Witam,
zainstalowałem dzisiaj FIFĘ 19. Po odpaleniu okazało się, że gra mylnie odczytuje ruchy kontrolera - kiedy daję gałę do góry - zawodnik biegnie w dół. Kiedy daję w dół - biegnie do góry (w menu dzieje się to samo).
Używam pada Esperanza EGG108K.
Znalałem w necie program x360ce i sugerując się filmikami ustawiłem wszystko jak należy. Już w menu pad działa prawidłowo (dół to dół, góra to góra), jednak w miejscu gdzie wybieramy stroje dla zawodników ich ruchy lekko się zacinają, o samej grze nie ma mowy, bo to skoki z prędkością okolo 20% normalnej prędkości.
Czyli to nie jest wina sprzętu, ani sterowników itp, tylko to jakiś konflikt x360ce z FIFĄ.
Miał ktoś z Was taki problem? Możecie mi coś doradzić?
Pady w innych grach działają bez zarzutu.
Przeglądnąłem cały internet i nie znalazłem żadnej odpowiedzi.
Kiedy usunąłem z katalogu FIFY wszystkie pliki związane z x360ce, gra nadal działa płynnie bez zarzutu, ale kierunki kontrolera nadal działaja na opak. Nie mam pojęcia co robić.
Win10 64bit
AMD Phenom II X4965 3.40
Radeon Nitro+ RX 580 4Gb
12 GB ram
Bardzo proszę o pomoc!!!
Pozdrawiam!
Witam,
po kilku dobrych "chwilach" walki, dogłębniejszym szperaniu w necie i własnym zabiegom - UDAŁO SIĘ!!!
Po 1.:
- Wcale nie jest konieczne używanie programu x360ce (jeżeli komuś ten program nie wpływa na jakośc rozgrywki - szczerze zazdroszczę ;) )
Po 2.:
- Jeśli ktos boryka się z tym samym problemem, który opisałem w 1. poście, to zalecam udanie się do pliku "DOKUMENTY" -> folder "FIFA 19" i jeśli wcześniej próbowaliście grzebać w ustawieniach sterowania to utworzyliście plik o nazwie "buttonDataSetup.ini" jeśli go nie ma to pobawcie sie ustawieniami sterowania w ustawieniach fifa i wtedy go utworzycie, jeśli nadal Wam sie to nie udaje to stwórzcie po prostu nowy plik NOTATNIKA o tej nazwie, w wyżej wymienionym miejscu i wklejcie to do notatnika:
AddController "Controller_045"
AddAlias "Default"
AddAlias "Default Pad"
AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_AI_Y
AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_FE_Y
AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_AI_B
AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_FE_CANCEL
AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_AI_A
AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_FE_SELECT
AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_AI_X
AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_FE_X
AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_AI_LB
AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_FE_LB
AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_AI_RB
AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_FE_RB
AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_AI_LT
AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_FE_LT
AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_AI_RT
AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_FE_RT
AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_AI_BACK
AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_FE_HELP
AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_AI_START
AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_FE_START
AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_AI_LS_DOWN
AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_FE_LS_DOWN
AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_AI_LS_LEFT
AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_FE_LS_LEFT
AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_AI_LS_RIGHT
AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_FE_LS_RIGHT
AddMap PC_AXIS_0_UP VB_AI_LS_UP
AddMap PC_AXIS_0_UP VB_FE_LS_UP
AddMap PC_AXIS_2_UP VB_AI_RS_DOWN
AddMap PC_AXIS_2_UP VB_FE_RS_DOWN
AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_AI_RS_LEFT
AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_FE_RS_LEFT
AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_AI_RS_UP
AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_FE_RS_UP
AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_AI_RS_RIGHT
AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_FE_RS_RIGHT
AddMap PC_POV_0_DOWN VB_AI_LDPAD_DOWN
AddMap PC_POV_0_DOWN VB_FE_LDPAD_DOWN
AddMap PC_POV_0_LEFT VB_AI_LDPAD_LEFT
AddMap PC_POV_0_LEFT VB_FE_LDPAD_LEFT
AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_AI_LDPAD_RIGHT
AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_FE_LDPAD_RIGHT
AddMap PC_POV_0_UP VB_AI_LDPAD_UP
AddMap PC_POV_0_UP VB_FE_LDPAD_UP
AddController "Mouse"
AddMap MOUSE_MIDDLE VB_MOUSE_MIDDLE
AddMap MOUSE_BUTTON_X1 VB_MOUSE_BUTTON_X1
AddMap MOUSE_BUTTON_X2 VB_MOUSE_BUTTON_X2
AddMap MOUSE_POS_DOWN VB_MOUSE_POS_DOWN
AddMap MOUSE_POS_RIGHT VB_MOUSE_POS_RIGHT
AddMap MOUSE_WHEEL_UP VB_MOUSE_WHEEL_UP
AddMap MOUSE_POS_UP VB_MOUSE_POS_UP
AddMap MOUSE_POS_LEFT VB_MOUSE_POS_LEFT
AddMap MOUSE_WHEEL_DOWN VB_MOUSE_WHEEL_DOWN
AddMap MOUSE_LEFT VB_AI_B
AddMap MOUSE_RIGHT VB_AI_A
AddController "Keyboard"
AddMap SC_RIGHT VB_FE_LS_RIGHT
AddMap SC_UP VB_FE_LS_UP
AddMap SC_LEFT VB_FE_LS_LEFT
AddMap SC_DOWN VB_FE_LS_DOWN
AddMap SC_NUMPAD6 VB_FE_RS_RIGHT
AddMap SC_NUMPAD8 VB_FE_RS_UP
AddMap SC_NUMPAD4 VB_FE_RS_LEFT
AddMap SC_NUMPAD2 VB_FE_RS_DOWN
AddMap SC_ESCAPE VB_FE_CANCEL
AddMap SC_RETURN VB_FE_SELECT
AddMap SC_NUMPADENTER VB_FE_SELECT
AddMap SC_S VB_FE_X
AddMap SC_D VB_FE_Y
AddMap SC_X VB_FE_LB
AddMap SC_C VB_FE_RB
AddMap SC_W VB_FE_LT
AddMap SC_E VB_FE_RT
AddMap SC_Z VB_FE_L3
AddMap SC_Q VB_FE_R3
AddMap SC_F VB_FE_HELP
AddMap SC_SPACE VB_FE_START
AddMap SC_MULTIPLY VB_VOIP_TOGGLE_MUTE
AddMap SC_SUBTRACT VB_VOIP_VOLUME_DOWN
AddMap SC_ADD VB_VOIP_VOLUME_UP
AddMap SC_K VB_AI_Y
AddMap SC_SPACE VB_AI_X
AddMap SC_J VB_AI_B
AddMap SC_L VB_AI_A
AddMap SC_LCONTROL VB_AI_LB
AddMap SC_T VB_AI_RB
AddMap SC_CAPITAL VB_AI_LT
AddMap SC_LSHIFT VB_AI_RT
AddMap SC_UP VB_AI_LS_UP
AddMap SC_DOWN VB_AI_LS_DOWN
AddMap SC_LEFT VB_AI_LS_LEFT
AddMap SC_RIGHT VB_AI_LS_RIGHT
AddMap SC_F3 VB_AI_L3
AddMap SC_F4 VB_AI_R3
AddMap SC_ESCAPE VB_AI_START
AddMap SC_F VB_AI_BACK
AddMap SC_HOME VB_AI_LDPAD_UP
AddMap SC_DELETE VB_AI_LDPAD_LEFT
AddMap SC_END VB_AI_LDPAD_DOWN
AddMap SC_NEXT VB_AI_LDPAD_RIGHT
AddMap SC_NUMPAD8 VB_AI_RS_UP
AddMap SC_NUMPAD4 VB_AI_RS_LEFT
AddMap SC_NUMPAD2 VB_AI_RS_DOWN
AddMap SC_NUMPAD6 VB_AI_RS_RIGHT
Załączyłem od razu klawiaturę i mysz, ponieważ nie wiem jak bedzie to działało bez tego.
Tak czy inaczej.
Klasyczny nerdowski zwrot: U MNIE DZIAŁA
Mam nadzieję, że pomogłęm chociaż jednej osobie, bo KU&%@ nawet nie chce mi sie pisać ile mnie to kosztowało nerwów.
Co najlepsze, wydaje mi się, że jest to TEXT do wszystkich wersji FIFY ;)
aHA OCZYWIŚCIE JEŚLI KOMUS NIE PASUJE SPRINT POD PRAWYM DOLNYM, NIECH GO SOBIE ZMIENI NA PRAWY GÓRNY ITP.
POWODZENIA!