4A Games o ray tracingu na PS5 i Xbox Series X
Spodziewam się, by najnowsze gry 3D za 1-2 lata na PC nie będą działać bez posiadanie ray tracingu tak jak pierwsze gry za czasów DirectX10 czy Voodoo 3Dfx.
Ray tracking to na razie tylko opcjonalna opcja graficzna, ale obawiam się, że niedługo będzie konieczna, o ile twórcy gier będą iść za takim kierunkiem. W końcu konsoli są ważniejsze od PC.
Historia lubi się powtarzać, a technologia idzie do przodu i wszystko ma swoją cenę.
Jest to zdecydowanie nieuniknione, a za stosowaniem tych innowacyjnych rozwiązań przemawia fakt, że wszyscy gracze, graficy, etc, chcą jak największego i jak najdokładniejszego odwzorowania realizmu obrazu, fizyki otoczenia i tak dalej - w grach i oprogramowaniu profesjonalnym- a to ze względu na to że zarówno robi to ogromne wrażenie, jak również zwiększa komfort pracy i efekty tej pracy są dużo dokładniejsze
A ja oczekuję jedynie fizyki jak w grze sprzed bagatela 20 lat (Trespasser) oraz grafiki w jakości pięknie narysowanego anime. Tak więc bredzisz, waszmość. Nie wszyscy pragną tej technologii. I coś, co nazwałeś faktem, jest co najwyżej zbyt daleko idącym wnioskiem z twojego ograniczonego spostrzeżenia.