Strony warte uwagi:
Subreddit: https://www.reddit.com/r/pathofexile/
Wygodny build browser: http://timtips.com/buildbrowser/#/list
Nieoficjalna wiki: http://pathofexile.gamepedia.com
Dzienny layout labiryntu: http://www.poelab.com/
Auction house: http://poe.trade lub https://poeapp.com albo ze strony POE: https://www.pathofexile.com/trade/search/
Wygodne sprawdzanie cen legendarek: http://poe.ninja
Vorici calculator, minimalizacja kosztów chromatic orbów: http://siveran.github.io/calc.html
Path of Building, czyli potężne narzędzie przeliczające DPS i umożliwiające prawie nieograniczony theorycrafting (szybka i łatwa podmiana itemów/skilli/gemów/drzewa i wiele wiele więcej): https://github.com/Openarl/PathOfBuilding/releases
Repozytorium informacji o top buildach z laddera: https://www.poebuilds.io
Historia cen legendarnych przedmiotów na przestrzeni czasu w ligach: http://www.poe-antiquary.xyz/
Strona na której wymieniamy się mapkami z innymi graczami https://poemap.live/loader
QOL improvements:
Loot filter:
- Neversink https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter/releases + customizacja: http://www.filterblade.xyz/
- alternatywa: ZiggyD (bardziej zbliżony do oryginalnego wyglądu, ale też usuwa śmieci) http://ziggyd.tv/featured/ziggyds-loot-filter/
Jak ustawić AutoHotKey do automatycznego sprawdzania cen z poziomu gry: youtube.com/watch?v=CbC_Sg53kTM
Jak handlować przy pomocy premium stash tabów: http://i.imgur.com/koRGS0r.jpg API poe.trade automatycznie pobiera oferty i wystawia na "domu aukcyjnym", nie trzeba NIC konfigurować!
Związane/solidne kanały na youtube:
- Mathil, czyli jak zgapić kozacki build w 5 minut: https://www.youtube.com/user/Mathilification
- Engineering Eternity, świetnie zmontowane i wyedytowane filmy które dokładnie objaśniają mechaniki, zarówno podstawy gry jak i endgamowych bossów. Po prostu kompendium wiedzy: https://www.youtube.com/channel/UCaFHfrY-6uGSAvmczp_7a6Q
- ZiggyD, czyli newsy + pocięte fragmenty streamów: https://www.youtube.com/user/ZiggyDStarcraft
GOL'owa gildia:
TRX [TRX44], żeby dołączyć zostawcie ingamowy nick w wątku.
Discord:
Napisać do kogokolwiek z gildii w grze :) Albo dla tych którzy potrafią nieźle googlować :)
Poprzednie części:
#15 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14829315
#16 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14923107
#17 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15003350
Amadeusz - jak cycloner to pod Oni-Goroshi :) https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2554593
Dużo lepszy od sf, totalny mayhem robi, tani :)
btw - trochę wcześnie ten nowy wątek :P
Kilka apdejtów :]
Będą nowe modyfikatory, jeden z nich: https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/e567es/check_out_a_new_modifier_you_can_get_from_a_new/
Reworked bow skills https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2684700
Nazwijmy to "balansem" bossów, tutaj kilku z kampanii, czyli zgonów będzie więcej ;) https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2684352/page/1
https://www.youtube.com/watch?v=NRtoCDYqM0E
I gwoli przypomnienia - już w piątek w przyszłym tygodniu start nowej ligi. Zapowiada się "bow" league. Macie jakieś wstępnie wybrane buildy? U mnie jeśli nic się nie zmieni w temacie scyzoryka, na start polecę tym: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2302798 Ostatni build jakim grałem w Blight, mega dobrze się sprawował już na mega niskim budżecie a oglądając wideoklipy i założenia nowej ligi, może sprawdzić się równie dobrze :)
Dla chcących młynka w dobrym budżecie standardowo polecę wspomniany tu już wcześniej https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2554593 - przetestowany, super do delve, wciągający cały content nosem :]
Ja się waham między Scourge Arrow/Toxic Rain Raiderem - generalnie łuki ale niefizyczne ani elementarne obrażenia. Spodobały mi się buildy DoT więc się na nich skupię.
Liczę że w patch notes będzie coś dobrego dla nich!
Scourge Arrow
Scourge Arrow's base weapon damage has been lowered, but the skill now deals added Chaos Damage that grows as the gem levels. The skill was often used with builds adding elemental damage, so this change is intended to give it a greater reward to Chaos damage based builds while also improving its usability while leveling.
zobaczymy!
Mam tylko nadzieję że nie będzie problemów po stronie serwera/FPSów bo te dają w kość gdy grasz trucizną.
Ostatecznie pójdę w Slayera Cleave, albo będę losował butelką jakiego innego skilla dla niego... ech, miło się grało Starforge ale nawet nie biorę go pod uwagę w następnej lidze.
Twoja „pajęczyca" wygląda świetnie ale miniony mi się przejadły.
Choć ten build nawet zabawny
https://www.youtube.com/watch?v=r9XkYq0SKKQ
Pajęczyca ma kilka mega plusów :) Mega dobre survi (spokojnie materiał na 100 lvl, ja wbiłem 99, dużo redukcji przychodzącego dmg, skupienie na obronie, ponad 11k eHP etc), mega dobry dps (Uber elder poniżej 1:40), mega bezpieczny gameplay i zero troski o mody na mapie bo robi je wszystkie - pająki są (tak tak) nieśmiertelne :D No i śmieszny budżet.
[edit] Poszukam swojej walki z uberkiem mniej więcej z połowy ligi z "takim se" gearem i wrzuce :)
[edit 2] dodałem :] Pomijam fakt że mi się przestawił układ myszy i niektóre skille nie dizałały o czym zorientowałem się pod koniec walki :P https://www.youtube.com/watch?v=wGxYC-Kk9Sc
Dla mnie wybór prosty, Scourge Arrow pod Pathfindera.
To był mocny build w 3.7/3.8, a teraz do gema dodany zostanie flat chaos dmg, czyli ładny buff.
Skaluje się pięknie bo można grać praktycznie bez gearu, albo pojechać po bandzie i wywalić 100ex na różne cuda.
Bardzo szybki, bardzo uniwersalny. Levelowanie też z palcem w dupie, bo pod Toxic Rain.
Teraz tylko odwieczny problem czyli balansowanie ile node'ów wrzucić w dmg poisona a ile w HP i voila.
a na co ci HP nody?
nie daj się trafiać to nie będzie problemu
dopóki serwer nie dostanie czkawki
Ja z łucznikiem spokojnie zaczekam. Grałem wieloma i problem zawsze był jeden i ten sam - meeega słabe survi i gra na zasadzie zabij zanim zabiją Ciebie. I to jest fajne tak do 90 lvlu, później zaczyna zwyczajnie wnerwiać, bo ginie się nawet nie wiadomo od czego, a gear pod dobry crit multi drogi. Jedynym wyjątkiem od tej reguły był chyba mój scion na łuku z eldera i scourge arrow właśnie, który po nerfie leecha nie ma niestety prawa bytu :( Jeśli to będzie bow-league, to konkretne unikalne jewele (a właściwie jeden z nich) to będzie totalna masakra dla waluty idąca w kilka exa+ :) Ciekaw jestem tym samym jak rozwiążą problem survi bo z tego co zaprezentrowali w temacie metamorphów, to one-shoty będą masakryczne, zwłaszcza po zmianach w evasion, a sam jeden The Pandemonius raczej nie wystarczy (+ cena będzie totalnie z kosmosu). No ale pożyjemy zobaczymy :)
A ja raczej odpuszczam tę ligę i tak nie załapię się na początek, nie mam pomysłu na build z łukiem ani na summonera, a mechanika metamorph zupełnie mnie nie porywa.
