Call of Duty: Warzone - pomocna analiza strefy gazu
"Nie mogę wystrzelać wszystkich dzieciaków z M4, które skaczą dookoła jak wyjące małpy, ale mógłbym ich taktycznie wykiwać w środowisku miejskim – stwierdza Total-Finger."
No. A oni mogą go taktycznie zastrzelić skacząc dookoła z m4 jak małpy - stwierdza prd.
Te cytowania tych dzieci wyglądają jak relację z trudnych spraw. :D
miałem grę za kupe po tym co widziałem na yt przez chwilę. Ale jak sam zagrałem uznałem że to najleprzy BR. praktycznie nie locisz (co uwielbiam ) bo nienawidze tracić czasu na przeszukiwanie budynków za czymś co zaraz stracę . dynamiczna rozgrywka i bardzo ciężka czasami. Do tego możliwość odkupienia swoich błędów dzięki wskrzeszaniu (jak stać kogo) i walce w gułaku 1 raz. jedyny minusa to wywalenie w gościa całego magazynku zanim zginie . Tego po prostu nienawidze w call of duty. walnąłem rakietą gościowi za plecy . stał 50 cm od ściany i nawet mu kamizelki nie zniszczyłem xDxDXD . tak samo legendarny bulap . wyrzuca chyba po 6 naboi a tym nie jesteś w stanie zabić jeśli każdy nie trafi w głowę ;P oczywiście można celować . Ale rozgrywka jest szybka uniki itd więc czasem lepiej postawić na gorszą broń ale która ma full auto. a snajperki czasami całkiem tracą sens. przynajmniej te ponizej 4 poziomu ulepszenia./ bo zanim przeładujesz przeciwnik już spiepszy i się odnowi w 10 sekund. Ale jeśli chodzi o grafę , Przyjemny gameplay to najlepsze battle royal. po prostu nie żałujesz że umarłeś . zaczynasz nową grę i nie ma irytacji. za to to życie zmnijszyłbym przynajmniej o 25 % bo faworyzuje noobską rozgrywkę i full auto zamiast skilowe strzelanie po hedach
Mogliby dodac HC wersje tego BRa, ale z kolei HC jest za bardzo noobski, bo wystarczy strzal w noge zeby zabic.
Wiec chyba powinni poprostu zbuffowac snajperki.
też tak myślę . na chwile obecną gra snajperem prawie nie ma sensu. bo zanim przeładujesz ktoś się odwraca nawet jak heda dostanie i wywala w ciebie 20 ammo po czym giniesz :P albo najprościej ucieka./ do pewnego stopnia to jest spoko . ale bez przesady . to jakby każdy grał w grze bossem po 1000hp gdy bijesz po 40 :D ja bym po prostu obniżył to życie . i dał większy hitpoint za głowę . bo 4 chyba musisz strzelić żeby kogoś rozwalić . to już lepiej spamować 10 naboi po nogach aż padnie
Cześć snajperek zabija/powala na strzała w głowę przy pełnym opancerzeniu. Także jak się umie strzelać to TTK wcale nie jest taki długi. Na średni dystans spoko jest RAM, M4, AK-47(najszybszy TTK w ciało) tylko do AK-47 trzeba sporo dodatków na odrzut i szybkie celowanie. Na bliski mp7 i mp5.
nie powiedziałem że część nie zabija. tylko że te poniżej 4 lv / ale ogólnie w porównaniu do innych gier , gra strasznie nieskilowa. Dla tego też większość tak uważa . moim zdaniem powodem jest właśnie ten niesamowicie długo pasek życia który jest lekką kpiną razem z paskiem armora . wczoraj stałem z nie wiem jakim karabinem auto i 3 serie pestek w głowe ... GOŚĆ STOI xD i nie mów mi że to normalne xD . chyba że w borderlandsach xD co śmieszniejsze nawet to nagrałem . com do samego odrzutu to w tej grze wcale go nie mają bronie. chociaż nie jestem super fanem realizmu w grach więc ja nie potrzebuje takich rzeczy
Serio? Myślałem że to naprawdę pomocna analiza strefy gazu, a tu kilka dosłownie domysłów randomowych gości z forum. Jeszcze ten tekst na końcu tej wiadomości A Wy jak sądzicie? Czy Warzone faktycznie faworyzuje otwarte przestrzenie? A jeśli tak, to czy jest to dobry pomysł, czy też wolelibyście częściej walczyć w terenie zabudowanym? Autorze to jest jakiś wątek forumowy, czy wiadomość z ujętymi jakimiś konkretnymi faktami? Zdecyduj się