Wymagania sprzętowe Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered na PC
jak rozumiem ten port będzie zrobiony tak samo tragicznie jak mwr?
Dziwne, remak prawie niczym się nie rożni od oryginału ale za to wymagania podskoczyło niezle XD
80 GB? MATKO BOSKO
Ale i tak najbardziej nie mogę z tego że żeby zagrać w Warzone muszę pobrać dodatkowo całe Call of Duty Modern Warfare które totalnie mnie nie interesuje ale na siłę trzeba mieć na dysku i zajeb..e kolejne 100GB
Wiedźmin 3 | Dziki Gon - 30GB - czas zabawy: 50-250h
COD MW 2 Remastered - 80GB - czas zabawy: 6h
Te CoDy to porażka jeśli chodzi o miejsce na dysku. Rozumiałbym jakaś grę typu GTA czy RDR ale kurde strzelanke na kilka h. Niech zatrudnią jakaś fitgirl czy jak się tam zwie i będzie im kompresje robić.
Dokładnie tak, gry które mają z 10 mapek, kilka modeli broni, parę modeli i obiektów ważą więcej niż niektóre gry z otwartymi światami. Deweloperzy nie umieją w kompresję.
Może dla tego że repakerzy używają specjalnych algorytmów kompresji które używane są w ich społeczności do niezbyt legalnych zastosowań. Są bardzo efektywne ale za razem mocno obciążające komputer w trakcie instalacji. Zaczęły by się krzyki że sama instalacja zajmuje graczom 3 godziny i nie mogą nic robić w międzyczasie :P Do tego dodadzą osobne wymagania sprzętowe do samej instalacji :P (Wiem trochę przesadziłem... chociaż???)
Nie chodzi mi o takie coś, że do ściągnięcia mamy 10 gb, a po instalacji 120 gb tylko o to, że każdy CoD ma takie z du... wielkość gb. Taki nowy Doom Eternal (bardziej rozbudowany) ma 50 gb, a tu bum 80. Chyba, że wrzucają jakieś filmiki 8k nikomu niepotrzebne w takiej rozdzielczości o wadze 40 gb.
Ogromną część z tego zajmują pewnie wysokiej jakości tekstury. Co z tego, że ja nawet takich tekstur nie użyje, bo ustawię grafikę na możliwie najniższą, ale pobrać musi.. To jest kicha, a nie chcę wiedzieć ile faktycznie miejsca zajmują te tekstury.
Tylko jakie tekstury, skoro gra nie wygląda zjawiskowo, a lokacji nie ma ani rozległych, ani licznych. Moim zdaniem zwykłe archaizmy silnika i tyle.
Ciekawe, czy Beenox po raz czwarty* spieprzy dokumentnie konwersję na PC?
*) Pierwsze trzy: MWR, BO4, MW 2019.
O Jezu... Przecież ta gra śmiga na silniku z Advanced Warfare gry z 2014r do której zalecany był GTX760.
Aż strach pomyśleć jak będzie wyglądać optymalizacja na PC jak wyjdą nowe konsole, jeszcze większe buble będą wydawane.