Zapowiedź poe2 też nie pomaga w hajpowaniu się na taką mniejszą ligę... ale jeśli nie znerfią z jakiegoś powodu cyclona to może wskoczę na standard zobaczyć nowych bossów.
Swoją drogą ciekawe jak nowa kampania wpłynie na cenę Oni-Goroshi.
Kto zainteresowany wygraniem całkiem przyzwoitej kasy? https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2684989
Hardcore, Solo Self-found
kuszące
inaczej
Ciekawa rzecz, poważna kasa :P Szkoda tylko że nie dla zwykłego śmiertelnika :P Mogliby chociaż z MTX dać szansę i losować ze wszystkich ,którym udałoby się ubić tego bossa przynajmniej raz.
Pojawił się nowy unikat.
Niespodzianka - nie jest to łuk. Nie jest to też kołczan. Ani nic związanego z minionami czy trucizną.
Top Action RPG Community na reddicie w 2019 roku: r/pathofexile
https://redditblog.com/2019/12/04/reddits-2019-year-in-review/
Dość spora rzecz :)
Hej,
Ja spróbuje te pająki od Aop'a - kusił kusił i skusił ;).
Zacznę chyba dopiero w okolicy świąt, więc nie wywalajcie mnie jeszcze z gildii.
Pozdrawiam!
oj tam, nic z czym dałby radę glass cannon albo tank z Kaom's Roots
pojawił się nowy przedmiot ===>
pierwsze wrażenia?
Dwie flachy to jak z jedną ręką albo inny Veil of the Night
czekam na jakiegoś szalonego builda opartego o to
Mega ciekawe streszczenie jednego z videocastów w którym udział brał m.in. Chris. https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/e6qoj3/highlights_from_the_most_recent_dropped_frames/
M.in. o wycofaniu panteonu, handlu, czy tym, że na prostym mtxie potrafili zarobić $800 000 z czego połowa pewnie przez Mathila. Kopalnia ciekawych rzeczy, warto przeczytać :)
Może ktoś zerknąć i ocenić ile będzie kosztować na standardzie. Napisane "super budget" ale chciałbym się dowiedzieć ile w przybliżeniu.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1729087
Bardzo trudno powiedzieć, bo zależy co dla Ciebie to mało a co dużo. Generalnie od buildów tego pana trzymałbym się z dala, bo robi bardzo drogie rzeczy. RF może być i tani i mega drogi, wszystko zależy od tego ile masz zasobów. Za kilka exaltów na pewno coś fajnego poskładasz.
Filtry będzie można ustawiać z poziomu strony WWW. To duża sprawa. Dlaczego? Ponieważ użytkownicy konsol i streamingu będą mieli swoje filtry zawsze i wszędzie :) https://twitter.com/pathofexile/status/1203008588173570048
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/e7zn4j/here_are_the_zana_map_mods_for_path_of_exile/
pojawiły się mody Zany do map device
Nie ma możliwości losowania mapy tego samego tiera, co boli bo bardzo pomagało w uzupełnianiu Atlasa.
Nie ma zmiany mapy na Elder ale tu bez zaskoczenia.
6c za Legion? Jak zawsze za drogo...
Pojawił się manifest developerów.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2686983
Zmiany... dziwne.
Nerfy dla Point Blank i Mirage Archers bo zbyt popularne, lel. Super prezent na ligę poświęconą łukom.
Buff dla Arc oraz Molten Strike (do którego nie mam już zamiaru wracać, nie po nerfie Nebulocha).
Nie wiem jak zamierzają wzmocnić Arc, jeśli nie zrobią nic z jego zasięgiem to właściwie nie mają czego zmieniać.
The "Can have multiple crafted modifiers" mod has been changed, now granting "Can have up to 3 Crafted Modifiers".
auć
No to jeszcze bardziej zachęcają graczy do poświęcania ciężko znalezionych exaltów, brawo.
Certain skills have received significant damage increases if they were not seeing much use, especially if they were greatly affected by the following changes.
ciekawe czy dotyczy to wszystkich skilli, nie tylko dla łuków
Generalnie ubili melee do końca. Buff do armora mobów, zmiany w 2h i to by było na tyle w temacie pure phys ;) Mirage Archer to było akurat wiadome, molten strike szkoda gadać bo to wcale nie buff tylko generalnie nerf przez zmiany w fortify i point blank, decyzja o zmianach w multiple modifiers iście idiotyczna nazywając sprawy po imieniu, tak samo jak usunięcie z shaperowych broni niektórych affiksów. Martwi mnie to co GGG robi od jakiś 2 lig, czyli wymuszanie grania konkretnym archetypem. Rozumiem, że to najlepszy sposób aby "ogarnąć" balans przed większymi zmianami, ale to jest pozbawianie ludzi wyboru. Jeszcze gorsze jest późniejsze nerfienie tego archetypu. Ogólnie nie bardzo rozumiem ich decyzje od jakiegoś czasu. Na szczęście pajączki wydają się być w sumie nietknięte ;)
I pomyśleć że za mną chodził powrót do melee, ale nie MS, tego to już nie trawię.
Oby te łuki były dobre bo tak to albo wracam do min/traps albo wezmę tą pajęczarkę jak nic nie będzie lepszego.
Aż strach czytać jutrzejsze patch notes.
Jest i patch notes
plus przerobiony Voltaxic który dzierżyła Natalia_GGG
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2687400
edit
podnieśli zasięg Arc, z 25 na 35
nie jest to klasyczna wersja która miała 50 ale zawsze coś...
buff Molten Strike tak śmieszny że szkoda gadać, w ogóle nie rekompensuje zmian w Point Blank
Te skille które wymienili we wczorajszym manifeście w akapicie Miscellaneous Adjustments dostały tak słabe buffy że szkoda gadać..
