzone każąc im pobierać horrendalne w rozmiarach patche które nie dodają prawie nic z contentu,
po prostu szkoda mi Warzone jeden z lepszych zaraz po Apexe BR na rynku będzie umierał przez korpogłupotę.
parafrazując pewnego Brytyjskiego krytyka growego: Greedyvision jest jak striptizerka, ana udaje, że cie lubi do puki jej płacisz.
Chociaż patrząc na po niektóre korporacje nawet płacenie nie wystarcza
Szkoda, że mnie nikt nie chce zapłacić, żebym udawał, że nie widzę takiej ortografii.
Przemyśl dobrze i powtarzaj do skutku: "do puki" czy "dopóki"?
Ktoś mi wyjaśni "f końcu" co to ta póka ?
Dzięki za wypatrzenie błędu. O to poprawiony komentarz
parafrazując pewnego Brytyjskiego krytyka growego: Greedyvision jest jak striptizerka. Ona udaje, że cie lubi dopóki jej płacisz.
Chociaż patrząc na po niektóre korporacje nawet płacenie nie wystarcza
Ps Nigdy nie twierdziłem, że jestem dobry z Polskiego, a także napisałem ana zamiast ona :-)
misterŁŁ -> Skoro już ustaliliśmy, że jesteś kiepski to teraz wystarczy, że będziesz się bardziej przykładał.
Literówki się nie czepiałem, bo każdemu się zdarza. Pomniejszych błędów staram się nie czepiać.
a jednak się dowaliłeś do jego błędu choć normalny rozumnie człowiek będzie wiedział o co mu chodziło i nie będzie się czepiać o byle pierdołe co nic nie znaczy !
Mimo wszystko trochę przesadzona ta reakcja. Rozumiem że gra zajmuje dużo jednak nowy patch nadpisuje większość plików i gra wciąż zajmuję tyle samo(+/-).
Warzone na ps4 idzie w dobrą stronę, glitchownie mikrofonów, wykopywanie itp. błędy w większości u mnie już nie występują. Teraz jeszcze tylko doczytywanie tekstur, i wypuszczenie wersji bez zainstalowanego Cod'a w tle żeby zmniejszyć wielkość pliku i będzie git
Kara za instalowanie kolejnych odsłon śmieciowej serii tasiemców od sztandarowego przykładu pazernego korpo, niczym rak trawiącego branżę gier. Nie kupować, nie instalować, pokazać środkowy palec i niech Activison-Blizzard zdycha.
Zalatuje tu amatorszczyzną. Idą na łatwiznę i pewnie dublują pliki albo dodawane są nowe segmenty kodu, a stary został. 200 gb to mam 10 albo 5 dużych gier.
Przypomniały mi się patche do Siege, które notorycznie ważyły po 10-20 giga, dodając dwie postacie i jedną mapę, ale najfajniejsze były te duże patche, ważące po kilkadziesiąt giga.
Odradzam wszystkim zainteresowanym kupowanai gry do multika przynajmniej tymczasowo, bo w ostatnim czasie Acti zaczęło wielką wojnę z cziterami i mnóstwo niewinnych ludzi wyłapuje bany lub shadow bany ( jak ja ,) wiele osób czeka kilka tygodni a głupie Acti nieumie/nic sobie z tego nierobi. I nie nie jest to płacz cziterów, lecz wielu normalnych graczy którzy oberwali rykoszetem przez ich gówniany antyczit. Poziom tej korporacji sięgnął dna. To się nadaje na jakiś pozew. Ludzie wydali pieniądze i nawet pograć niemogą i nie są kompletnie informowani co jest grane. Dzięki bogu, że sam nie kupiłem tego MW, choć miałem zamiar bo gra sama w sobie jest bardzo dobra.
ps: Cs może jest rakiem z ilością czitów i smerfów, ale tam chociaż nikt przypadkowo nie dostaje bana, a przynajmniej nie na taką skalę.
Czas usunąć.
Od dłuższego czasu chciałem to zrobić i teraz jest okazja.
Jakby ta gra lepiej wyglądała i coś wnosiła to ok, ale to jest beznadziejna optymalizacja i nic więcej, waga patchy nie jest usprawiedliwiona.
