WRC 9, WRC 10 i WRC 11 zapowiedziane. Gry zmierzają na PS5 i XSX
No zawieszenia to jakby nie było nigdy w WRC. Fajnie, że w końcu za dźwieki się biorą. Jak będzie na poziomie Dirt Rally 2.0 to będzie super. Do szczęścia jeszcze tylko potrzeba, żeby zrobili wnętrze pojazdów normalne, ale to już pewnie w WRC 10 i 11
Odcinki specjalne mają lepsze niż dirt rally...Pamietam jak w jakiejs czesci "w rajdzie niemiec" wjechałem w tą winiarnie to mi szczena opadła. Ale poza tym to nie bedzie nigdy pełnym symulatorem bo to gra na licencji dla mainstreamu
Tak samo jak Gran Tourismo bedzie zawsze zręcznosciówka dla jak największej ilosci graczy,chyba ,że zrobią tak jak MS i wydadzą GT Sport 2 i nowe Tourismo
ale to raczej nie możliwe bo by musieli wydac w cholerę kasy i czasu na 2 gry zamiast jednej......a "Sony nic nie musi"
pierwsze części z tej serii były fatalne, ale im dalej tym lepiej wygląda gra jak i fizyka jazdy. a co do Dirta? ostatnia dobra odsłona to był Dirt 2, tylko niestety cierpiała ona na zbyt małą ilość tras przez co w karierze jeździło się praktycznie ciągle to samo. Dirt 4 był mega słaby, a Dirt Rally w ogóle mi nie pasuje.
Nie zgodzę się taki Dirt 4 bije na głowę ostatnie WRC a według ciebie jest beznadziejny? Mi się podobał.
Wg. Mnie jest beznadziejny, w porównaniu do Dirt 1 i Dirt 2 kóre były genialne. Nie mówię, że nowe WRC jest lepsze, bo nie grałem, wspomniałem tylko, iż z odsłony na odsłonę wygląda lepiej, bo pamiętam pierwszą część chyba w 2010 roku, to była strasznie sztywna fizyka jazdy, a teraz wygląda to o niebo lepiej.
Tyle że tak wygląda twoje odczucie które należy do mniejszości. Tym czasem Dirt 1 i Dirt 2 były tak marnymi częściami że twórcy nie czerpali z tych gier prawie żadnego zysku, i dopiero Dirt Rally okazał się sukcesem
Nie wiem skąd wziąłeś te informacje. Jakieś źródło czy tak o sobie napisałeś?
Przeca Dirt 2 to był srogi kasztan, który nie wiedział czym chce być dokładnie, a fizyki zupełnie nie było. To samo Dirt 3, choć tam było nieco lepiej, to i tak się jeździ kartonami, a nie samochodami. Dopiero Dirt 4 wrócił na odpowiednie tory wyznaczone przez CMR 04 i 2005 pokazując, jak rajdy wyglądają naprawdę.
Starsze czesci WRC na PC byly slabiutkie. Jest o niebo lepiej odkad Kylotonn sie nimi zajmuje i po tej zapowiedzi wynika, ze wydawcy tez to widza. WRC8 to juz oficjalny konkurent serii Dirt Rally, choc w kwestiach technicznych nadal jest troche w tyle. Mimo to jest kilka rzeczy, ktore sa znacznie lepsze niz w rajdowkach od Codemasters. Fizyka jazdy po asfalcie, kapitalne odcinki specjalne, zaskakujaco dobry tryb kariery (ktorego w dirtach nie ma).
Obowiazkowa pozycja dla fanow rajdow. Na kierownicy to juz w ogole miód. Zobaczymy co dziewiata czesc przyniesie. Wiecej historycznych pojazdow to dobra wiadomosc, ale mam nadzieje, ze bardziej przyloza sie do nich niz w WRC8, bo jakosciowo mocno odstawaly od nowoczesnych aut rajdowych.
WRC 8 jest całkiem niezłe. W mojej opinii jest to najlepsza część. To, czego brakowało to porządnej fizyki jazdy, bo gra z licencją aż się o to prosi. Fizyka uległa znacznej poprawie powiedziałbym, że to mały kroczek w stronę symulacji. Prowadzenie samochodu na początku przynajmniej mnie sprawiało trochę problemów, ale frajda z dobrego przejazdu była niemała. W porównaniu do poprzednich odsłon to spory krok naprzód. Odcinki są fajnie zaprojektowane i wymagające, ale szkoda, że jest ich parę na krzyż.
Kariera nie za bardzo przypadła mi do gustu, ulepszanie samochodów to nie moja bajka, bo jak dla mnie od początku powinno się mieć auto o pełnej mocy a tutaj na start mamy muła, którego trzeba ulepszyć.
Bardzo słabo wypada dźwięk silników, to musi zostać mocno poprawione, bo tutaj jest naprawdę słabo.
Jeżeli o mnie chodzi, to chciałbym, żeby twórcy WRC szli w stronę symulacji, bo na tym polu w rajdach jest bida z nędzą.
W wrc 8 spędziłem jakieś 70 godz. i bardzo dobrze się bawiłem. Ostatnia gra, która dała mi tyle frajdy z jazdy to Dirt Rally (ten pierwszy). Kylotonn małymi kroczkami, ale robi postępy i oby w kolejnych częściach było podobnie.
Mam nadzieję, że przyszły polski wydawca pokusi się o trochę więcej pracy i wstawi polskiego pilota. Wtedy gierka trafi na salony, można powiedzieć. Produkt premium, a nie chińska podróba.
Jakość serii WRC od siódemki jest na tyle wysoka, a model jazdy na tyle wciągający i wymagający, że już czas zacząć traktować ją jako pełnoprawny produkt dla fanów rajdów a nie niszowy krapiszon dla ignorantów i piąte koło u wozu.
Swoją drogą co za karaluch wystawia oczekiwaną ocenę tej grze na poziomie 1 czy 2, wiedząc co oferowały WRC 7 i 8? Łagodnie upośledzony poznawczo?