Witam
Mam problem oddałem konsolę na gwarancję do mediamarkt i po miesiącu zwrócili mi sprzęt bez oryginalnego opakowania oraz żadnych dokumentów w zwykłem szarym pudełku. Co mogę zrobić w takim przypadku???
Napisać maila do kierownika marketu lub podejść do takiego gostka w białej koszuli - biała to kierownicy marketu czerwona to pracownicy, on za takie akcje dostaje premie tak to działa
Generalnie błąd pojawił się na etapie zgłaszania bo wszelkie reklamowane konsole Microsoftu przez takie sklepy mają trafić do serwisu od razu w nieoryginalnym opakowaniu bez żadnych akcesoriów, sklep ma wysłać samą konsolę w opakowaniu zastępczym, wszelkie akcesoria i pudełko powinno być Ci oddane przy zgłaszaniu reklamacji w sklepie więc tak, jedynie w sklepie możesz coś takiego załatwić. Ale... wszystko co zostało wysłane przepadło w serwisie więc to nie takie proste, w każdym razie kontaktuj się ze sklepem.
Ja o tym nie wiedziałem. Oddając konsole nikt mnie o tym nie poinformował. Gdybym widział dostarczył bym ja w innym opakowaniu.
Konsola nie została jeszcze odebrana ze sklepu. Jutro podjade i zobaczę.