Rockstar oficjalnie o powodach zniknięcia GTA 4 ze Steama
Problemy z pecetową wersją ciągną się latami, sam mając oryginał zmuszony byłem grać na cracku.
Ja to tylko tu zostawię...lajkujcie dalej tego trolla i jego krucjatę. Gdyby nie tacy jak
No ja nie wiem czy dziś poznaliśmy przyczynę tego , poniewaz już pod poprzednim artykulem który zamiesciliscie pare dni temu napisalem wam właśnie ze dlatego zniknęła ze steama, a raczej nie zniknęła lecz nie da rady jej zakupić :)
Ja to widzę tak zielonym żal wiecie co ściska to pomyślało a zrobimy im pod górkę bo przypomniało nam się se to przecież było robione na wyłączność na nasza platformę.... za takie wlanie gierki zawsze gram na plejce a nie xboxie :) bo zieloni są mściwi to nie jeden taki numer już był z ich strony
Pewnie chcą ten szajs wywalić, nie wiem jak z wersją steam i gflw ale do pudełkowej edycji najlepiej ściągnąć crack, mam Gta IV i Eflc z edycji premium games i był dość spory problem z zagraniem, w pudełkach jest 25 znakowy kod którego nie da się aktywować na social club/r* launcher, wpisywało się go w jakimś innym okienku a i tak wyskakiwały jakieś błędy, wgranie cracka pomagało na bardzo problematyczną aktywację
Problemy z pecetową wersją ciągną się latami, sam mając oryginał zmuszony byłem grać na cracku.
Nie dziwię się. DRM to utrapienie dla uczciwe graczy.
Nawet mi nie przypominaj....krak do gfwl, krak do socialrockstar, krak do pierwszego save, bo gra go nie czytała przy próbie załadowania, tysiąc kraków do samego gta.exe. I chciej tu człowieku mieć/grać na oryginale.
Uroki grania na PC dawniej i dziś.
A na forum nadal udzielają się obrońcy DRMów którzy twierdzą, że uczciwym kupującym one nie szkodzą.
Mhm...
Niech Rockstar przeniesie tą grę na Steama. Fajnie by było gdyby otrzymała system osiągnięć.
Szybko się zorientowali... Rozumiem, że z moją pudełkową wersją będę mieć i tak przechlapane?
Podejrzewam ze wydadzą patcha ze zmienionym plikiem exe i który usuwa pliki gfwl ;) Taki oficjalny crack patch :D
Dobrze, że po 11 latach dostrzegli problem tego nieporozumienia, jakim było Games for Windows LIVE, ale Szukamy innych możliwości dystrybucji GTA IV na PC i podamy więcej informacji tak szybko, jak to możliwe tu nie ma co szukać, tylko trzeba po prostu usunąć odpowiednie pliki tak jak to zrobiła np. Bethesda z Falloutem 3, dzięki czemu ta gra nie tylko nie ma problemu z uruchomieniem, lecz także - dzięki współpracy z GOG.com - jest dostępna bez jakichkolwiek DRM, w tym Steam-DRM.
Czy ja wiem czy dostrzegli, gdyby Microsoft dalej generował klucze, to pewnie cały czas sprzedawaliby GTA 4 w takiej formie. Wielu developerów poszło po rozum do głowy i pozbyło się tego ustrojstwa dobre kilka lat temu. Swoją drogą, mało kto pamięta, ale na początku istnienia usługi Microsoft próbował wprowadzić opłaty abonamentowe za granie w multiplayer na PC...
Ja to tylko tu zostawię...lajkujcie dalej tego trolla i jego krucjatę. Gdyby nie tacy jak
Lel, ale co to moja wina że MS nie ogarnął swojej własnej usługi? Kto im kazał to przestać wspierać? Ja? Tak, gdyby nie ja to teraz nie byłoby problemu bo to ja kazałem R* nie przenosić się wcześniej z GfWL na Steamka. Ja osobiście nigdy żadnego problemu z GfWL nie miałem, masa ludzi miała no i zdechło.
Błagam, ludzie. Bądźmy poważni.
A co ma kęsik do tego, że partacze z R wybrali gównianą usługę byle zaoszczędzić trochę grosza? Graczy się nikt nie pytał o zdanie, czy komuś się gfwl podobał czy nie.
Bo ja nie wiem, ludzie myślą, że oni naprawdę uważali to za lepszą opcję? Przecież tu chodzi wyłącznie o kasę, po co zrobili ten cały syfny social club czy ten nowy syf dla rdr2, byle można było opychać grę u siebie, bezpośrednio, bez hajsu dla innych.
Gdy szajs gfwl zdychał, steam się rozwijał, i teraz chytre na kasę R musiało iść do steama, bo nic nie ma takiego zasięgu, a Tima nie stać na rocznego exa takiej rangi :-)
Mnie tylko zastanawia to, czy jak steam padnie kęsik znajdzie sobie kolejny syf, który będzie tak wielbić xD
Mają już swój własny launcher, niech dadzą możliwość aktywacji kodów zarówno steamowskich jak i pudełkowych z GFWL i wszyscy będą zadowoleni.
