Kolejny patch do RDR2 na PC - Rockstar dalej poprawia stabilność gry
W grze natknąłem się na zamarznięte zwłoki, przy których był karabin, ale nie dało się go zabrać, ciekawe czy naprawili ten błąd.
...atomowe
Ja mam natomiast problem z dźwiękiem. Przy cutscenkach głosy skupiaja się w lewej słuchawce. I tylko w cutscenkach.
To zależy co rozumiesz przez "daje radę".
Ja gram na GTX950, fHD i prawie wszystkie ustawienia na minimum/średnie.
Gra chodzi płynnie i gra się świetnie :) Jedyny problem, to sporadyczne kilkusekundowe lagi jak się szybko na teren zabudowany wparuje ;)
(ale to pewnie spowodowane małą ilością vramu i prockiem i3 :D )
Poza tym żadnych atrakcji, czytam te newsy i czytam i poza artefaktami związanymi z deszczem przed pierwszym patchem, nie miałem żadnych błędów, spowolnień, zawiech ani dropów do pulpitu :o
Ja gram na GTX 970-tce i na ustawieniach średnio-wysokich 50-60 fps-ów. Tak więc tak, daje radę.
Ja grałem na 970 i notorycznie wywalało grę Na ustawieniach większość na low dla 60 klatek a i te potrafiły spadać do 40-50
Niedługo ta gra ruszy na kalkulatorze
Średnio im to łatanie wychodzi, nadal mam spadki klatek w miastach, podczas misji gdy dużo się dzieje występują ścinki i mocne spadki, szczególnie gdy jest spora strzelanina, (gdy rzucę laskę dynamitu nawet na otwartym polu to podczas wybuchu gra mocno przytnie) ale przez większość czasu chodzi płynnie, nie wiem co te ścinki powoduje, niektórzy mają sprzęt podobny do mojego a chodzi im lepiej (intel i5 4590 3,3, 8gb ram i gtx 1060 6gb) komputer jest czysty wyczyszczony z kurzu, windows najnowszy, sterowniki też, wirusów i śmieci zero, dodam że tylko chyba 3 opcje mam na średnim poziomie, tekstury ultra a reszta wszystko niskie (dodam że kiedyś ustawiłem wszystko co się dało na low i większej różnicy w płynności nie odczułem, nadal występowały spadki i ścinki w losowych miejscach), a online w trybach z innymi graczami jest praktycznie niegrywalne, po dzisiejszym patchu testowałem jakiś tryb gdzie strzela się z innymi graczami to co kilkanaście sekund miałem takie ścinki że szkoda słów, samemu da się grać ale komfortowe granie na jakimś deathmatchu jest niemożliwe
Vulkan czy Dx12? Jeśli to drugie to się nie dziwię i powodzenia.
Gram na vulkanie, ale próbowałem również na dx12, mega dużej różnicy w płynności nie ma, na dx12 są chyba większe spadki klatek szczególnie w miastach, spadki na vulkanie nie są szczególnie dokuczliwe, tylko te ścinki i spadki podczas misji gdy dużo się dzieje są denerwujące i tylko tego chce się pozbyć lecz żaden internetowy sposób nie pomógł, tak samo w online, misje które robi się w 4 graczy jeszcze da się przeboleć ale deathmatch czy jakiś podobny tryb gdzie są wybuchy strzelanie i bieganie jest przez ścinki i spadki niegrywalny, ale to chyba wina gry, gta V czy online zawsze chodziło mi mega płynnie od premiery (ustawienia ultra pomieszane z wysokimi) i nie było praktycznie spadków o ścinkach nie mówiąc
U mnie wcześniej już raczej większych problemów nie było (raczej, bo mimo wszystko potrafiły się zdarzyć, nawet sypanie do pulpitu po kilkugodzinnej sesji).
Ale dobrze, że łatają (w końcu wciąż wiele osób ma problemy z grą), szkoda tylko, że na premierę stan był jaki był...
U mnie z kolei aktualizacja nie chce się do końca nagrać, a po wznowieniu aktualizowania się gry jest ten sam problem. Także znowu muszę w wolnej chwili szukać rozwiązania, bo zauważyłem do pod wieczór, kiedy nie miałem czasu się z tym bawić. Jak nic nie pomoże, to kaplica, bo średnio mam ochotę pobierać RDR2 po raz kolejny przez blisko 3 dni, także to już będzie ostateczność.
