Piękne GTA 5 z Raytracingiem w Ultra i 4K
Piękne GTA 5 z Raytracingiem w Ultra i 4K
Czas chyba udać się do okulisty, paskudnie to wygląda.
W dzień wygląda komicznie. W nocy nieźle.
Nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje komputer do tego... serio jestem aż tak zacofany ze swoim phenomkiem II x3 720BE? Ogólnie nie podoba mi się ta grafika. Trochę przesadzona
nasycenie ustawiasz jak sam chcesz . w filrach nvidi . więc bez sensu komentarz. ray tracing nie ma wiele do tego . po prostu twórca lubi podbijać kontrast. Oglądam go od roku i sam tak powiedział jak gadałem z nim. mógłby zrobić mroczniejszą atmosferę . ale to nie jest cieżkie masz kurde 1 skrót klawiszowy i sam to robisz. albo odbijasz hdr . chociaż ja wolę zmniejszyć nasycenie bo wyłączam i tak bloom
Łe 1080ti i sporo gorszy od mojego proc, czyli u mnie bedzie wyglądać identycznie. Miłe zaskoczenie :)
Tak średnio bym powiedział, widać, że gra się postarzała dość znacznie
Już lepsze odbicia były w BF1
RT na GTX 1080ti?
Prawdziwe RT czy po prostu zestaw b.dobrych shaderow?
Odbicia to efekt SSR nie raytracing. Być może jest Global illumination Path tracing Reshade RT ale zastosowane w kiepski sposób..
To chyba jest ten sam mod (a raczej shader) który imituje ray tracing co w przypadku wiedźmina 3. Była już o tym shaderze wzmianka na golu: https://www.gry-online.pl/newsroom/zobacz-wiedzmina-3-z-shaderem-imitujacym-ray-tracing/zd1c2f1
rastablast - akurat to nie jest prawdą co napisali wtedy / jak najbardziej Ray Tracking zastosowany w zestawie Reshade dodaje pełną GI RT (wystarczy zobaczyć jak to działa)
p_vote - dokładnie tak jest tylko że GI RT obecnie a nie PT a odpicia to na 100% SSR. W ogóle od początku bawię się tymi narzędziami dla RT od Pascala i w obecnej wersji to już jest wykonane wręcz kapitalnie. Porównywałem ostatnio cieniowanie z RT w Mechwarriorze 5 z RT od Pascala GI i jest wręcz identycznie. Za to odbicia w Mechwarriorze 5 to już prawdziwe RT tak samo użyte i wykonane jak w Control, w przypadku Reshade mamy tylko SSR czyli imitacje czasem lepiej a czasem gorzej zaimplementowaną.
Tak jak piszą przedmówcy - w nocy wygląda to bardzo ładnie, za dnia jednak widać brzydko migające cienie/tekstury, a całe otoczenie wygląda właśnie jakoś tak.. plastikowo. Bardzo ładne są modele aut, którymi jeździ gracz oraz odbicia na nich. Reszta - całe otoczenie, samochody miejskie, modele, tekstury i cienie otoczenia już takie ładne nie są. Wygląda to sztucznie i te cienie/tekstury w niektórych miejscach aż rażąco brzydko migają.
ogólnie niektóre aspekty otoczenia wyglądają faktycznie lepiej, ale jestem przeciwnikiem dodania kilkuset kałuż w mieście i określenia tego jako usprawnienie graficzne. To jest tak nienaturalne i sztuczne, sprawia wrażenie wodnego miasta. To samo było z San Andreas, gdzie też miał być "ogromny mod poprawiający grafikę", a wyszło to samo - ogromne ilości kałuż i nic poza tym. Tutaj widać, że niektóre odbicia faktycznie wyglądają lepiej, ale niestety zdecydowana większość na minus.
Problem w tym, że te ujęcia też wyglądają nierealistycznie...
