Świetny start Doom Eternal - rekordowa liczba graczy na Steam
News za tydzień. "DOOM stracił 75% aktywnych graczy!!"
Takie uroki gier single player.
Nie jest to związane z grami Single Player. Spójrz na gry multi np. COD. w dniu premiery szał, a z każdym tygodniem coraz mniej graczy. Jeśli gra nie jest aktualizowana i nie ma nowej zawartości to z czasem się nudzi. W takie gry jak Fallout 4 ciągle gra mnóstwo osób, czy też Borderlands.
Incredibly successful launch, esp given it was up against Animal Crossing too.
No rzeczywiście sukces, rywalizacja z grą która na tę platformę nie wyszła :)
Co to zmienia? Poza Polską Switch jest niezwykle popularny, przez co sporo ludzi mogło porzucić DOOMa na rzecz Animal Crossing.
A to nie miał być żart, jakieś memy czy coś chyba z tym były. Przynajmniej tak stwierdzam bo na miniaturkach na yt był doom i animal crossing
Za tydzien takich spadków nie ma. Chyba, że średnia czasu grania to 4-5h dziennie.
Szkoda, że jest słabszy od poprzednika. Balans gry jest tragiczny, przekomplikowany i nie potrzebnie zawyżony. Kolorowy, neonowy art style przypomina sytuację z Diablo 3. Platforming w stylu Prince of Persia kompletnie nie pasuje.
Szkoda, że przy zwiększeniu poziomu trudności dodali też nowe możliwości walki i odzyskiwania zasobów - paliwo piły regeneruje się z czasem do jednego paska, dzięki czemu mniejsze demony możesz zawsze pociąć po amunicję, masz miotacz ognia dzięki któremu z demonów możesz odzyskać pancerz, masz granat lodowy unieruchamiający grupkę demonów i osłabiające je, masz runy i ulepszenia broni oraz stroju Pretora, które praktycznie wszystko powyższe ulepszają.
Kolorowy/neonowy art style? Jest bardziej kolorowo, to fakt. Ale nie jest to wcale aż tak przesadzone, a poza tym i tak wolę więcej kolorów od monotonnego Marsa/Piekła (które wyglądały miejscami identycznie jeśli chodzi o kolory), bądź bazy kosmiczne.
Platformingu faktycznie jest trochę zbyt dużo, ale działa dobrze i nie frustruje, a i nagradza nas na tyle dobrze, by można było na to przymknąć oko.
Jest więcej, szybciej i lepiej DOOMa 2016. Tyle mi wystarczy. Tak jak się spodziewałem jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy FPS od wielu lat, a może wszechczasów.
No i jeśli brakuje ci umiejętności... Masz zawsze poziom Easy. Nikt ci nie broni na nim grać.
No właśnie siłą pierwszego DOOMa było to, że nie był przekombinowany. ID Software planował już mechaniki cRPG dla Wolfensteina 3D, ale ostatecznie z braku czasu i limitów technologii stworzyli FPSa w czystej formie.
Obecne ID Software jakby tego nie rozumiało. Tak na marginesie nie pracuje tam już nikt z legendarnej załogi odpowiedzialnej za Wolfa, Dooma czy Quake'a.
Doom i Quake to zawsze była prosta, czysta i nieprzekombinowana rzeźnia. Doom 2016 jeszcze w miarę taki był, a upgrade'y broni i zabójstwa chwały jeszcze nie przeszkadzały.
Eternal rozwinął nie te elementy co trzeba, niestety.
Plus milion.
Generalnie w wątku o tej grze napisałem co o niej sądze, ale fakt - jakbym miał opisać jednym słowem tą grę to jest to przekombinowanie. Doom 2016 jest dla mnie dla mnie lepszy o kilka długości. Niestety.
Amunicji jest wręcz za dużo a i piła się nie kończy więc zawsze można zdobyć więcej.
Trzeba celować w demony :)
Nawet elementy platformowe się przydają bo dają na chwilę zebrać myśli po bardzo intensywnych potyczkach.
Jak się świetnie bawię to na co mam narzekać.
Gra jest o wiele lepsza od i tak świetnego dooma z 2016, może słowo lepsza to za dużo, jest inna, MP błyszczy, sam zamiast grać w SP bawię się w MP a u mnie to rzadkość. Gra jest świetnie zbalansowana jeśli chodzi o możliwości walki slayer vs demony.
Jeśli chodzi o SP to trzy mapy za mną w tym wszystkie wyczyszczone z sekretów / są tak kapitalnie wykonane że aż chce się je eksplorować !
Fajna gierka, lepsza od poprzedniczki, chociaż poziomy dłużą się, szczególnie piekielne, nasrane umiejętności i upgradeów nie chce się tego wklepywać pod koniec gry, natomiast rdzeń rozgrywki czyli sieczka 10/10. Ale i tak tęsknię za Doom III, pierwszymi Bioshockami, szkoda, że już nie ma klienteli na tego typu produkcje...
Jak nie ma jak jestem. Helou!
Gra jest bardzo dobra, ale nie jest aż tak dobra by być lepszą od swojej poprzedniczki z 2016 roku. Ja bym był szczęśliwy gdyby trójkę przerobili na taką grafikę, to by dopiero była gra.
Gra bez DRM się sprzedała? Niemożliwe.
Przecież ta gra ma 3 DRM...
Na premierę nie miała. Nawet w mp możesz grać na piracie.
Należało się spk gra
I dobrze, dla mnie najlepszy FPS od czasu poprzedniego Dooma, który też był genialny, ale ten jest jeszcze lepszy.
Gram na koszmarze i nie raz trzeba próbować po kilka razy dany fragment, czy to wyzwania, albo bramy slayera.
Żeby się udało trzeba wykazać się nie lada refleksem i skupić bardzo mocno, bo szybko można paść. Przede wszystkim mobilność jest kluczem do sukcesu
największym sukcesem tego DOOMa jest fakt, że developerzy zostawili w pliczkach gry oryginalny .exe bez DRM-ów. Dzięki czemu można śmigać na tym "cracku" w multi. I też performance jest o wiele lepszy jak widać na porównaniu. Oryginalny .exe waży 67MB, a ten z zabezpieczony 369MB. Widać różnicę jak byk.