Łatają, łatają, a ja mam wrażenie, że mi płynność gry ucieka.
Nie wiem, co tam rozgrzebują, ale skoro chodzi mi gorzej, to mogliby już przestać. A jeśli faktycznie łatają zabezpieczenia, to one wpływają na wydajność. Wychodzi na to samo.
Gry z tak duzym otwartym swiatem nigdy do konca nie polataja bo co u jednego patch naprawi u drugiego zepsuje . W miare stabilnie to to bedzie chodzic za pol roku pewnie .
Bo ta karta ma tak w rzeczywistości pamięci użytkowej 3,5G, bo tamto pozostałe 500mg jest tak naprawdę osobne, jakby w drugim segmencie. Nie wnikałem w to aż tak bardzo, więc może nie dokładnie precyzuję wypowiedź ale na bank jest coś takiego z tą kartą. Ja mam GTX 970 4GB supeclocked 2.0 ACX i też mam taką właśnie dziwną konstrukcję pamięci jakby te 500mg było jakieś zapasowe czy coś w tym stylu.
Osobom które mają problemy tylko z ilością klatek (ale pewnie i tym co crashuje) polecam kanał Hardware Unboxed na youtube. Zrobili dwu częściowe długie porównanie opcji graficznych, ich wpływu na wydajność jak i efekt na ekranie. Bardzo pomocne jeśli chce się wycisnąć maximum klatek przy względnie dobrej oprawie graficznej. Wprawdzie ten tutorial był wypuszczony niedługo po premierze i poszły już patche ale pewnie niewiele się w tej kwestii zmieniło.
Pomimo tych wszystkich problemów, przeszedłęm grę jeszcze raz, tym razem na PC i mogę tylko powiedzieć, że to było coś niesamowitego. Ta gra to jeden wielki majstersztyk! Z klawiaturą i myszką grało mi się zdecydowanie lepiej niż na padzie.
Ja mam pytanie czy potrafi mi ktoś pomóc bo mam rtx 2070 i5 9600k i jak robie test wydajnosci to mam minimalna liczbe klatek na sekunde na poziomie 2-3 srednia na 90 a maksymalna na 140 na ustawieniach srednich... i jak gram to odczuwam ze sa spadki plynnosci co mam z tym zrobic ?
Odpowiedź jest prosta. Kiedy test zmienia scenerię następuje na sekundę albo mnie nagły spadek klatek. Czasem tak mały że nawet nie jesteś wstanie go zauważyć. Ten test wydajności który jest w tej grze jest fajny ale nie powinieneś przejmować się minimalną ilością tylko średnią. Ja do tego testu używałem dodatkowego licznika fpsów w rogu ekranu który podpowiadał mi ile mam w danym momencie i tylko na jego podstawie robiłem osąd ;)
FeanorRR3 ale ja czuje te spadki gdy gram mimo że średna ilosc fps to prawie 100 :)
A jakiego programu używasz żeby mieć licznik fps w rogu ekranu ?
Do pokręcania karty używam msi afterburner a wraz z nim jest program riva cośtam, który dodaje licznik fps. Co do odczuwalnych spadków to nie jestem wstanie Ci odpowiedzieć co jest powodem bo po pierwsze musiałbym zobaczyć wszystkie Twoje opcje i o jakie zgrzyty chodzi dokładnie, a po drugie nie jestem ekspertem w temacie więc się nie będę mądrzył za bardzo. Wydaje mi się że z tego co ludzie piszą spadki odczuwają wszyscy nawet ludzie z high endowym sprzętem. Ja mam 1060 i generalnie mam 50-60 klatek ale momentami spada do 40, a są ekstremalne krótkie momenty że spada pewnie i niżej. Wina leży po stronie Rockstara nie Twojego sprzętu.
Hej już minęło kilka miesięcy a ja nadal mam spadki poniżej 30fps w takich miejscach jak valentine czy saint denis... I zaczynam się martwić że pomimo licznych aktualizacji nadal mi gra poprawnie nie działa...