PS. nie pomaga bajzel na PoE wiki :/
Tak ;) Jedynie co zostało zmniejszone to movement speed minionów. ( W nodach ascendancy necro i jeden nod w drzewku zakładając że się go używało.) Ale to drobnostka. Sam się zacząłem zastanawiać nad tym buildem na start :P
Jedyny problem może być z naszyjnikiem do pajunków, bo on leci z shapera a o niego jak wiadomo będzie trudniej :P Ale w sumie można zrobić i bez niego tylko survi gorsze będzie :P Opcji jest wiele https://poe.ninja/challenge/builds?item=Arakaalis-Fang i nawet załapałem się w pierwszej 20 ;)
To teraz ten amu odpada :P No chyba żeby zmienili coś z dropem, ale wątpie :P No ale właśnie spokojnie można bez niego ;)
Choć ja się jeszcze cały czas zastanawiam czym zacząć :P
Fork Path of Building - świeży, aktualny, lepszy od "oryginału", gorąco polecam zaskoczony mnogością dodatkowych opcji (tak, obsługuje też panteon ;) ) :] https://github.com/LocalIdentity/PathOfBuilding/wiki/Installing-this-Fork
Pojawiły się nowe gemy w tym Awakened support gems, wcześniej zwane Plus (+)
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2687774
tu rozpiska szczegółowa i jakie benefity mają
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WkMjwJvuelSEzacITZbdZU1Re-KR8bZ_ghbEPIp3nZE/htmlview?usp=sharing&sle=true
Vaal Burning Arrow wygląda nieźle
Powiem szczerze, że strasznie się jaram jutrzejszą premierą :3 Trochę mi szkoda eldera i shapera, ale z drugiej strony cała mechanika "influencji" była pod wieloma względami zepsuta.
Ja jeszcze się wstrzymam, kończę jedną grę, zobaczę jak się rozwija liga a jak wydadzą w miarę stabilny i załatany build to wskoczę robić mapki.
Jak to mogło umknąć uwadze? GGG AMA :) https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/e9c82m/ama_we_are_grinding_gear_games_and_were_launching/
"300K Exiles! A Thank You and a Surprise from the mod team" https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/e9pofn/300k_exiles_a_thank_you_and_a_surprise_from_the/
Tym samym PoE już bardzo mocno wyprzedziło każdego obecnego na rynku h'n's a ten "największy" i najbardziej "kultowy" pozostał w tyle tak mocno, że nawet nowa odsłona nie zapowiada poprawy :)
Ja biorę ten
https://youtu.be/qtNaduTZ0Rs
biorę taki bo uwziąłem się żeby postać była odporna na reflect phys/elemental
O ile Slayer sobie radzi z fiz reflekt oraz jest dobrą klasą tak Elementalist (Witch) nie jest
Kurde nie wiem czy mi przypasi channelowanie na twardszych przeciwnikach. Szukam jakiegoś bow buildu którym będę mógł po prostu spamić, coś prostego ;)
Który skill ma dobry single target damage żeby nie męczyć się z bossami? Bo clearspead to każdy ma super z tego co widzę.
Kurde jak zawsze nie wiem co wybrać
deadeye+barrage, może coś w tym kierunku? ale z którym skillem?
Najbardziej uniwersalny był tornado shot, shrapnel shot tez był niezły, ice shot też dawał rade, ale nie śledziłem zmian :) Generalnie bardzo mocno odradzam łucznika na start ale jeśli się upierasz :P
właśnie tornado shot chciałem uniknąć, bo był najlepszy odkąd pamiętam i zawsze tym grałem ;)
jak nie łuki to co? miniony, trapy i totemy mnie nie interesują. Jakiś caster? Pod arc może?
Ja bym ściągnął Explosive Arrow od Nugiyena (Chieftian -> Jugg), wg kalkulacji ma być bardzo tanky i fun to play (jak wszystko co bazuje na quill rain).
Ma być 5 nowych bossów więc nie wiadomo jak ich podejść :) najpierw to trzeba graty uzbierać :)
no pojechali z tym mini patchem :)
Lol te dane to z doopy, bo gra f2p.
Diablo 3 w 2015 sprzedało się w 30 mln, a teraz mamy prawie 2020.
PoE to nisza, która nikomu nie zagraża.
Bring out the Gimp :]
https://clips.twitch.tv/EmpathicSuspiciousYogurtPeoplesChamp
o jak miło, jakiś trollik zawitał w nasze skromne progi
Generalnie ludziom liga się podoba z tego co widzę, u mnie się ściąga.
Kto by się spodziewał że z unikania bossów przejdziemy do pojedynków z nimi z własnej, nieprzymuszonej woli?
A i w akcie 6 na plaży respi się Uber Hillock, cena Oni Gorochi spadła do 15c.
GGG myśli że przekona ludzi do melee, hehehehe.
Jakby się znalazło miejsce dla emeryta w gildii - nick vDOTv
Szybkie podsumowanie.
Liga dobra ale liczę że po miesiącu znowu zacznie się stękanie że nuda i ludzie odchodzą a streamerzy wracają do WoWa czy innych.
Jedyne co mi doskwiera to zwiechy na ekranach ładownia - trybiki kręcą się nawet 5 minut bez efektu gdy po 3 sekundach powinienem zacząć młóckę.
Bossowie momentami przerażają w szybkością ataków.
Gdyby nie to że jest niedziela to bym poczekał aż załatają a tak to raczej będę grał w PoE i restartował co jakiś czas.
Czy oni kiedyś ogarną ten launcher? 20 minut czekania żeby zainstalować hotfix na dysku SSD :/
Jewel: violent dead. Z którymś patchem został wycofany tzn. nie można go już wydropić. Czy mimo tego można go obecnie używać?
Mam parę pytań co do nowego atlasu.
1. Jeżeli dobrze rozumiem to pojawieniu się influence trzeba zrobić 3 różne mapy w danym obszarze żeby otworzyć portal do Conqueorora? Czy muszę zrobić 3 mapy z rzędu czy mogę w międzyczasie robić inne mapy? Są jakieś zasady co do pojawienia się influence na atlasie? Może ono zniknąć jeżeli będę robił mapy w innym obszarze?
2. Jak wrzucam watchstone do cytadeli i podwyższają mi się tiery map to nadal wypadają sąsiednie mapy? To znaczy powiedzmy, że robię mapę tieru 1, ale w sąsiedztwie na atlasie po włożeniu watchstone jest ona obok mapki tieru 5. Czy mapka tieru 5 może wtedy wypaść?
Jakieś tipy do progressowania? Gdzie wrzucać pierwsze watchstone'y?
A początek ligi całkiem niezły dla mnie. Na mapce 2 tieru wypadły mi dwa exalty. Później wyleciało Shavronne's Wrappings, warte obecnie też coś koło 2 exów ;)
edit;
Lol, dopiero teraz zobaczyłem, że perfect roll na wszystkim. Ile za to brać? Bo wrzuciłem na chwilę do public stasha bez ceny i z 10 osób napisało jednocześnie :D
Ja bym poniżej 5 exalts nie schodził, na rynku widzę że podobna cena.
Gratuluję dropu.
Co do launchera - to jedyna nadzieja w PoE2 bo szans na poprawy PoE1 nie ma w tym zakresie....
O tym że na Steamie jest z tym jeszcze gorzej to już nie wspominam...
Spostrzeżenia po 3 dniach ciorania:
- ten kto wymyślił design ligi powinien dostać "employee of the month", ALE:
- ten kto wymyślił ręczne podnoszenie organów powinien mi pokryć koszt leczenia nadgarstka,
- gra jest spoooooro trudniejsza, Atziri na postaciach "no nareszcie mam tabulę i 80 level" to wyzwanie - podoba mi się to, ale nie wiem czy trochę nie przegięli (obawiam się że niektóry content może być gated - tylko dla FOTM buildów),
- nareszcie trzeba zbierać chaos resistance, inaczej pan boss Wenrzownik zrobi z dupy jesień średniowiecza na T10+ - jako pathfinder z 8% less chaos dmg taken, 6k HP i 70% dodge potwierdzam na własnej skórze (wczoraj był pierwszy ragequit),
Po tym jak naprawią debilne decyzje:
- liga 7/10 (prosta ale sporo frajdy),
- expansion pack - podoba mi się, chociaż trochę długo biegałem białe mapy. Na pewno lepszy niż poprzedni Atlas.
