Half-Life: Alyx bez VR - pojawił się pierwszy nieoficjalny mod
W sumie to jaki jest sens kupowania tej gry za pełną cenę, skoro zamierza się grać w niepełną wersję?
Świetnie to wygląda.
Czekam na przeniesienie HL2 i epizodów na nowy silnik :)
Nowy silnik? Source 2 ma z 5 lat od oficjalnej "premiery", a pewnie z 10 odkad sie za niego wzieli...
W końcu dzięki HL:Alyx mozna spokojnie zacząć modować całe środowisko.
Source 2 faktycznie wyszedł w 2015, ale jak do tej pory jedyne gry na nim to: Aperture Hand Lab, Artifact, Dota 2, The Lab i teraz HL:Alyx.
Do GRANIA nie ma sensu, jeśli większość zagadek nie zostanie zrobiona na nowo - a to już by zajęło długie miesiące/lata.
ALE do zapoznania się z fabułą i uzupełnienia całej historii w uniwersum HL - jak najbardziej to ma sens.
Dokładnie to miałem na myśli co napisałeś w drugiej części. Oczywistym jest że nie da rady tego zrobić co jest na VR.
Ta gra bez VR miałaby z 20-30 razy większą sprzedaż niż z VR. Ale co kto lubi.
Ja bym nie mógł tak grać i raczej nikt, kto widział ta grę taka, jaka jest faktycznie.
Taa, miliard zaraz, nie chcę burzyć twoich bajek, ale tyle to nie mają największe gry AAA na steam.
I myślę że Valve to rozważa. Nie wiem czemu, ale czuję w żyłach że do dwóch lat otrzymamy ten tytuł w tradycyjnej formie jako alternatywa dla osób bez VR. Brak charakterystycznych elementów dla gogli zostaną zastąpione większą ilością przeciwników, szybszą rozgrywką i zagadkami jak w HL2.
Ta gra ma wystarczająco dużo zagadek, by dodawać sobie kolejne.
To wyglada jak HL 2 DLC prealfa :) Psujcie sobie zabawę dalej.
W sumie wolę obejrzeć na YT jak tylko dla fabuły.Albo kiedyś tam ograć,za x lat,jak sprzęt będzie tani.
Valve powinien sam wydać oficjalną wersję gry bez VR , np.miesiąc czy 2 po premierze VR , podwójny zarobek , a może i większy , proste