Gameplay z Xbox Series X - tak wygląda Bright Memory Infinite
Czy te nadchodzące gry, będą również działały na obecnych Xboxach? Ten gameplay tak sobie się prezentował.
To samo jest z PS5 kilka gier juz jest na trailerach na YT z PS5 i prawie niczym się nie różnią od PS4 wiec skok graficzny jest minimalny, jedynie czym się różnią to że nowe tytuły będą trafiać tylko na nowe generacje.
Bo na razie musza miec z tylu glowy PS4/Xone
Jak gry zaczna pisac pod nowa generacje to beda wygladac duzo lepiej, ale to jeszcze ze 2 lata
Prawdopodobnie tak jak poprzednio Sony jako pierwsze wyda gre z prawdziwa nextgenowa grafika (wtedy to bylo killzone shadowfall)
Prawdopodobnie tak jak poprzednio Sony jako pierwsze wyda gre z prawdziwa nextgenowa grafika
Skąd masz takie info?
Bo MS juz zapowiedział, ze ich eksluzywne gry beda na One'a i Series X przynajmniej przez pierwsze 2 lata zycia nowej konsoli
Wiekszosc multiplatform takze przez jakies 2 lata bedzie wychodzic na obecna i poprzednia generacje
Natomiast Sony sie nie patyczkuje i taki GoT bedzie ostatnia eksluzywna gra na ps4
Nowosci beda juz tylko na PS5, tak to u nich zawsze było i na 99% się to nie zmieni
Jak dla mnie połączenie killzone z bulletstorm jesli o gameplay chodzi.Co do grafiki nie zachwyca mnie, ale żle nie jest :)
Tak się śmiejecie, a nad tym projektem pracuje jedna osoba(chyba, że coś się w tym temacie zmieniło przez ostanie kilka miesięcy).
Tak czy inaczej kalka z PC.
To niepotrzebne biegnięcie po ścianie i wymuszony wślizg nie zachęcają w ogóle do tej gry... Podziękował.
Może nie być źle. Tytuł będę obserwował.
Absolutny geniusz zważywszy że tą grę robi jedna osoba. Plus też co ciekawe to jedna z ciekawszych gier na Androidzie.
Wow! Ten tytuł robi jedna osoba, a wyglada naprawde spoko połączenie Bulletstorma z Shadow Warriorem. Może być przyjemna gierka.
Wygląda jak połączenie crysis 1+Shadow Warrior 2 .
Na tym filmiku tego nie widzę, jednak warto wspomnieć, że w czasie wczorajszej prezentacji wszystkie "gameplaye" (wilczając w to Bright Memory Infinite) miały notkę pokroju "In-engine footage representing expected visual quality", więc to żadne gameplaye, a jedynie wysmażone filmiki pokazujące, w jaką grafikę celują autorzy.
Nie tak do końca :) Zobacz sobie np. film Arasza na TV Gry nt. gry robionej przez 4 lata przez jednego Pana Chińczyka czyli Bright Memory, to 30-40 minutowa gra akcji (FPS) w której grafika wygląda tak jak na tym trailerze, a jest ona nie tyle pierwszą częścią serii Bright Memory, a powiedzmy demem technicznym wydanym przez Bright Memory Infinite, aby zebrać trochę więcej kasy na dalszą produkcję.
Autor gry wygrał jakąś kasę/szkolenia związane z silnikiem Unreal Engine, dodatkowo jeżeli gra wyjdzie na Xboxa to też pewnie coś MS sypnął, więc ta gra może wyjść naprawdę taka jak jest na trailerze (tym bardziej, że grałem w Bright Memory (demo/test) i gra wygląda świetnie).
Zatem tak jak napisałem, co zresztą potwierdzał napis drobniejszym drukiem na trailerze Bright Memory Infinite podczas wczorajszej prezentacji Inside Xbox - to nie gameplay, tylko zmontowany filmik, który pokazuje, jak autorzy chcą, aby gra wyglądała :P
Przy takiej pikselozie jaka teraz się dzieje na Youtube to g*wno widać.