Mi liga się bardzo podoba. Pierwszy raz od dłuższego czasu jest to liga, która nie ma eventów związanych z timerem, no i śmierć też cię nie udupia, bo morph nigdy nie znika. Na koniec każdej mapki dodatkowy boss i sporo lootu. Prosta i przyjemna liga, miła odskocznia od poprzednich. Jedyne co denerwuje to tak jak pisał Amadeusz, podnoszenie organów. Niewygodne i spora strata czasu, a i tak już się dużo czasu poświęca na full clear mapki i pewnie bardziej efektywne jest pomijanie morphów. No, ale mają w patchu wprowadzić autopickup. W sumie nie wiem czemu tego od początku nie było, bo to, że zbieranie tego jest głupie to już chyba każdy wiedział po drugiej mapie.
Kolejny problem jaki mam to mnóstwo micro managementu pomimo wykupienia paru stash tabów. Currency tab nie ma wielu potrzebnych slotów. Z morpha wypadają incubatory, catalysty, oile, catalysty, fossile, splintery, fragmenty esencje. Dużo switchowania tabów w stashu. Dlaczego jak klikam prawym na mapkę to automatycznie nie trafia do map stasha? Tylko najpierw muszę wybrać zakładkę z map stashem? To samo z currency, to powinno z automatu wszystko trafiać na swoje miejsce.
No i z map tabem też mam problemy. Niewygodna jest nawigacja pomiędzy stash tabem a atlasem żeby sprawdzać co jest w jakim sąsiedztwie i co jest w jakim regionie. Wiem, że da się odpalić stash i atlas jednocześnie, ale to niewiele pomaga. W stashu albo w tooltipie do mapy powinna być chociaż informacja w jakim regionie jest dana mapa...
Fajnie też by było jakby po nacelowaniu mapki w atlasie, tooltip też pokazał ile mamy tych mapek w stashu.
Jeszcze chciałbym żeby przy kupowaniu mapek u Zany było widać czy daną mapkę mamy już odhaczoną na atlasie.
No ogólnie te same problemy co zawsze, za dużo niepotrzebnego klikania i szukania. Planowanie kolejności robienia mapek to straszna męczarnia.
W mapkach daleko nie jestem, ale revamp atlasu jest odświeżający. Nowy system daje więcej swobody niż influence Shapera i Eldera. Jest trochę więcej grindu, ale samo progresowanie jest przyjemniejsze.
edit;
Czy organy są dropione losowo czy niektóre mają większą szansę? Bo mam już wszystkich ze 30, a jeszcze ani razu nie dostałem oczu.
Jedna poprawka.
Czy miljony nowych bugow
Czy organy są dropione losowo czy niektóre mają większą szansę? Bo mam już wszystkich ze 30, a jeszcze ani razu nie dostałem oczu.
RNG
Cześć ktoś może ma pomysł dlaczego nie działa prawidłowo poe macro to znaczy klawisz skrótu ctrl C pokazuje status przedmiotu ale już niestety inne klawisze takie jak ctrl D nie działają
Prawdopodobnie te skróty przypisane są do skillów w grze na dodatkowym pasku. Trzeba zmienić te zdublowane albo w grze albo w macro. Sprawdź w opcjach ;)
Ale jestem ślepy )) nie pamiętam ale chyba od poprzedniej ligi zmienili klawisz funkcyjny z Ctrl na ALT włśnie doczytałem się w opcjach i DZIAŁA Hurra
Kurcze, trochę żałuję że poszedłem w miny, kombo Arc+Pyroclast Mines jest świetnym duetem ale w ogóle nie czuję Pyroclastów, niby po rzuceniu widać pod przeciwnikami znaczniki ale trafić w pędzącego Metamorph mutanta momentami trudno.
Choć tej klasie udało się ubić nowego Uber bossa - Sirisusa.
https://youtu.be/sMN8i6mltkk
Znalazłem fajny build Blight, tym razem Occultist (ascendacy class dla Witch), testowałem tego skilla, i inne DoTy (damage over time) jako Trickster i było rewelacyjnie ale podobno Occultist lepiej sobie radzi. No i immunity to Stun pewniejsze (ES vs Ghost Shrouds lmitowane).
Tyle że teraz już mi się nie chce robić nowego builda.
Mam dziwnego pietra o to że GGG w czasie, gdy będę levelował nową postać, puści jakiegoś nerf patcha który obniży nagrody z Metamorp bossów.
Takie trochę paranoiczne ale z nimi nigdy nie wiadomo...
Druga sprawa - ostatnio net mi nawala i czasami dostaje czkawki, w efekcie czego gra utyka na ekranach ładowania. Oczywiście na infolini mówią że u nich działa. Normalnie jak na GOLu - „ja nie mam problemu to problem nie istnieje".
Czasami odechciewa się grać...
A i uzupełnianie atlasu jeszcze wolniejsze, najbardziej pomaga tu Zana po której zrobieniu misji jej oferta ratuje skórę...
Pojawił się wyczekiwany patch dodający automatyczne podnoszenie organów
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2701746/page/1
plus - można wybrać jaki organ ma wypaść z bossa.
wreszcie uzupełnię brakujące oczka
Sądziłem że można grać tą samą mapę kilka razy pod rząd by zrespić Guardiana ale jednak nie?
nadal brak konwersji map w Standardzie, które tymczasowo wyłączyli i do świąt raczej się nie wyrobią :<
Z twojego linka -
"You can now run the same Map multiple times to encounter the Conquerors of the Atlas. After the first encounter it will have a 33% chance to occur again in the same Map. Running different maps will still cause it to be deterministic. Once you have encountered the final boss all are once again chance-based."
Czy to wyjasnia? Bo ja dopiero zaczynam robic mapki i nie wiem czy o to pytales :)
Ech, widzę że wątek żywy jak cholera.
Tak wiem, święta, sylwester... ja też miałem swoje w życiu osobistym (zostałem wujkiem) ale coś tam ugrałem.
Druga liga pod względem ilości wyfarmionych exaltów, byłem jednym z tych szczęśliwców którzy mieli 2+ex z jednego Metamorpha.
Popełniłem jednak błąd który mnie kosztował 5ex - będąc lebiegą w craftingu próbowałem dodać dodatkowy modyfikator do łuku, który już miał dodane "can add up to 3 modifiers", i tylko jeden na 3 możliwe modyfikatory był użyty. Próbowałem dodać nowe ale w rezultacie - skasowałem "can add up to 3 modifiers". Chyba jedynie dodawanie przez exalty działa...
Boli jak cholera... ale przynajmniej udało mi się zrobić 6-linka Shavrone Wrappings z mniej niż 250 fusami w ramach jakieś rekompensaty...
Co do map dropów - jest dobrze. Zdarzają się momenty że nie dropi nic ale da się z nimi żyć.
