Witam,
Zakupiłem kod w wersji cyfrowej, było napisane że wysyłka natychmiastowa. Lecz maila dostałem następnego dnia, kiedy już nie potrzebowałem kodu. Wcześniej chciałem anulować zamówienie lecz na infolinii dowiedziałem się że nie można tego zrobić.
Teraz mam kod, sprzedawca nie chce zrobić zwrotu powołując się na zapis w regulaminie.
Na co mogę się powołać gdy w opisie było napisane że wysyłka towaru jest natychmiastowa a sprzedawca się z tego nie wywiązał.
Dzięki
Jeżeli go nie wykorzystałeś to masz 2-tygodnie zwrotu na wszystko zakupione w internecie na terenie UE od jakiegokolwiek sklepu. W wypadku zakupu od osób prywatnych sprawa jest zagmatwana.
Steam też nie bez powodu wprowadził zwroty. Nie dlatego, ze chciał być miły, ale dlatego, że tak wygląda prawo.
Jaki to był sklep?
Morele,
Sprzedawca powołuje się na zapis w regulaminie który mają.
Ale też sprawa jest o termin dostarczenia kodu, nawet dostałem maila że przyjdzie w ciągu 15 minut, był następnego dnia.
Zachodzi też prawdopodobieństwo że sprzedali mi produkt którego aktualnie nie mieli.
Jest szansa na wygranie tego?
Doczytałem właśnie. Zależy czy otrzymałeś kod czy jakiś link, którym możesz kod uzyskać.
Jeżeli widziałeś na oczy kod do ściągnięcia to może być problem. Jeżeli działało tot tak, że musiałeś potwierdzić dostęp do kodu (guziki w stylu pokaż kod) i go nie kliknąłeś jest szansa. Jak go kliknąłeś to pozamiatane.
Jeżeli natomiast otrzymałeś kod w formia maila, to musisz powołać się an to, że rezygnowałeś z zakupu przed jego wysłaniem. ale może być przeprawa.
Kod był w mailu,
Rezygnacji dokonałem przed otrzymaniem jego.
No nic, powalczę i zobaczymy.
Nie mają jak zweryfikować że go nie użyłeś Przy takich dobrach wyłączone jest prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni. Zwroty na Steam to de facto ich dobra wola i nadal są ograniczone regulaminem.
Cześć,
niestety, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów o dostarczanie treści cyfrowych oraz licencji elektronicznych, które nie są zapisane na nośniku materialnym. Jeżeli otrzymałeś od nas maila z kodem, niestety zwrot nie będzie możliwy.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku lub na czacie na stronie.
Pozdrawiamy
morele.net