Nadszedł moment, w którym możemy oficjalnie ogłosić rozpoczęcie naszego projektu! Połączyliśmy nasze doświadczenie z opiniami naszych testerów, aby zapewnić maksymalną radość z gry, jednocześnie NIE zmieniając kluczowych punktów kroniki High Five. Połączyliśmy konfigurację mid-rate z serwerem low-rate. Więc... każdy gracz, który uwielbia PvP, farmę, godziny spędzone ze znajomymi na Team Speaku, Discordzie lub innym komunikatorze głosowym, powinien poinformować swoich kompanów, stworzyć unikalny i jedyny w swoim rodzaju klan, który skopie tyłki całej reszcie. Jak już większość z was wie, ten projekt jest tworzony dla graczy, bo to gracze tworzą społeczność dzięki której czerpiemy tyle funu z gry.
Zastanawialiśmy się: Co musielibyśmy zrobić, abyście zagrali na naszym serwerze dłużej niż 3, 6, a może jeszcze więcej miesięcy? Odpowiedź jest prosta:
- Brak botów - Przygotowaliśmy wiele możliwości do raportowania botów w grze - liczymy tutaj na Waszą pomoc! Obiecujemy, że zareagujemy tak szybko jak to tylko możliwe. Od czasu do czasu będziemy nagrywać odcinki zatytułowane „polowaniem na boty”, więc będziecie mogli sobie spojrzeć na to trochę z innej perspektywy.
- Aktualizacje co tydzień - W dzisiejszych czasach większość administratorów po prostu otwiera serwer i nie wprowadza żadnych zmian, dopóki serwer nie będzie martwy, a następnie pojawia się nowy z takimi samymi ustawieniami. Zmienimy to i obiecujemy, że przynajmniej co drugi tydzień opublikujemy aktualizację zawierającą zmiany w balansie postaci, poprawki w grze oraz wprowadzimy nowy content..
- Nigdy więcej Attry/ Foundation / BEAS / BEWS / GCM itp. w Donate Shop. Dużo myśleliśmy o systemie Donate - nasze rozwiązanie to: Konto Premium + głównie obiekty wizualne. Nie zobaczycie Armorów / Weaponów / Bizuterii na wyższym gradzie niż Dynasty / Icarus - zarówno na początku, jak i na końcu gry. Więcej informacji na naszym forum --> [link]
- Aktywna administracja
Wszystkie podstawowe informacje o serwerze opisane są poniżej.
Koncepcja możne nieco się zmienić, jednakże wszystkie zmiany zostaną wymienione tutaj oraz na naszej stronie internetowej.
Jeśli macie jakieś pomysły tj. "co chcielibyście zobaczyć na serwerze", "jak można coś usprawnić" - śmiało piszcie.
Testy Alfa: grudzień 2019 r. - początek lutego 2020 r
Otwarte beta testy: 13 marca (piątek 13) 2020
Live start: 20 marca 2020
Strona: l2against.eu
Zapraszamy do rejestracji i dyskusji na naszym forum!
[link]
FAQ
spoiler start
Pytanie: Czy masz już dość serwerów, które otwierają się i znikają po 2-4 tygodniach?
Odpowiedź: Koncentrujemy się na otwarciu jednego serwera bez tzw. wipe. Wiemy, wiemy - każdy serwer obiecuje te same bzdury. W naszym przypadku serwer powstał właśnie z takiej inicjatywy. Jest prawdopodobne, że w dalekiej przyszłości otworzymy kolejny serwer, jednakże będzie on połączony z obecnym.
Pytanie: Jakie są Wasze zasady?
Odpowiedź:Nigdy więcej ukrytego kodu (na wielu serwerach pewne postacie są dodatkowo boostowane - u nas wszystko będzie publiczne (w tym zmiany, statystyki - czego tylko dusza zapragnie). Nie ma mowy o żadnej korpucji.
Pytanie: Co z botami? Czy macie jakieś racjonalne rozwiązanie?