Gorzej że można trafić na buga, gdzie nawet farmiąc dziesiątki map nie pojawi się nic.
Wtedy musimy zmienić naszego hideouta u Heleny a potem aktywować misje od Zany, kupić od niej mapy i te jej mapy odpalić w Map Device, robimy tak z białymi, żółtymi i czerwonymi, dopiero wtedy wszystko wraca do normy.
U mnie się ten bug przytrafił po pierwszej walce z Sirusem, nowym finałowym bossem. Którą przegrałem, co za niespodzianka. Ale nie jestem wkurzony. Nie po czymś takim...
To co jednak dokucza to domniemany brak degradacji map przy dropie, GGG wpadło na pomysł kasowania map w locie przed dropnięciem z powodu niespełnienia jakichś warunków.
GGG zapowiedziało też że robi mega patcha po weekendzie. Jednym z pretendentów do poprawki jest system spawnu Guardianów/Elderslayerów.
Obecnie jest tak, że jeśli musisz zrespić bossa przy 4 Watchstones to musisz farmić mapy Tier 14-16.
Teoretycznie musisz to zrobić na tyle, by boss 3 razy się zapowiedział na mapie.
I tu jest myk - jedynie za pierwszym razem musimy farmić mapy T14-16, potem możemy lecieć żółte albo nawet białe. Zważywszy na to, że boss nie zawsze się pojawia ten bug jest zbawienny...
edytka - kto nie robił uber laba wtedy co ja ten może się pluć w brodę :]
brak obsady (lieutanants) i złotych drzwi.
Zna ktoś prosty sposób na porównanie różnic pomiędzy dwoma drzewkami ? Chcę wiedzieć ile kosztuje regretów przejście z jednego na drugi build
Mam śmieszne pytanie. Gram w bardzo wiele gier i wszystko mi się miesza, ostatni raz w PoE grałem rok temu. Ostatnio zalogowałem się i zauważyłem że mam sprzęt który leveluje razem z poziomami mojej postaci.
Czy to jest dobry sprzęt? Czy to jest jakiś specjalny ekwipunek?
Zawsze mam „wymagany poziom” na poziome levelu mojej postaci. A sprzęt który znajduję ma stały poziom.
Czy ktoś mi wytłumaczy o co chodzi, bo nie potrafię sobie tego przypomnieć.
Nie wiem czy widzisz mojego posta, bo podobno jestem w ignore list ale:
Sprzęt dostosowuje swój level do poziomu gemów czyli jak masz np
swój level - 36
* zbroje która wymaga 20 siły i 30 levelu
ale wsadzisz gemy
* Atak wymagający 35 lvl i 40 sily
* i dodatek do ataku wymagający 33 lvl i 50 zręczności
to zbroja z wsadzonymi gemami będzie wymagać
35 lvl 40 sily i 50 zręczności
jak znów zlevelujesz gemy wymagania wzrosną - ale zbroja będzie taka sama ( nic w jej statach się nie zmieni) możesz później znaleźć zbroję o lepszych parametrach i przerzucić gemy i tyle
czy to co widzisz to wymagania itemu + wsadzonych gemów ;)
Dlatego też nie możesz levelować wsadzonych gemów jak nie spełniasz wymagań (poziomu, bądź stat) bo zdjęłoby item bo nie spełniałabyś wymagań dla niego
Btw zapraszamy do GOL-owej gildii - jest sporo znanych użytkowników ;)
Nie znam ani jednego itemu, który da się levelować (w jakikolwiek sposób) w PoE. Jedyne co leveluje oprócz Ciebie to gemy, które włożone w ekwipunek zwiększają jego wymagania, ale to tyle.
Zmienia się. Jest nawet dopisek (GEM) przy lvl,str,dex,int jeżeli dane wymaganie jest zależne od gema np. lvl: 70, str 40, dex: 60 int: 110 (GEM)
Nadchodzi duży patch :) https://twitter.com/pathofexile/status/1214332499171500032
Liczę na poprawkę finałowej walki i ogólne zmiany w balansie ;)
Releasing Legion Generals during Legion encounters can cause a client crash.
najs, akurat jeden z bardziej palących problemów
mam nadzieję że zrobią coś z dropami map, czasem jest tak źle że udało mi się zawalić kilkukrotnie zadanie od Zany "Find Map Item on the map".
Ja rozumiem RNG potrafi być złośliwe ale miałem częste sytuacje gdy kurek z mapami dosłownie się zatykał...
No i transformacja map w Standardzie, jestem ciekaw jak to rozwiążą. Wszystko na naturalne mapy a większe tiery takiej czy innej mapy wyfarm sobie sam?
Najważniejsze - czy coś zrobią z polowaniem na Elderslayerów i słabą szansą na ich pojawienie się, też byłem w grupie ludzi co robili ~50 map bez skutku.
Ja póki co mam już 31/32 Watchstones i jestem ciekaw jak bardzo utrudnią ich zdobywanie :]
Postaram się nie zapomnieć o popcornie jak wydadzą notki i nie będzie wzmianek o zmianach w walce z Siriusem D:
Community nie próżnowało przez święta i przyniosło prezenty https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/elibl7/compiled_list_of_recently_created_poe_tools/
Niektóre naprawdę fajne.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2735273
jest i patch notes
Zmiany w Siriusie są więc popcorn odkładam na później.
Nie ruszyli wywoływania Elderslayerów białymi i żółtymi mapami, chociaż tyle. I bez tego RNG daje w kość.
Cześć,
Parę refleksji na temat ligi. Ogólnie jest ok, choć szczerze mówiąc, nie wiem jakbym powiedział, gdybym nie grał tak przekozackim buildem - czyli pająki (dzięki Aope). Metamorfy padają, ci nowi guardiani też, choć czasami z problemami (kocham tego od jadu i jego one shot'ujące węże), ale jednak jest jakoś tak se. Ten nowy endgame mam wrażenie, że został zrobiony na szybko, bez polotu. "Stary" epilog miał jakąś taką głębię - fajnie się odkrywało Shapera, potem Eldera itp. była ochota pomóc Zanie w odzyskaniu jej ojca, a teraz - ot wyskakują jakieś nowe bossy, dostaje się jakieś kamyczki. Szczerze mówiąc, to nawet nie zauważyłem, że zrobiłem wszystkie questy od Zany i aktywowała mi się walka z fajnal bosem - myślałem, że to kolejna mapa z kolejną twierdzą.
A właśnie - Syriusz i moje z nim doświadczenia.
W sumie walczyłem z nim dwa razy (16 portali :)). Pierwsza walka, to chyba 3 śmierci zanim w ogóle doszedłem do bossa :) (tak wiem, jestem debilem). Potem jakoś udało mi się aktywować jego wzlot do góry, no i zaczęła się ucieczka przed sztormami :) Powiem tylko tyle, no że mi się nie udało..
Druga walka, no tu już obejrzałem z 2-3 filmy, trochę poczytałem. Udało mi się dojść do fazy gdzie się rozszczepia na te kilka form i wali tym "grubym" laserem, ale za chiny nie mogłem ogarnąć tego przyciągania do niego i ucieczki z pola rażenia. Rozumiem mechanikę ucieczki z tego pola rażenia, ale albo jestem za wolny, albo mam pecha do obieranego kierunku albo nie wiem co jeszcze. Niby teraz ma być nowy patch, może coś tam naprawili, ale szczerze mówiąc - nie chce mi się.