Jest spora różnica między tym co widzimy, a co rejestruje kamera. To co zamieściłeś to przetworzony cyfrowo obraz z nalożonym filrtem, prawdziwe odczucia wizualne dalece odbiegają od tego filmu.
Mógł bym ci przyznać rację, gdyby nie fakt, że mieszkam w miejscu, że jak popada to odbija w podobnym sposób.
Odbija się jak RTX podkręcony na 100.
Takie odbicia w grach są dla nas nienaturalne, bo nigdy takich nie było.
Ciekawe kto z narzekaczy obejrzał całość :>
W dzień wygląda komicznie. W nocy nieźle.
Moze i od strony technicznej robi to wrazenie, ale zbyt sterylne na moje gusta.
16 zadna dotychczasowa gra nie wykorzystała, więc możesz spać spokojnie.
Tych filmików na YT jest pełno już od dobrego roku i większość wygląda podobnie.
Kolejnym ytberem z tego typu filmami jest np. DubStepZz.
Piękne GTA 5 z Raytracingiem w Ultra i 4K
Czas chyba udać się do okulisty, paskudnie to wygląda.
Jak można poświęcać artykuł takiemu badziewiu?
To nie wygląda ładnie, ani też nie ma nic wspólnego z realizmem. To jakieś totalne bezguście, bo jak inaczej można nazwać strasznie przesycone barwy i świącace się chodniki?
Czy wychodząc na podwórko też zastajemy taki obraz? Oczywiście że nie.
1:07 / 6:58 prawie jak GTA San Andreas.
Ale badziew. Ja tak wygląda przyszłość gamingu, to ja podzekuję.
Cos mi tu nie pasuje. GTA zmodowane w nocy, wyglada tak, ze prawie nic nie widac (czyli w sumie tak jak powinno byc na RT) z kolei tutaj noc na RT jest widoczna i przejrzysta?
I co z tego Raytracingu jak roślinność w grze wygląda bardzo słabo na tym gry powinny się skupić teraz co zrobić by wyglądały naturalnie a nie na sztuczności i odbyciach których w realnym świecie nie ma.
GTX 1080Ti i RT???
To jedyna karta nie będąca RTX'em, która obsłuży RT programowo z zadowalającą płynością (30 klatek w 1080p bez AA i z cieniami na medium)
Jedyne, co wygląda tu dobrze, to nocne odbicia w kałużach. Za dnia jak gra klasy B...
Widziałem dziesiątki dużo lepszych modyfikacji. Ta jest paskudna.
Wciąż widać, że ta gra ma swoje korzenie sięgające czasów X360 i PS3. Edycja na nowy sprzęt jest ładniejsza a i z modami gra wygląda trochę lepiej ale wciąż widać, że gra ma swoje lata.
Tych modów z pseduo ray tracingiem jest już od dawna wysyp na youtubie. W GTA V nie zmienia to za wiele, a kosztuje jakieś 10 fpsów. Zdecydowanie lepiej użyć Reduxa albo NVR z tymi modami grafika wygląda o niebo lepiej.
Programowo jako jedyny Pascal sobie z nim jakoś radzi.
Może z kolejną częścią Rockstar w końcu skończy wrzucać pudełka od zapałek zamiast samochodów do ulic kolejnego miasta i tak zbudowanego za pomocą kolejnych kartonów po mleku ..
Sami NPC może nie będą jedynie manekinami ..
Poważnie .. większość miejsc w serii GTA zajeżdża takim badziewiem, że to jest nie do pomyślenia.
Choćby Wiedźmin 3 jako pierwszy, lepszy przykład pokazuje jak i stara się to robić o niebo lepiej.
Tyle zachodu kasy i sprzetu. A cienie sie wieszaja okropnie. Slabo. Chociaz noc wyglada niezle. Ale malo sie dzieje. Chce zobaczyc wybuchy!
Jak to jest piękne to ja się nazywam Andrew Golota i trenowałem z Pudzianem skoki narciarskie