Blizzard ułatwia zwroty Warcraft 3: Reforged i komentuje premierę
No wiesz starej ekipy Blizzarda już nie ma. Pozwalniali się bo wiedzą jaki syf jest. Obecnie młode wilki dłubią. Podobnie Bioware i Bethesda, a później mamy takie perełki jak ME:A, Anthem czy Fallout76 .
Nasza społeczność przyzwyczaiła się oczekiwać po nas naprawdę niesamowitych rzeczy
Nie no oczywiście, wydanie kompletnego produktu, żeby był sprawny technicznie to już są niesamowite wymagania stawiane przez nas graczy. Oni naprawdę.sie nie słyszą...
Najważniejsze, że w branży coś dzieje. Bardzo dobrze, że gracze tak licznie bojkotują kupy jakie wychodzą od deweloperów gier. Star ward jedi fallen order m in. są tego dowodem. Blizz jak zepsuje diablo 4 to będzie ich gwóźdź do trumny
No wiesz starej ekipy Blizzarda już nie ma. Pozwalniali się bo wiedzą jaki syf jest. Obecnie młode wilki dłubią. Podobnie Bioware i Bethesda, a później mamy takie perełki jak ME:A, Anthem czy Fallout76 .
Akurat Andromeda wybija się na tle podanych przez Ciebie tytułów.Może i jest to kiepski Mass Effect, ale gra sama w sobie jest dobra i potrafi dać radość na wiele godzin.
Andromeda to kaszanka w klasie AAA.
A co w Andromedzie było takie fajne? Generyczni bohaterowie, miałka i nudna fabuła, akcja przeniesiona DO INNEJ GALAKTYKI a ma się wrażenie że wszystko dzieje się w drodze mlecznej LOL Świetna gra.
Czasem developerzy są też wydawcami.
Pamiętajmy, że Warcraft 3 Reforged nie został wykonany przez zespół developerów Blizzarda.
Zlecili zewnętrznej firmie wykonanie tekstur. Tamci się wywiązali, tekstury jednostek są fajne, ale gdzie jest reszta za którą miał odpowiadać Blizz?
Blizz, Blizz, Blizz... Nie. Activision Blizzard. Firma matka, która sprawuje władze nad Activision i Blizzard (i jeszcze nad kilkoma innymi, ale jest to teraz nieistotne) , oni podejmują wszystkie decyzję w stylu, Blizzard ma wypuszczać więcej gier w następnych latach (był news na ten temat dwa lata), gdzie remaster jest nową grą, w kontekście rynku. Co w związku z tym? Blizzard w popłochu bo raz, w 2018 odchodzi Mike Morhaime, jeden z ostatnich ojców założycieli Blizzarda i prawdopodobnie ostatni który miał jaja stawiać się korpo ActiBlizz. Dwa, na początku 2019, żeby zapewnić sobie rekordowe zyski, Activision Blizzard wywaliło 800 pracowników, przede wszystkim z Blizzard. Masę osób z QA odeszła z kwitkiem , czego mamy pokłosie teraz, ostatnim patchu do WoWa oraz w Warcraft 3 reforged. Dlaczego to wszystko piszę? Chryste panie, spójrzcie czasem szerzej niż tylko bezmyślnie, ojej dev spierdolił, łeee.
BTW. Zrobiłem refunda na Warcraft 3 Reforged, i nie bronię nikogo. Tylko chcę żeby właściwi ludzie otrzymywali hejt, szczególnie że, inkasują więcej hajsu niż my i devy łącznie.
Pozdrawiam
Znowu bronienie Blizarda unią z Acti? Powiedz, dlaczego uważasz że Blizzard byłby lepszy bez złego wpływu z zewnątrz? Z tego co mówisz to musi wyglądać obecnie tak, że ludzie z Blizzarda nie mają zupełnie nic do powiedzenia, co jest raczej mało prawdopodobne. Weź to na klatę, Blizzard jest odpowiedzialny za spartolone projekty. Wywalono ludzi odpowiedzialnych za esport, menadżerów i komunikację. Ci od deweloperki pozwalniali się sami dawno temu. Blizzard ma mało czasu? A co oni tam robią? Przez ostatnie lata wydali dodatki do WoWa i Diablo, robią mobilkę i coś dłubią przy Overwatchu. Swoją najważniejszą markę natomiast olali zupełnie.
Musisz dokładnie ze zrozumieniem przeczytać.
"Czasem developerzy są też wydawcami."
Blizzard jest i developerem i wydawcom, jednak w tym wypadku różne elementy gry miały różnych developerów.
No, tekstury jednostek zrobiła zewnętrzna firma, a resztą miał się zająć Blizz. Blizz skopał sprawę, tyle w temacie. Dodatkowo zadaniem wydawcy jest dopilnowanie by gra była w stanie nadającym się do pokazania, tak że kwestie wydania gry również skopali.