Jakoś przed walką z Uber Elderem miałem aż ciarki, ręce się trzęsły i w ogóle było podekscytowanie, a tu jest tak jakoś bez emocji - jakoś tak nie czuję że to taki final boss, może dlatego, że pojawił się jakoś tak nagle. W poprzedniej wersji end gejmu walczyło się z guardianami shapera i eldera, budowało się mapę z kawałków itp. Po prostu się czuło, że to zaraz będzie to - ostateczna walka i w ogóle.
Może po prostu to już oznaka zmęczenia POE, w końcu robię z 5 czy 6 ligę pod rząd - chyba czas na przerwę :), choć mam jeszcze parę watchstone'ów do zdobycia, trochę map do zrobienia aby "odkryć" cały atlas - ale jakoś się już nie chce :)
Pozdrawiam serdecznie
Gra ktoś jeszcze w tej lidze czy odpuścił?
Możecie pożyczyć do wieczora 2-3 exy?
Robię delve farmera i brakuje mi tylko jewela.
Ja już nie gram od miesiąca (stuknąłem 36 challengów i czekam na kolejną ligę), mógłbym Ci nawet podarować te exy, ale dla Twojego dobra (żebyś nie marnował czasu na popłuczyny i gry niszowe) muszę odmówić.
Na szczęście jak się ma skilla jakiś tam jewel nie będzie stanowił przeszkody!
LOL
Z ciebie taki wielki znafca PoE, że od ciebie to nawet 1alch bym nie wziął.
Przyjacielu, masz 24 postaci, grałeś w wielu ligach, miałeś postaci o budżecie 10ex+ (sam tu wrzucałeś filmik jak je rozdajesz), i nie zarąbałeś nawet shapera - nie wiem czy jesteś na pozycji kogoś kto może wyzywać innych od "znaffców".
Co jakiś czas wracam by wypełniać Map Taba kolejną masą map, jak dla mnie top liga (na pierwszym miejscu Delve).
Zrobiłem większość map + większość map do Awaken bonus.
Czekam głównie na to, by spożytkować kasę w Standardzie na Headhuntera by sprawdzić jak to się gra z tym cudem :]
A i pamiętacie tego mema gdzie do udanego 6-linka musisz się udać do tego totem bossa w pierwszym akcie?
Dwa razy udało mi się zrobić 6-linka, także...
Dzięki za pożyczenie.
Zabawka niezła ale droga.
Mimo że liga z bardziej profitowych (dla mnie) to nadal nie osiągnąłem pułapu w którym mógłbym swobodnie kupować takie zabawki.
Może kiedyś :]
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2774799
Zapowiedź 3.10 we wtorek.
Mam nadzieję że po dupie dostaną minerzy i summonerzy (jak ktoś chce mieć optymalny start to teraz jedyna opcja, mój miner w gearze do levelowania robił większy DPS niż pathfinder pod Scourge Arrow z gearem za ~2ex), zobaczymy buffy dla melee (które jest top tier, ale dopiero jak się zdobędzie Savioura) ... łuczników.
Chciałbym też żeby mechanika była "seamless", coś co naturalnie wynika z gameplayu i nie psuje tempa gry, nie wymaga theorycraftingu i wielkiego planowania.
Mam lepszy pomysł - niech GGG zrobi Summoners League.
Wtedy GGG zrobi takie zamieszanie i zmiany w tym archetype, że będzie konieczna większa inwestycja czy kombinowanie :]
Ja bym chciał pograć jakimś takim standardowym magiem - czyli kule ognia, albo prynd :). Fajnie by było, żeby zmiany dotknęły labirynt, bo w obecnej formie to chyba jedyna rzecz w tej grze która mnie trochę zniechęca.
Jak chcesz innych prądem kopać to najlepsza opcja
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1147951/page/1
ewentualnie traper/miner z danymi zaklęciami
Trailer nowej ligi - znowu Zana i jej pytania o naszą poczytalność
https://www.youtube.com/watch?v=fapKac1eA6Y&app=desktop
Breach 2.0 Electric Boogaloo?
Widzę elementy Synthesis, Breach i Legionu
Nie wiem czy olać ligę (wypalenie) czy spróbować zmian w drzewku...
I już oficjalnie https://www.pathofexile.com/delirium
Prezentuje się to wszystko fenomenalnie, wręcz KOSMICZNIE dobrze.
Dokładnie tego chciałem - prosta mechanika, ale dodająca tak wiele - nowe interakcje ze starymi ligami ("Delirious" Betrayal będzie srogie), jeszcze większa customizacja, polepszanie QoL (poprawiony atlas progression i Incursion).
Wygląda na to że będzie to jedna z lig rodzaju "pop & go", bez konieczności otwierania excela przed rozpoczęciem sesji farmienia, no i bez psucia flow - po prostu odpalasz i ciśniesz dalej.
Dla mnie bomba!
Wygląda świetnie ale jestem pewny że znowu będzie problem z czytelnością (jak czarne łajno z Metamorphosis) oraz z wydajnością - wszędzie mgła = FPSy baj-baj.
Współczuję twórcom Path of Buildings, nie dadzą rady.
Część funkcji nadal nie pojawiła się a tu jeszcze prawie trzy setki nowych pasywów D:
Nowy czar dla wandera, tego mi było potrzeba.
reintroduced Sextant vendor recipes, created extra incentives to reach higher Awakening levels, revamped Vaal side areas in maps, improved the Temple of Atzoatl, and more.
Mam nadzieję że naprawią brak map w Delve, miałem chyba z 10 skrzynek z mapami i zero, nic, null, figa.
Vaal sides raczej bezużyteczne więc fajnie że coś robią z tym starociem.
Pojawiły się już dawno wszystkie (ok, jedyne chyba czego nie ma to timeless jeweli), tyle, że w forku, pierwowzór jest tak mocno do tyłu że szkoda pisać :) https://github.com/LocalIdentity/PathOfBuilding/wiki/Installing-this-Fork
Pierwowzór jest raczej porzucony, z tego co kojarzę gościa zatrudniło GGG i czasu nie ma.
Zresztą kto po pracy przy kompie wraca do domu by dalej dłubać na kompie w ramach hobby?
Tacy siadają na kanapie z padem w ręku i cisną.
https://www.youtube.com/watch?v=l-Dz0qvuM0g
Ziggy rzucił nieco światła na nową ligę, ale za dużo nie było co wyjaśniać, bo w założeniu jest bardzo prosta... aż wydaje się za prosta.
Największą niewiadomą są nowe pasywki, bo jeśli będą bardzo rzadkie to Delirium oprócz paru nowych rzeczy i qol nie zaoferuje zbyt wiele dla szaraczków.
Drzewko to będzie enigma :) jeden dobry jevel i trzeba będzie gdzieś resetować punkty aby je umieścić w nowym miejscu.Te rozszerzenia pokitrane gdzieś na końcu drzewka będą wymagać punktów a skąd brać ?