Posiadam pudełkowe wersje GTA IV i EFLC i za każdym razem mam mały rebus z ich uruchomieniem (użycie jakichś super-kluczy aktywacyjnych do aktywowania w trybie offline- masakra...). Nie miałem jakoś nigdy ochoty kupować drugi raz tych samych gier na steamie. Po prostu kupno 2 x tej samej gry na tą samą platformę wydaje mi się głupie.
Dokładnie, również pamiętam te kombinacje... Podpisuję się pod apelem o wycięcie GfWL oraz możliwość aktywacji kluczy na którejś z platform cyfrowej dystrybucji.
Jak zmienisz datę w komputerze na datę wydania gry to aktywujesz w trybie online bez problemu.
Bądźmy poważni, fakt może to i metoda najszybsza ale sam fakt zmieniania daty w komputerze lub korzystania z cracka (także dość szybka i skuteczna metoda) jest chory. Dlatego zrezygnowałem z obu opcji i zastosowałem metodę zalecaną przez samego R*. Zrobiłem to tylko raz, kilka lat temu i przez to nie mam ochoty na ponowne wracanie do tej gry.
W sumie to czy nie przez taki sam powód Fable 3 również znikło lata temu ze steama i gra nie jest w sprzedaży na żadnej platformie? Tyle, że tutaj Rockstar jakkolwiek zainterweniuje.
Jak się pojawi na R Launcher i będzie można użyć kodu z pudełka, kupionego z 6 lat temu, to będę zadowolony.
"Od tego czasu część produkcji (w tym między innymi BioShock 2) otrzymało aktualizacje, uniezależniające je od umierającej usługi." Jak również, Batman: Arkham Asylum & Arkham City, Dirt 3 Complete Edition, Dark Souls: Prepare to Die Edition, Red Faction Guerrilla Steam Edition, Resident Evil 5 Gold Edition, Ace Combat Assault Horizon - Enhanced Edition, Dead Rising 2 & Off the Record, Ms. Splosion Man, Ultra Street Fighter IV, Toy Soldiers (tu można wręcz sobie wybrać), Insanely Twisted Shadow Planet, Iron Brigade, Warhammer 40,000: Dawn of War II & Chaos Rising. Tak naprawdę to z większych serii tylko Rockstar ma graczy w pupie i nie zrobił z grą nic (może poza kasowaniem piosenek i utrudniania życia moderom), no i jeszcze może capcom z serią Lost planet nic nie zrobił.
Teraz kilka słów o tym jak to się skończy. Rockstar nie będzie nic przenosił, zwyczajnie wytnie wszystko co związane z GfWL (osiągnięcia, multi) oficjalnym crackiem i zacznie wszędzie sprzedawać wersję ze swojego nowego lunchera, nawet na steami. Więc jak zwykle zostaniemy tylko czegoś pozbawieni w wyniku ich interwencji.
Dlatego wcześniej napisałem, że te kody powinny zadziałać na tych im launcherze- gracze i tak są już poszkodowani przez brak takiej opcji przez te wszystkie lata (mówię o wersji pudełkowej z GFWL). A przez te zabawy z ręczną aktywacją do gry nie podchodziłem lata, gdyż nie chcę mi się zwyczajnie w ręczną aktywację bawić...
Masakra... Musieli to aż tak sp13przyć! Mając oryginał płytowy nie mogę sobie pograć.
Możesz, tylko musisz się trochę pobawić. Aktywacja w trybie offline jest cholernie upierdliwa, ale da się przez nią przejść. Szczegóły masz na stronie rockstarowskiej, co robić krok po kroku.
https://support.securom.com/rockstarunlock/
Mi tam działa nawet w online i można sobie acziki wbijać które potem widać na xboxlive.
Hahaha, pełno firm już dawno sobie z problemem poradziło, a ci się nagle obudzili, że jest problem z GTA IV i Game for Windows Live. A pierwszy komentarz to mnie normalnie rozwalił. Co nie zmienia faktu, że Microsoft, taka potężna firma, praktycznie każdy z nas siedzi na Windowsie (co też nie zmienia faktu, że jest duuużym programem) a nie ogarnęli Game for Windows Live. I żadnych lekcji z tego nie wyciągnęli, bo ich nowa aplikacja do obsługi game pass na PC wcale nie jest lepsza - jest jeszcze gorsza niż launcher epica.
Posiadam GTA IV na Steamie i jak dla mnie ta sytuacja pachnie tym, że Rockstar będzie sprzedawał GTA IV na swoim launcherze.
2008-2011 to najgorszy okres w historii gier na PC , gry z tego okresu najbardziej sie zestarzaly patrzac na to jak dzis wyglądają. Do 2007 wychodzily najwspanialsze shootery wojenne ktorych dzisiaj nie ma wogole.
No przy takiej szybkości to oczekuje sprawnie działającej wersji RDR2 tak za 35 lat.