Terraria z 30 mln sprzedanych kopii, wersje mobilne przebiły konsole
Bardzo polecam dla tych co nie grali. Już setki godzin przegranych. A teraz tylko doczekać JE.
Dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie grałem <3. Regularnie powracam od jej premiery.
Wsparcie Terrarii powinno być przykładem dla każdego twórcy gier. Szacun za to, że dodają ciągle nowy content tyle lat po premierze, mimo tego, że grę już od lat idzie dorwać za 20-30 zł. Razem z modami, można grać kilkaset godzin ze znajomymi.
Jeśli chodzi o dodawanie zawartości to tak.
Ale jeśli chodzi o łatanie bugów to tragedia. I nie mówię o drobnostkach, są problemy które praktycznie uniemożliwiają grę w niektórych konfiguracjach. Zwłaszcza porty konsolowe i mobilne są w stanie "wiecznej bety" (robią je oddzielne studia ale pod nadzorem twórców oryginału), na krytyczne łatki czeka się miesiącami. (np bugi z wielokrotnym duplikowaniem npc przez grę, znikającym dźwiękiem, problemy z efektami pogodowymi....)
PS. żeby nie było Terraria jest jedną z moich ulubionych gier, spędziłem w niej łącznie kilkaset godzin na różnych platformach, piję jedynie do tego "wzorowego" wsparcia
Kompletnie nie ogarniam jak można grać w wersję mobilną, mam telefon 6,5 cala i nie umiem dokładnie wycelować w to co chce wykopać, ciągle mi się coś przeklikuję, taki sam problem mam ze Stardrew Valley na telefony. Boże jak ja nie lubię grać na telefonach w nic innego niż turówki.
Czy problemy ze sterowaniem w twoim przypadku to nie jest przypadkiem granie w wersję 1.3? Z tego co wiem, ta wersja została bardzo upodobniona do wydania na PC, przez co zniknęła unikalna zawartość dla wydań mobilnych oraz zmieniono gruntownie sterowanie. Żeby tu się dużo nie rozpisywać, to z mojego punktu widzenia mobilna wersja 1.3 jest sporym krokiem w tył w stosunku do mobilnej 1.2