Given historical precedence, it is probably a safe bet that you'll end up seeing Metamorph as a Zana modifier in future leagues (though not 3.10.0), providing even more control for those of you that want Metamorph monsters in every single Map that you run.
ciekawe czemu Blight nie jest planowany jako modyfikator do map device
sama wieść raczej oczywista, liga w dechę choć masakrycznie momentami zabójcza
parodia trailera już się pojawiła
Miałem odstawić grę ale dowiedziałem się, że misje Masterów nie przechodzą do Standardu więc robię misje Zany na mapach T16, żeby zdobyć fragmenty guardianów Shapera i Eldera, no i w ramach relaksu - Sulphit.
Wygląda na to że będzie to teraz Wand League (nieoficjalnie) i chyba będzie miała więcej szczęścia niż obecna i idąca ku końcowi Bow League.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2781455
Ja niestety zacznę nudno ale bezpiecznie - w zależności od patch notes będzie to miner / summoner (w zależności od tego co w mniejszym stopniu dostanie po dupie) a jak nazbieram trochę waluty to przerobię go na boss killera, a większość kasy pójdzie w farmera tym co jest FOTM.
W kilku ligach zaczynałem hipsterskimi buildami i niestety często kończyło się to tym że po rerollu na coś sprawdzonego miałem uczucie "uff, nareszcie".
Korci mnie też melasek (stackowanie impale) ale trochę zniechęca to jak strasznie dużo daje, a jak zarazem bardzo drogi jest The Saviour.
Napieprzacie challenge, żeby dostać bydle jaką skórkę?
SERIO?
Myślałem, że jest jakaś super duper nagroda a tu taka żenada :) GG
Path of Exile 3.9 Challenge Guide - POE Metamorph Challenge Rewards
In each POE challenge league, you are allowed to complete the certain number of challenges and get specific rewards freely. Check out the POE Metamorph challenge rewards you can earn.
- Completed 12 Challenges, you can unlock Metamorph Footprints effect
- Completed 24 Challenges, you can unlock Metamorph Weapon effect
- Completed 36 Challenges, you can unlock Metamorph Portal effect
- From 19 to 40 Challenges, you can unlock pieces of Metamorph Totem Pole decoration (Metamorph Challenger Trophy) after completing every 3 challenges, including 19, 22, 25, 28, 31, 34, 37, 40.
The Totem Pole will show how many of the Metamorph challenges you completed.
Jak liga dobra to i wielkie powroty, także trolli :]
PS. Catarina (bez zgonów), oraz Sirus (dwa zgony bo ktoś mi zawracał gitarę w złym momencie) ubici, ta pierwsza wydropiła armora a ten drugi Awakened Cold Penetration oraz rękawice high Templara, nie wiem czy Vaalować czy opchnąć...
Obaj bossowie ubicie pierwszy raz, wcześniejsze podejścia były na tyle nie udane że je olewałem, aż do dzisiaj.
Gram "Lacreate Bleed Gladiatorem RT Divine Flesh" (połowa ele res jako chaos), pożyczyłem builda z poe.ninja (HC league) i niezły tank i obrażenia też niczego sobie.
Choć i na takiego twardziela nawet z Vaal Molten Shell niektóre Metamorphy dają popalić...
VMS jest generalnie zepsuty a w tej lidze bez niego jest raczej ciężko ;) Cerata na gladku fajna rzecz ale raczej na 2 postać, na starter IMO nie bardzo :)
https://poe.ninja/challengehc/builds/char/giftig/Giftilicious?i=2&search=class%3DGladiator
A tutaj mój imitator
https://pastebin.com/ka6uYKZ2
Mój co prawda trochę się różni, na przykład w moim steel ring ma mana leech, nie wiem jak ten w linku radzi sobie z maną szczerze powiedziawszy D:
Glorious Vanity umieszczasz w slocie przy Avatar of Fire, który zmienia się keystone konwertującego połowę ele damage do chaosu, ten mam na 85%, do tego zbroja też konwertuje trochę psych dmg na chaos.
Konwersja to najlepsza obrona w melee, żaden pancerz nie da takiej ochrony (no chyba że sporym kosztem).
Mam ochotę pograć sobie w jakiegoś H&S. kilka razy się odbiłem od PoE ale myślę że teraz się uda :D. Pytanie moje jest takie czy opłaca się teraz zaczynać czy czekać te 9 dni na nowy dodatek?
Opłaca się zaczekać, obecna liga za moment się kończy :) Dodatkowo od 3.10 o ile mnie pamięć nie myli, miały zacząć mocniej wchodzić usprawnienia z 2. Daj znać jaką masz nazwę postaci jak zaczniesz na starcie, zaprosimy do gildii i pomożemy :)
Chętnie bm z kimś pograł faktycznie bo samemu to różnie bywa ;)
jak mniemam 3.10 to nr patcha a nie data ? :P
Jak dotąd najdalej doszedłem postacią na Cyclon. Wiem że prosty build ale w sumie granie polega na fanie ;). Myślę że jak bym zaznajomił się z grą poszły by i inne buildy. Nawet nie wiem jak end game wygląda w PoE, wychowałem się na Diablo i ostatni duży H&S to D3 i wbijanie paragonów i klepanie GR :P
Jeśli cyklon to mogę szczerze polecić to: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2554593
W swojej finalnej formie robi totalny mayhem na endgejmowych mapach, mega przyjemne i stosunkowo tanie, sam się zastanawiam czy nie zrobić jako startera na lige :) Moja rada - nie próbuj się na początku na siłę zaznajamiać z grą, rób wszystko jak w poradnikach, poznawaj stopniowo. To nie jest łatwy przeciwnik, potrafi przytłoczyć, przygnieść i na koniec wypluć. Ale przy odpowiedniej dozie samozaparcia i chęci będziesz miał grę na lata. A 3.10 to oczywiście wersja pacza :) Sam endgame w poe jest jak, nie wiem, zupełnie oddzielna gra? Nie wiem jak określić, to po prostu doświadczenie zupełnie odmienne od kampanii :P
Ten build jako starter? A skąd wytrzaśniesz mieczyk? Czy po prostu można się w niego doposażyć później jak mamona pozwoli? :)
jak ktos jest masochista to farma Hillocka :)
ja juz pod koniec ligi mowilem ze stesknilem sie za cyklonem i tez powaznie rozwazam powrot do niego. pogralem chwile wlasnie buildem pod Oni na standardzie i moze nie ma tak szybkiego cleara jak necro z pajaczkami ale feeling jest zgola lepszy :)
Widzę że ludzi ciągnie do melee, sam też ostatnio wróciłem do tego typu buildów.
... ale nadal nie mogę się przekonać do Cyklona :/ ze wszystkich typów melee też mi nie pasuje.
Lacreate, Double Strike, Reave, Earthquake... te i inne ogrywam z przyjemnością.
Chyba znowu będzie to samo co zawsze - pierwszy miesiąc czy dwa to próbowanie różnych buildów (bo przeróbka na inną klasę/skill za droga) a potem trzymanie się 1-2 pewnych.
Dzięki za dużo odpowiedzi :)
Pisze o Cyclonie bo wcześniej myślałem o jakimś łuku ale czytałem że w endgame może być różnie a mimo wszystko w H&S dużo grałem to PoE jest jeszcze dla mnie nowością. Czy w ogóle istnieje jakiś reset skilli ? Czy raczej zostaje opcja buildu początkowego a jak chcesz inny to nowa postać ? I do ilu ludzi może grać w jednej grupie w jednej instancji?