Odpowiedź: Obecnie używamy smartguard'a 3.0, który jak wszyscy wiemy, nie ma 100% gwarancji ochrony przed Adrenaliną. Dlatego wdrożyliśmy dodatkowe zabezpieczenia - pozwólcie że Wam to wyjaśnię. W niektórych przypadkach podczas korzystania z "bypass" gracz może dostać jaila lub zostać zbanowanym, a my otrzymamy powiadomienie. Ten system wymaga ulepszeń, ale jesteśmy na dobrej drodze -> Wypróbujcie sami!
W każdym razie będziemy na nich polować, dopóki ich nie powstrzymamy!
Pytanie: Czy zezwalacie na jakąkolwiek zmianę interfejsu?
Odpowiedź: Niestety nie, ale przygotujemy proste i miłe dla oka modyfikacje, a w najbliższej przyszłości zamierzamy wdrożyć interfejs z wyższych / niższych kronik.
Pytanie:Jak mogę się z Wami skontaktować?
Odpowiedź: Forum, Discord, Facebook, Skype.
Pytanie: Jaka będzie wyglądała sprawa balansu postaci?
Odpowiedź:Nie oszukujmy się - Lineage 2 nigdy nie był zbalansowaną grą. Jest to pierwszy powód, dla którego wybraliśmy pliki Java. W grudniu otworzyliśmy serwer w fazie Alpha, który testowało 40 osób, dzięki czemu rozwiązaliśmy większość problemów. Co więcej, wdrożyliśmy systemy, które zbierają i przetwarzają informacje z gry do naszej bazy danych. To rozwiązanie pozwoli nam przenieść dane na wykres i sprawdzić jakie sektory należy jeszcze poprawić. Szczerze mówiąc wzorowaliśmy się na League of Legends, więc formuły zależne od statystyk bazowych (MEN / CON), odporności, różnicy leveli zostały lekko zmodyfikowane i poprawione. Osoby, które testowały stwierdziły, że lepszego systemu jeszcze nigdzie nie widziały. Ponadto co tydzień będą aktualizowane statystyki/skille, ale potrzebujemy do tego Waszej pomocy, więc liczymy na współpracę. Jest to także jeden z powodów, dla których certyfikacje działają na każdej subklasie. Prosimy o nie krytykowanie czegoś, co nie działa, działa źle lub jest za bardzo OP - zamiast tego opiszcie to w specjalnie przygotowanej zakładce Bug Section w ACP(głównym panelu na stronie), a my to naprawimy. Co więcej, otrzymacie za to nagrodę w postaci Creditsów, które zostaną przyznane do waszego konta - sprawdźcie nasz Bug Bounty Program. Jeżeli uznacie, że wasz Bug wymaga opini graczy, możecie zamieścić temat w jednym z działów na forum. Wsparcie dla graczy będzie dostępne praktycznie 24h/7 na forum/discord/facebook.
spoiler stop
Informacje ogólne:
Platforma serwera: Pliki Java
Drop&Spoil: na podstawie l2jserver.com
Maksymalna ilość klientów na HWID: 1+1 bez konta Premium / 1+3 z kontem Premium
Auto Learn Skills: do level`a 85 (będzie ankieta na forum związana z opcją zmiany do leval`a 80)
Auto Loot: Włączony
GM Shop: do S grade
Mana Potki: 1000MP co każde 12 sekund (reuse potki może zostać zmieniony w zależności od opinii graczy)
Auto CP/HP/MP: Włączone
PvP zones: Na wszystkich epikach oraz 3RB zone w LoA (Don`t Know, Don`t Care Quest)
Updates: Co tydzień
Debuffy: Gracz jest odporny na debuff już posiadający (np. gdy posiada Sleepa nie zostanie on zastąpiony nowym Sleep`em). Kolejny (identyczny) debuff ma mniejszą szansę na wejście przez kilka kolejnych sekund.
