Door Kickers 2 - zwiastun taktycznej gry o siłach specjalnych
Po screnach wygląda fajnie. Przeniesienie akcji na tereny objęte wojną dadzą więcej możliwości w konstrukcji misji, no i niszczenie ścian jak najbardziej na plus. Jedyne co mi przeszkadzało, to okazjonalne wpadanie naszych ludzi w ściany, na niektórych mapach nagminnie.
No i jest moc. Jedynka jeszcze nie ograna, ale widzę, że trzeba powoli się do niej przygotować. Tak drastyczna zmiana frontu zapowiada duży potencjał. Może w następnej perspektywie przeniesienie akcji np. do WWII?
Planowanie akcji w pierwszej części sprawiało masę frajdy. Zwłaszcza gdy za pierwszym podejściem udawało się przejść całą bez strat w ludziach i fajnymi zagraniami taktycznymi.
W jedynkę grało się bardzo przyjemnie. Dwójka też zapowiada się ciekawie, zwłaszcza niszczenie ścian.
Tylko dlaczego kurde ma się dziać w jakimś fikcyjnym państwie? Mało to na świecie krajów, w których można osadzić akcję i trzeba wymyślać nowe? Skoro już twórcy zdecydowali się na tematykę sił specjalnych, to powinni mocno osadzić grę w rzeczywistości.