Kerbal Space Program 2 | PC
W jedynkę nie grałem, ale jeśli dwójka ma być lepsza, ciekawsza, większa to pewnie się pobawię.
Mam nadzieję, że gdy twórcy udostępnią pierwszą wersję gry to będzie można grać przyjemnie bez lagów nawet na dobrym sprzęcie.
Cos slyszalem, ze az 1/3 komputerow na Steam spelnia minimalne wymagania gry.
Trzymam kciuki, żeby w dwójce poprawili stabilność fizyki. Moją ulubioną fantazją, którą uskuteczniałem w jedynce, było budowanie ogromnych stacji orbitalnych. Gdzieś tak po zadokowaniu czwartego modułu stacja zaczynała radośnie wywijać pajacyki...
Stacja zaczyna tańczyć gdy ma zbyt mocno odchylony środek ciężkości. Można zminimalizować lub wyłączyć wszystkie "reaction wheel" które automatycznie korygują nachylenie stacji lub budować kolejne moduły i dokować, zachowując symetrie całej konstrukcji.
[link]
Tak się kończy gdy owocowe czwartki, dobra atmosfera w firmie i powiedzenie "robić aby się nie narobić a zarobić" wejdą za mocno. "Gra" powstała tylko po to aby deweloperzy mieli źródełko dochodu na następnych kilka lat łatając tego bubla. Pierwotny twórca KSP 1 zrobił w niecały rok SAMEMU więcej niż tutaj całe studio w kilka lat, wystarczy odpalić tego gniota aby dostrzec że przez pierwsze pół dnia pracy programiści dbali nie o tworzenie gry a budowanie dobrej atmosfery w teamie a przez kolejne pół dochodzili do wniosku że już nie warto zaczynać bo i tak nic nie zrobią więc zaczną od jutra ... I tak przez kilka ostatnich lat.
Wszystkim niezadowolonym proponuję pierwszą część KSP i wyładowanie jej modami. Jak ktoś już ograł podstawkę to jest masa modów rozszerzających zawartość.
Polecam Interstellar -masa pomysłów na napędy: od przesyłania energii mikrofalami i laserami przez tokamaki po Dysze PVC itp... -a to wszystko bardzo sensownie wizualizowane(tak jak lata temu w publikacjach na temat tych napędów).