Coś zamiast konkretnego skoku jakościowego widzę technologie "im więcej efektów od których telepie się obraz, tym mniej wzrok się skupi na detalach".
No myślę podobnie ale nie należy wymagać od konsoli grafiki jak na pc z 2080rtx ja gdyby nie exclusiwy nigdy nie kupił bym ps3 i 4 a 5 może za kilkanaście lat wleci
No, a biorac pod uwage fakt, ze
1. Robi to jedna osoba,
2. Nie ma tam ANI JEDNEJ linijki kodu
To jest to piorunujace wrazenie. I pokazuje, ze gry indie moga miec lepsza grafe niz rodem z Nokii N95
Pamietaj ze gra jest rowniez pisana pod Ps4 i Xbox One i PC do tego jeszcze Xbox Series X i pewnie PlayStation 5 wiec ciężko oczekiwac super grafiki jak jeden koles robi gry na piec platform choc i tak powiem ze i tak gra fajnie sie prezentuje
wafel_15_84 Co do Ciebie ty wogole widziałes specyfikacje Xbox Series X a wszczegolnosci jakie ma GPU bo ja widziałem i na papierze bo tylko tak mozna porownac na chwile obecna GPU w Xbox jest wydajniejsze od rtx 2080 jak i rtx 2080 super jesli doliczysz do tego znacznie lepsza optymalizacje i w koncu wydajne CPU Zen2 a nie te badziewie ktore siedzi w PS4 I XBOX ONE mimo iz na te konsole powstały bardzo ładne gry to wierz mi na nowych konsolach mozna liczyc na oszałamiajaca grafike tylko wpierw gry musza byc pisane na nowe konsole a nie na dwie generacje sprzetu Pozdrawiam
Ludzie spodziewają się nie wiadomo czego po nowej generacji konsol. Zagrajcie na mocnym PC to zobaczycie. Gry nie będą wyglądały lepiej niż te w które już można zagrać na mocnym PC. Przecież nie wsadzą do tej konsoli super mocnych komponentów i sprzedawać za kilka tyś dolców.
Porównanie calkwocie błędne.
Na konsole o ustalonej architekturze możesz pisać gry z góry w calkwocie odmienny pod względem samych założeń sposób - w pełni opierając się na rtx i innych nowoczesnych rozwiązaniach i cechach architektury. Na pc tego zrobic nie możesz bo części rozwiązań tam W ogole nie ma a choćby myśląc o samym rtx to zagrał by promil graczy. Absolutnie nie można porównać grafiki z najnowszego nawet PC do tego co będzie na konsolach. Oczywiście w przypadku Exów pisanych od początku do końca pod next gen.
Tytuły multiolatformowe szczególnie wychodzące jednocześnie na starą generację i pisane u zasady pod stare architektury z definicji nie pokażą nic ciekawego. A właśnie takie będą wychodzić teraz i przez długi czas.
Wpierw poczytaj pełna specyfikacje tej konsoli i dopiero pózniej zacznij pisac bo teraz piszesz kompletnie bez sensu wiec po pierwsze gry sa duzo lepiej optymalizowane na konsole bo masz jedna specyfikacje i to samo API do tego masz znacznie mniej wąśkich gardaeł od PC gdzie jescze łatwiej wykorzystac taką platforme po drugie konsola jest naprawde bardzo mocna CPU ktory jest oparty na architekturze Zen2 no i GPU w Xbox Series X jest mocniejsze od RTX 2080 Super (na papierze) do tego dolicz najnowsza architekture RDNA 2 NaVi 7nm i pamietaj tez ze Sony jak i Microsoft kupujac hurtowo podzespoły znacznie taniej do tego sami producenci konsol jeszcze do tych sprzetów dopłacaja wiec wiesz jak za takie małe pieniadze mozesz miec tak poterzne podzespoły