Bannerlord - procenty przy dialogach mogą nie mieć znaczenia
Nie spotkałem się z tym, za każdym razem gdy wczytywałem wynik był inny, zauważalne zwłaszcza gdy trzeba przegadać osobę więcej niż raz
Chyba pojedyncze przypadki związane z jakimiś konkretnymi NPC. Wczytywanie i ponowne przechodzenie testu zazwyczaj pomaga zarówno w przypadku wieśniaków jak i lordów.
U mnie też metoda ponownego wczytania zmienia wynik podczas rozmów, często za tym 4-5 razem ale przegadanie kogoś jest możliwe używając metody quick save quick load.
To tak jak Xcom ktory mami graczy fałszywymi wartościami procentowymi na trafienie wolalbym zeby tego w tej serii wcale nie bylo jak maja to robic w ten sposob. Podobnie jest z dialogami. Brak procentowych szans przynajmniej zmusza do czytania i myslenia.
Ja bym te procenty wyłączył, a właśnie szanse powodzenia uzależnił od kontekstu i osoby z którą rozmawiamy (oczywiście lepiej rozwinięte niektóre umiejętności naszej postaci jak charyzma by pomagały), ale nie wiem czy ta mechanika gry jest na tyle rozbudowana. Chętnie widziałbym też mechanikę znaną z KCD gdzie sporo zależy też od tego jak jesteśmy ubrani (wreszcie nabrałoby sensu kupowanie drogich ciuchów paradnych dla naszej postaci np. podczas zalotów bo teraz chyba ten drugi zestaw ubrań nie ma znaczenia i jest wyborem czysto kosmetycznym gracza).