Ogólne ustawienia serwera:
Exp: x7 Quest Items: x4
SP: x7 Quest Reward: x4
Adena: x7 Epaulettes: x4
Drop/Spoil: x5 Raid Boss Drop: ?2
Głosowanie na serwer:
Dostępne od momentu startu serwera. Jako nagrodę gracze mogą losowo otrzymać Life Stone, EAS, EWS, BEAS, BEWS oraz Vote Coin`y. Ponadto co 12 godzin gracz otrzymą specjalna runkę, która dodaje +1 do wszystkich statystyk, takich jak STR, MEN, CON oraz zwiększa o 10% Adenę / Drop.
Waluty w grze:
Serwer będzie posiadał 5 różnych walut, których można będzie używać w sklepach / GM Shopie lub na rynku:
Adena - możesz ją zdobyć, zabijając potwory w świecie Lineage 2.
Credits - waluta, którą gracze otrzymują za wsparcie serwera (dotacje).
Donate Coins - można ją otrzymać wymieniając Credits na Donate Coins.
Festival Adena - otrzymywana za udział w eventach.
Vote Coins - waluta otrzymywana za głosowanie na serwer.
PROFESSION, SUBCLASS, NOBLESSE:
spoiler start
1st profession: free
2nd profession: free
3rd profession: 10kk
Subclass: 20kk
Max subclass level: 85
All certifications from main class working on subclasses (no more making X characters)
Noblesse: Quest or 100 donate coins
spoiler stop
BUFFER:
Buffer is available in the menu by Alt+B.
Buff duration: 1 hour.
Number of slots: 24 buffs, 12 songs/dances
You cannot use Alt+B buff during the battle as well as 10 seconds after the resurrection.
Crafter buffs are not available and time duration is decreased to 5min (Every custom agathion has craft buff for armor and it doesn't work on olympiad)
-Dance of berserker (2min) - not available
-Dance of Shadow (2min)
Enchant:
Safe: +4
Max: +16
Enchant Chance: 60%
Blessed Enchant Chance: 66%
Each enchant up the success of enchant decreasing by 2%(progressive)
Enchant Attribute: 60%
Enchant Crystal Attribute: 40%
Olympiad:
Olympiad start: 01.04.2020
Olympiad duration: 2 weeks.
Hero calculation: on the 1st and 15th day of a month.
Limit: 1 account (HWID)
Number of people required: 6
Max enchant: +6
Rewards: Retail divided into 2
Epic Bosses:
Queen Ant, Core, Orfen will spawn after first week 27.03.2020
Baium, Antharas, Valakas after 2 weeks
Warsaw time +1 GMT
Queen Ant: every 2 days 18:00 +1h window
Core: every 2 days (random respawn) – date and exact time alt+b
Orfen: every 2 days (random respawn) – date and exact time alt+b
Baium: Friday(every week 18:00 +2h window)
Antharas: Saturday (every 2 weeks 18:00 +2h window)
Valakas: Sunday (every 2 weeks 18:00 +2h window)
Beleth: Monday(Every week 18:00 +2h)
Minimum number of players for entrance the main Instance Zones:
Night Zaken: 36 characters (1-85 level)
Higher Daytime Zaken: 9 characters (78-85 level)
Freya normal: 9 characters(80-85lvl) (deleted movies
Freya hard: 11 characters (82-85 level) (deleted movies)
Frintezza: 9 characters (80-85 level) (deleted movies)
Events
spoiler start
TvT
CTF
Last Hero
DeathMatch
PC Bang Point event
Treasure Chest
GVG(every month) - each team must pay a fee, which is a reward. Don't worry --> we will give a little bonus.
spoiler stop
Open Beta Tests
spoiler start
OPEN BETA-TEST (Everything u need to know)
OBT starts on Friday 13st of March at 18:00 (GMT+1)
OBT ends on Tuesday 19th of March at 18:00 (GMT+1)
spoiler stop