Siedzą na tym starym silniku Quake 2 tyle lat i go zasypują śmieciami, robią lifting, potem zdziwienie że jest tyle błędów, że gra działa koślawo.
Z każdą aktualizacją do MW rośnie Input Delay jeśli gramy na padzie zarówno na PC i konsolach.
Zrobili downgrade.... gra dalej słabo działa i wygląda jeszcze gorzej.
To nawet nie jest poziom BF3 ;)
Bez reshade nie podchodź chyba że lubisz fatalne wygładzanie, oświetlenie i paletę kolorów.
Nie ma się co oszukiwać ale obecnie dobrze posiadać 1TB dysk SSD tylko dla gier. Sam mam 512 GB SSD i to nie jest rewelacja.
A ja mam pytanie, może zostanę zbluzgany, ale: dlaczego nowy CoD i Warzone pochłaniają aż tyle miejsca na dysku?
Miałem okazje zagrać chwilę i sama gra ani nie prezentuje się graficznie wybitnie, brak destrukcji otoczenia, mało zaawansowana fizyka. Szczerze to technologicznie odstaje nawet od poczciwego Battlefielda 4, który premierę miał lata temu i miejscami zdążył się zestarzeć. A mimo wszystko w wielu aspektach stary BF wypada lepiej niż nowy CoD :/
Production director Paul Haile said on Twitter that the file size is massive because Warzone includes "a ton of content." Additionally, Warzone shares progression with Modern Warfare, which means every weapon and character asset from Modern Warfare must also work in Warzone.
Haile said Infinity Ward's production pipeline could be better, but at the end of the day, Warzone is simply a very large game.
https://www.gamespot.com/articles/why-call-of-duty-warzones-file-size-is-so-big/1100-6474739/
A teraz Ci to przetłumaczę z polskiego na nasze. Generalnie nie chce im się tego dzielić, pomiędzy Warzone a resztę (kampanię i zwykłe multi), więc jest ładowane jak leci wszystko do jednego. A ich assety ważą w cholerę, bo przecież nie będą tego optymalizować. Oczywiście musi być nawalone jakiegoś badziewia w stylu filmików wysokiej rozdzielczości, nieskompresowanego audio i jakichś kosmicznych tekstur, które nie robią różnicy.
Teraz tak po prostu jest, Apex, który ma tylko multi i to nie jakieś kosmiczne, bo obecnie to jedna mapa i jakieś duperele w stylu skórek do postaci i broni, waży równe 40GB. Tak jak mało komu chce się optymalizować kod, bo przecież każdy teraz ma potężny komputer, nawet w kieszeni, tak nikomu nie chce się optymalizować zajmowanego miejsca, bo przecież każdy ma tysiące wolnych GB na dysku. Każdy, prawda?
No ja dzisiaj po zobaczeniu ile ten patch waży odinstalowałem Warzone'a. Szkoda, bo czasami było dużo zabawy i śmiechu, ale już straciłem cierpliwość do tych aktualizacji.
Szkoda, że nie można użyć niecenzuralnych słów ale ich aktualizacje to jakaś porażka. Niedość że prawie każda to kilkadziesiąt gigabajtów to z powodu błędów potrafi przerwać ściąganie po kilka razy w ciągu jednej aktualizacji. To był mój pierwszy COD od czasów Modern Warfare 3 i chyba ostatni. Najpierw Battlefield 5 daj mi w twarz swoją wersją historii a teraz dostałem kopa między kulki od CODa.
dzięki za info, własnie miałem zwolnić trochę miejsca z dysku. najlepszy bullszit, to że posiadacze płatną wersji COD:MW, nie grający w warzone, tylko dm i inne tryby online, i tak muszą ściągać horrendalnie duże ilości danych. Activision od dawna nie potrafi optymalizować swoich gier, ale w tym codzie przeszli samych siebie.
Mogliby podzielić tą grę na samodzielne moduły. Bo jak ktoś ma tylko darmowe Warzone, ta gra zajmuje prawie 2x mniej, więc jak ja mam kupione, a gram tylko multi, to powinna być opcja odinstalowania conajmniej warzone (i tak już mnie denerwuje, że na ekranach wczytywania gry/ekranach błędów pojawia się logo warzone, a nie modern warfare)