"Nasza społeczność przyzwyczaiła się oczekiwać po nas naprawdę niesamowitych rzeczy" Haha sami te niesamowitości zapowiadali...
Nasza społeczność przyzwyczaiła się oczekiwać po nas naprawdę niesamowitych rzeczy
Nie no oczywiście, wydanie kompletnego produktu, żeby był sprawny technicznie to już są niesamowite wymagania stawiane przez nas graczy. Oni naprawdę.sie nie słyszą...
Słyszą, to po prostu taka korpo-mowa, żeby sprawiać wrażenie, że nie udało im się sięgnąć gwiazd, zamiast tego, że osiągnęli dno.
Blizzard to powinien w tym momencie akceptować wszystkie refundy reforge'a usunąc kłamliwą stronę produktu usiąść na tych leniwych zadach( użyłbym słowa na d ale regulamin zabrania dosadnego słownictwa) zrobić reforge na nowo jak powinien być od początku i za darmo oddać go ludziom, wtedy takie przeprosiny byłyby zrozumiałe.
Masz na myśli słowo "dupa"? Bo jeśli chciałeś w ten sposób ubliżyć Blizzardowi, to rzeczywiście uwłaczyłbyś, ale dupie, nie im.
Czyli " Naobiecywaliśmy graczom różnych rzeczy i nie wywiązaliśmy się z tych obietnic. Ojoj biedni my, gracze wymagają od nas tak wiele :(( "
Biedny Blizzard gracze się nad nimi znęcają :((
No jak zwykla wina zlych graczy, bo nie chca kupowac zepsutego i przereklamowanego produktu. To ten sam sort ktory nie kupuje agresywnych mikrotranzakcji i nie daje zarabiac biedym firmom takim jak EA xD
Przecież jest O WIELE ładniejszy niż oryginał, a o to chodzi w remasterach (choć to nazwałbym raczej remake'iem)
Nie powiedziałbym żeby było dużo ładniejsze. Niektóre rzeczy wyglądają na przestarzałe. Remake? No można by to tak nazwać bo działa zupełnie inaczej niż oryginał.
Postaci mają zmienione modele, teraz porównaj sobie otoczenie.
Jednostki owszem wyglądają lepiej, za to cała reszta jak warcraft w wyższej rozdziałce. Dodatkowo animacje wyglądają słabo. Przerywniki skopiowane i co tu nie mówić na dzisiejsze czasy przestarzałe.
To porownaj sobie wydok "z gory" czyli tak jak grasz. Widac roznice modelach postaci, choc nie duza, ale za to wszystko jest mniej czytelne. I po za tym tekstury terenu i otoczenia to jakas porazka. Juz w oryginalnym W3 wygladaly duzo lepiej.
I tu nie chodzi o to "o co chodzi w remasterach", tylko o to co blizz naobiecywal, a co zepsul i zabral. Mysle ze jakby zapowiadali tylko "lepsza grafike", do tego bylaby to kopia 1:1 to nikt by nie narzekal. Jak powinien wygladac remaster to wystarczy spojrzec na AoE2:DE
Gorn221
Przecież jest O WIELE ładniejszy niż oryginał, a o to chodzi w remasterach (choć to nazwałbym raczej remake'iem)
W3 Reforged bardziej wchodzi w definicję remastera.
Remaster przeniesienie gry 1 do 1 z liftingiem wizualnym.
Remake nowa gra bazująca tylko na założeniach oryginału ze zmianami na poziomach
Przy W3 Reforged wycięli z tego co słyszałem najtrudniejszy poz.trudności znany z oryginału, ale cała kampania to kopiuj/wklej z W3+dodatku. A gra się inaczej, bo kilka rzeczy zmienili na gorsze.
Przykładowo Prince of Persia Classic 2007 mimo uproszczeń to bardziej remaster gry Prince of Persia 1989 niż remake. Nie ma znaczenia, że wszystkie płytki kluczowe (właściwe i z pułapką) oznaczyli w brzydki sposób, że jedziesz na autopilocie i szpetnie to wygląda oraz uprościli walkę. Wszystkie poziomy są identyczne. Oczywiście remaster nie ma nawet startu do oryginału, bo przedobrzyli z uproszczeniami, które niszczą gry od 15 lat. POP 89 nie miał żadnych świecidełek na płytkach. Po co to komu potrzebne było.
Najważniejsze, że w branży coś dzieje. Bardzo dobrze, że gracze tak licznie bojkotują kupy jakie wychodzą od deweloperów gier. Star ward jedi fallen order m in. są tego dowodem.
O co ci chodzi z Jedi Fallen Order? To bardzo dobra gra i graczom też się podoba (ponad 90% pozytywnych recenzji na steam wśród 35 tys recenzji).
System 0 i 1 na rottentomatoes i Steam czyli procent poleceń to niemiarodajne gówno.
Często wyższy wskaźnik poleceń mają pozycje, które w systemie 1-10 mają średnie 6.5 od tych co mają 8.5.
