Final Fantasy VII Remake zajmuje 100 GB, bo obiekty w grze mają być unikalne
I tak ma to więcej sensu niż Call of Duty: Modern Warfare zajmujące ponad 150 Gb (liniowa strzelanka).
RDR 2 zajmuje też 150, ale można to wyjaśnić otwartym światem i bogactwem detali, animacji postaci i w ogóle jakości grafiki.
W przypadku DOOM'a ETHERNAL, który jest technicznie też liniową strzelanką (lepiej zaprojektowaną niż COD) zajmuje mniej niż 50 GB
Doceniam oddanie, ale jest to moim zdaniem marnotrawstwo zasobów. Nie jestem pewien jak daleko zachodzą te "unikalne" elementy, ale jeśli oznacza to ze ręcznie robią każdą cegiełkę w murze w kolejnej lokacji, to tak jak wyżej. Jeśli ma sile to ograniczać do właśnie muzyki, czy może innych zestawów assetów, to ok. Niektóre szczegóły porostu nie zostaną i tak zauważone, a niepotrzebnie wydłużają produkcje, podnoszą koszta i zwiększają zapotrzebowanie na miejsce i wymagania sprzętowe.
oh fuck mam nadzieję że jak wyjdzie na PC to będzie można kupić w pudełku bo jak nie to się mogę z tą grą pożegnać
Czyli chcesz potencjalnie od trzech do pieciu jak nie wiekszej ilosci pudełek?