Deadside - alternatywa dla DayZ i innych survivali przyciąga graczy
Tytuł pozytywnie zaskakuje
Krótko:
+ Optymalizacja - chodzi to lepiej niż DayZ nawet teraz.
+ Prosty szybki loop - Kill/Die/Run/Reclaim
+ Ładna mapa. grafika, efekty UE4
+ Base building - no jest - niżej troszkę więcej
+ Strzelanie - duży plus. - responsywne, na razie bez balistyki
+ Misje. eventy itp
+ Moby / AI - agresywne, celne i jest go sporo.
+ Loot - mnustwo
- Mapa - mamy odblokowaną na razie 1/5 całości a duże połaci aktualnie dostępnej mapy są puste
- Base Building - trwa wieeeeeeeki - zrobienie bazy 2x2x2 to minimum 2,5h jak nie lepiej samotnie
- Mało zawartości - zbudowałem bazę z kolegami ze squadu, rajdujemy bazy militarne, farmimy reputacje na AI (nieśmiertelniki) dużo PvP i to wszystko.
Koniec nie ma co więcej robić. Eventy jeszcze nie działają. Misje o 4 stopniach trudności pojawiają się dokładnie w tych samych 3 miejscach na mapie.
Tak czy inaczej bardzo polecam tę grę. Gra się świetnie, płynnie i jest tu sporo zabawy.
Mam nadzieję, że twórcy postarają się i zapewnią szybko więcej zawartości.
Przyznam że jestem pod wrażeniem że wciąż panuje moda na takie gry, od początku byłem związany z DayZ które wchłonęło mnie mega mocno, jeszcze jako mod do Arma 2, potem jako standalone w EA i jakoś tak... człowiek spędził z tą grą tyle czasu że znudziła mi się zanim wyszła oficjalnie przez co w sumie teraz nie wiem nawet co się z nią dzieje i jak wygląda. Ostatnim razem przypomniała mi o sobie gdy przeglądałem PS Store i tam na nią natrafiłem, aż bałbym się po to sięgnąć. Toż ledwo radzili sobie na PC i lat potrzebowali żeby w miarę doszlifować projekt a to na konsoli wyszło? Mój biedny laptop nie jeden crash z tą grą już przeżył, konsola niech nawet obok nie przechodzi bo chyba się od razu wrzuci do kosza na elektrośmieci.
Nie wiem czy obok DayZ oraz SCUM jest miejsce dla trzeciej gry tego typu, ale konkurencja to zawsze dobra sprawa.