Nie mam zamiaru podawać tutaj bezpośredniego linku do kodu źródłowego z wiadomych powodów. Zainteresowani mogą znaleźć link do pobrania jak i Magnet do torrenta na /v/ 4chana
Tutaj chatlog Tylera z VNN i dev'a Valve: https://pastebin.com/Sb0guQSN
Ciężko potwierdzić autentyczność, ale sam rozmiar oraz dokładność w niektórych detalach sprawia że ciężko wątpić w ich prawdziwość.
Paczka zawiera kod źródłowy:
- Team Fortress 2 - Wersja Jungle Inferno
- CS:GO - Wersja z Operacji Hydra
- Spinoff portala pt. FStop
i wiele innych...
Miłej zabawy i lektury.
stwierdziłeś iż artfact będzie darmowy bo tak zapowiedziano. Napisałem że nigdzie tej oficjalnej zapowiedzi nie ma po czym zapadła głucha cisza:)
Może wreszcie zoptymizują TF2, podobnie jak Path of Exile - gry stare ale zaniedbane technicznie i z przeładowaną zawartością.
Wow, ten chatlog to po prostu skarbnica ciekawostek dla każdego fana HL, ten wstępny 'mroczny' projekt HL3 opracowany przez Laidlawa to mógł być hit.
Jestem też pod wrażeniem w jakim stopniu VNN miał dostęp do insider info w Valve, aż dziw bierze że nie sypał informacjami w większym stopniu.
Szkoda że nie wyciekły też artworki o których mowa w czacie.
BTW. RIP pracownik Valve, przyznał się że został zatrudniony pod VR, w 2014 roku. Myślę że współpracownicy nie będą mieli żadnego problemu z identyfikacją kolesia na podstawie jego stylu pisania, projektów w jakich uczestniczył itp.
Ten konkretny pracownik nie pracuje w valve od ok 2017. Jest możliwe że się do niego przyczepią, ale nie wyolbrzymiałbym problemu; Mimo wszystko kontrolowane wycieki są wpisane w kulturę pracy valve.
Wydaje mi się że Valve jako firma "ciekawą historią" w kwestii wycieków (przecież Half-Life 2 i 2003 to chyba najpoważniejszy leak w historii gier AAA) może podejść do sprawy bardziej ambicjonalnie.
Jeżeli koleś nie zmyślał (a tutaj nie mamy gwarancji) to mówimy o astronomicznym pogwałceniu NDA.
Może ktoś z branży tweetnie do Laidlawa żeby się wypowiedział, w końcu sam wypuścił Epistle 3 :)
Z jednej strony skarbnica ciekawostek, z drugiej oznacza to, że niedługo będzie wysyp hakerów w TF2 is CS:GO. Co więcej, wyciekł kod źródłowy całego silnika Source, i znaleziono w nim exploit pozwalający na zdalne uruchamianie kodu online. Krótko mówiąc, odradza się granie w JAKIEKOLWIEK gry online na silniku Source, bo ktoś będzie mógł nam zdalnie narobić syfu.