Sunset Harbor kolejnym dużym dodatkiem do Cities Skylines
Powinni zrobić już nową część. Męczące jest czekanie rok na dlc, aż poprawią bugi w patchu i dodadzą pare nieistotnych rzeczy, które są w modach. Gra chodzi na 40 fps nawet na najlepszych kompach bo jak zwykle gry paradoxu są idealnie zoptymalizowane. Do tego budowa dróg jak na tamte lata była genialna ale to co pokazało Transport Fever 2 zmiata Cities Skylines ze sceny. Osobiście jak cieszyłem się tą grą to po prostu nie mogę patrzeć na gry poniżej 60 fps a nawet poniżej 144 fps.
Szkoda, że nie ma multiplayera, jakiejś formy współpracy ze znajomymi. Nawet biedne, ostatnie Sim City miało fajny multiplayer gdzie można było wesprzeć miasto kolegi np. policją, śmieciarkami, pogotowiem czy po prostu zwiedzać swobodnie jego miasto gdy je budowa, rozwijał.
Ech...... czas na nowe Skylines z kooperacją.
Ten tryb w sim city nie był potrzebny ani trochę, upchali go tam tylko po to żeby mieć usprawiedliwienie że nie da się gry odpalić będąc offline.
obczaj sobie jakie ludzie miasta budują w CS https://youtu.be/OEN7vXQ7Ovk?t=854
https://www.youtube.com/watch?v=Ji18yk1h00Q
Cities Skylines jest warta każdych pieniędzy, każdych.
Gra kompletna na którą wydałem w sumie jakieś... 9 000 zł (gra z dodatkami to małe miki: zakup PC "pod" CS czyli m.in z mocnym procesorem, 32GB RAM i niezła grafiką, zakup laptopa pod CS gdy nie ma peceta pod ręką (ponownie mocny proc, 32GB RAM i karta graficzna Nvidia Quadro.
Gdyby nie Cities Skylines wydałbym na sprzęt góra 3 000zl (tylko upgrade peceta, bez nowego laptopa - do reszty pracy i gier wystarczyłby drugi, słabszy laptop, który mam od kilku lat). Dlatego... nie ma znaczenia ile chcą za nowy dodatek #citiesskylinesgeek
Największym problemem cities skylines jest wydajność. Każda gra, która ma mnóstwo obliczeń dotyczących A.I, zachowań, celów, statystyk, zmiennych itp. zadławi każdy procesor. Jeden wątek jest po prostu za wolny a wielowątkowość w tym przypadku po prostu zawodzi. Wystarczy sprawdzić po jakim czasie gra zaczyna ostro zwalniać. Im więcej mamy zależności, tym więcej czasu procesor potrzebuje na przetworzenie i prawdopodobnie kolejne cele "ustawiają się w kolejce". Symulacja to symulacja i nic się z tym nie zrobi. Tak samo jest w grach z serii total war (Jeden VS Jeden to żaden problem). Dołącz już dwóch graczy A.I i już klatki lecą w dół. Dopóki nie znajdą jakiegoś rozwiązania co umożliwiło by podział na poszczególne wątki to raczej nic się nie zmieni.