Ghost of Tsushima - wiemy, ile wymaga miejsca na dysku
W tym gameplayu to najbardziej rzucały się w oczy te sztywne I mało płynne animacje, szczególnie podczas walk. W batmanach wyglada to lepiej a gry już swoje lata mają. A w takiej grze o samurajach, to powinno być tip top. A szkoda, bo Sony ma takie zdolne studia, które robią świetne i bardzo naturalne animacje. W ogóle gra sprawia wrażenie takiego Asasyna, tylko z logiem Sony. Możliwe, że eksploracja im lepiej wyjdzie i to będzie mocny atut gry, bo na gameplayu nie wyglądało to na zwykłe zaznaczenie punku na mapie i dojście do niego. Sandboksy powinny iść w te stronę - jak najbardziej ciekawy i zróżnicowany do przemieszczania i odkrywania świat bez częstego zaglądania do mapy. A niech zainteresują światem przedstawionym w grze a nie znacznikami na mapie.
To już było dawno wiadome, odkąd pojawiła się oferta na ps store.
Cyberpunk ma 80.
Na TLoU 2 czeka "troszku" więcej ludzi :)