Zdarzają się anomalie, że te same osoby dają polecenie przy czymś co oceniają 5/10 lub 6/10, a nie dają tam, gdzie oceniają 7/10 lub 8/10. Kompletny bezsens i zaprzeczenie logiki.
Rottentomatoes był wyśmiany na wszelkie możliwe sposoby, a ktoś jeszcze bierze ten system na poważnie, który jest identyczny na Steam
Listy najlepszych filmów w historii danego gatunku na podstawie najwyższych wskaźników poleceń recenzentów na Rotten wyszły tak niedorzecznie, że można je z miejsca wyrzucić do kosza. W Top 100 było wiele średniaków i brakowało sporo wybitnych filmów. Jedne z gorszych list jakie widziałem na podstawie wskaźnika poleceń.
Niedorzeczność systemu 0 i 1 Rotten i Steam
Rotten tomatoes:
Procent poleceń recenzentów dla "The Last Jedi" 91%
Średnia ocen ponad 400 recenzentów dla filmu 8.1 w skali 1-10
Średnia ocen ponad 200 tys. ludzi dla filmu 2.7 w skali 1-5 czyli 5.4 w skali 1-10
Te procenty poleceń na Rotten i Steam są tak niedorzeczne przy dużym procencie odpowiednio filmów i gier, że nie da się tego brać na poważnie.
Piotrek1982 - To co piszesz jest niedorzeczne. Narzekasz na binarny system oceniania gier na steamie, a jak byk jest tam napisane "czy polecasz tą grę". Nikt nie ocenia na steamie gier podług ilości pozytywnych recenzji, a jedynie zwraca uwagę na to ile czasu spędzili przy grze oraz oczywiście czy gra w ogóle się podobała (gracze sami to opisują).
Te procenty poleceń na Rotten i Steam są tak niedorzeczne przy dużym procencie odpowiednio filmów i gier, że nie da się tego brać na poważnie.
Zaraz, czekaj... Czy ty oceniasz punktowo jakość gier poprzez procent poleceń na równi z ocenami wystawionymi przez recenzentów? Buahahahahahahaahahahahahaha
Nasza społeczność przyzwyczaiła się oczekiwać po nas naprawdę niesamowitych rzeczy
Nie no, niech się obrazi że klienci oczekują najwyższej jakości za i tak wygórowane ceny ich badziewnych produktów.
Przy okazji, nie ma co się łudzić że przyszłość coś zmieni. Bodajże około 37% dochodu Blizza to rynek mobilek i on stale rośnie, tak że tego.
Oj tam.... Rockstar I RDR 2 też mieli kiepski start a teraz gra śmiga aż miło... Fakt, pospieszyli się z premierą ale... kto tak nie robi a potem nie łata gry? (ekhm bethesda F76)
Dajta im szansę. Jeszcze ludzie będą zadowoleni.
Mówisz że w patchach zmienią przerywniki, UI, pathfinding jednostek, AI, tekstury otoczenia, animacje, EULA, naprawią multi i zrobią tak żeby stare customowe mapy były kompatybilne?
Batman: Arkham Knight tez był kiczowaty (i nadal jest) ale go naprawili... kto wie może blizz zrobi to samo
Tyle że Batman miał problemy tylko i wyłącznie natury technicznej a nie dotyczącej zawartości i EULA.
Może najpierw zaznajom się z tematem, a nie pierdzielisz trzy po trzy byle coś klepnąć.
Gdyby chodziło o optymalizację i błędy to ok. Ale nie kiedy zrypane są wyżej przeze mnie wymienione rzeczy. Mało tego Blizz dopuścił się fałszywej reklamy, umieszczając próbkę "zmienionych" cinematiców na stronie gry, gdzie w rzeczywistości ciula zrobili w tej kwestii. Powinni dostać masowe refundy i karę z urzędu ochrony konsumenta EU i USA.
Nie zależnie od wydawcy developera czy producenta kogo tam jeszcze mają... Każda gra ma problemy z tym owym tamtym i siamtym. Jedni naprawiają inni nie a jeszcze inni idą w zaparte i psują dalej. Blizz zrobił ludzi w ch*$% i są źli... żądają zwrotu kasy bo mają takie prawo a Blizz jest uczciwy i kase oddaje... Za jakiś czas może grę naprawią a może wycofają z rynku i gruntownie wymodelują. Ogólnie chodzi o to że gra wymaga znaczących poprawek bo jest niedorobiona
Ogólnie chodzi o to że nie zrobili nic. Tekstury jednostek zrobiła im zewnętrzna firma, cała reszta nie została tknięta, tylko się niektóre rzeczy wysypały przy konwersji i nie chciało im się tego robić. Żeby sprowadzić tę grę do poziomu jaki obiecywali to musieliby tak ze 2 lata nad tym pracować od podstaw. To nie zostałoby naprawione w formie zwykłych patchy, wymagałoby raczej zrobienia wersji super reforged.