Wybaczcie że tak dużo pytań
1) Istnieje możliwość korekcji, ale generalnie robi się to dla naprawy drobnych fuckupów / optymalizacji drzewa. Jeden punkt = jeden orb of regret, więc im bardziej chcesz szaleć ze zmianami tym bardziej uderzy to w portfel.
2) Każda endgamowa instancja ma 6 portali (mapy/bossowie/inne mechaniki). 1 wejście = 1 zużycie portalu.
Innymi słowy grając solo możesz wychodzić i wchodzić (albo ginąć :) ) 6 razy zanim zużyjesz każdy portal, grając w 6-osobowej drużynie (max) każdy wchodzi tylko raz.
Qer-Azghal - max party to 6 osób. O ile robisz jakieś party poza pomocą przy utłuczeniu czegoś , rotacją master-ów bądź unikalnych map - bo to zawsze dzielenie się dropem ;))
co do resetu w kampanii dostajesz kilka punktów na reset drzewka. Plus masz z dropu/kupna Orb of regret które pozwala na cofanie kolejnych talentów bo dodaje punkty resetu. Normalne talenty cofasz za 1 punkt a te z laba za 5. wieć w teorii (albo praktyce jak wolisz) jak nie zmieniasz klasy postaci możesz zresetować wszystko
a umiejętności w sprzęcie zmieniasz w dowolnym momencie
Amadeusz nie przesadzaj regrety nie są drogie :P
Łucznicy są meeega fajni, ale szybki clear speed mają okupiony niską przeżywalnością + wysoką "ceną" (łucznicy = crit, a crit wymaga konkretnego skalowania, a affiksy związane z critem są pożądane itd.) więc na starter, gdy zaczynasz z pustą sakiewką - raczej bym nie polecał.
Reset drzewka jest oczywiście możliwy, służą do tego Orb of regret wypadające z mobów jak każde orby. Jak wspomnieli koledzy trochę punktów dostaniesz w czasie kampanii ale służą one raczej do korekty właśnie niż do całkowitego respeca (chyba, ze będziesz bogaty i zużycie 100+ nie będzie żadnym problemem, ale to też raczej nie na start ligi). Generalnie jeśli już wybierzesz build i będziesz działał zgodnie z poradnikiem, żadnego respeca raczej potrzebował nie będziesz, zwłaszcza, że zaczynasz dopiero z grą.
Moja rada - omijaj na start buildy od streamerów/mete, bo to będzie pożądane przez ogół i ceny będą szybować. Zamiast tego wybierz mocny offmeta build (a jest sporo mocnych offmeta buildów i tanich, które sprawdzały się wcześniej) a przedmioty na mete sprzedawaj. Oczywiście wiele tu zależy od patchnota, który powinien się ukazać lada chwila i wyjaśni wszystko :]
Dziekuje wszystkim za rady. To widzimy sie za już chyba 8 dni. Może uda sie razem pograc bo ja istota stadna jestem i lubie grać z kimś:)
Może być ciężko ze wspólnym graniem na start ligi, bo każdy będzie cisnął, żeby jak najszybciej wbić na endgame :p
Moją radą na początek byłoby to, by się nie spieszyć z niczym. Lore jest bardzo fajne w poe, więc warto ten pierwszy raz się skupić na przeżyciu tej historii.
No i nie przejmuj się mechanikami, odpuściłem tylko jedną ligę, a już nie wiem co się wyczynia na endgame... na szczęście mamy takiego maniaczka co w swojej kryjówce siedzi praktycznie 24/7, także pytaj na czacie gildyjnym, a na pewno ktoś pomoże.
mowisz o "Ja wcale nie gralem tych 7 tysiecy godzin, ja glownie afcze..." ? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=dAw3auM2hl0
Polecam każdemu kto w Syndicate po prostu klika na ślepo.
To i ja dołożę z gildiowego discorda na którym mimo męczenia wciąż Cię nie ma :P
Nie wiem czy się wyrobię z misjami od Jun, zaległo mi ich sporo :X
Misje Zany (odpalasz na T16 i możesz dostać w gratisie mapy Synthesis albo Guardianów, ich odłamki chodzą za niezłą kasę) i Niko zajmowały mi wystarczająco czasu.
Mam nadzieję że zmienią działanie influence w Atlasie, kiedyś mogłeś mieć je na każdej mapie a teraz to losowe i nie zawsze występuje na każdej mapie...
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2781046
na szczęście są plany
Ciekawe... mapa z influence odpala co drugą mapę, ciekawe czy jak odpalę mapę z innego rejonu to będzie też liczyć do postępu? Na starcie obecnie kończącej się ligi był problem ze spawnem i ta mechanika była używana do „odetkania" systemu spawnu Conquerorów.
We are making very minimal changes to the Atlas in Path of Exile: Delirium League, though we'll be making minor adjustments to a few map tiers.
Niech zgadnę - dołożą (naturalne) mapy do Tier6 i Tier16?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1h1bSh0ijDnucYjknhVs0yjQHyY5biTpvo5uPZax-d6s/edit#gid=1362406518
Obecnie jest tak, że Orb of Horizons zmienia mapy na te „naturalne", nie te których tiery są podbijane watchstonami.
Dzięki temu można było zmienić każdą mapę T6 na Burial Chamber (jak komuś się nie znudziły) a T16 na Promenade (para bossów = niezłe do farmienia Metamorphów i Sacrifice fragmentów), mając 50% szansy na zmianę mapy? Tylko głupi by nie skorzystał...
We'll also be removing the "x% chance for Maps to drop one tier higher" bonus from Awakening Bonus Objectives.
Nerfy dropów map, mogłem się spodziewać.
Za dobrze było, za dobrze....
Nowe mody.
Nemesis poszedł w odstawkę.
Blight cena bolesna.
Czy to znaczy że nie będzie więcej dropów blighted map?
Czy to znaczy że nie będzie więcej dropów blighted map?
Naah to po prostu oznacza, że oprócz randomowej szansy na blightową mapę można jeszcze dać 8c, by mieć pewniaczka w postaci blight encounter. Tak samo jak to było z innymi mechanikami, jak na przykład abyss, breach czy legion.
Nie wiem jak wyglądał droprate z blightów w Metamorph, ale cena najdroższego olejku nie powala:
https://poe.ninja/challenge/oils/golden-oil
Swoją drogą już czas na nową część wątku :p
Są i jewele oraz notable
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2783927
oesu jest tego MASA
Co do nowego tematu - jak przyjdzie mi do głowy jakiś pomysł na tytuł to założę nowy.
Chyba że mnie ktoś wyprzedzi :]
Hex Breaker
8% increased Attack and Cast Speed while Channelling
Immune to Curses while Channelling
Channelling Skills deal 25% increased Damage
25% chance to gain an Endurance Charge each second while Channelling
wow
nie mam słów
Immunity to Curse to cecha jednego z najdroższych przedmiotów w grze - Atziri's Reflection, to powinno dać obraz niezorientowanym w temacie jak potężne to jest.
Tak, wiem że jest różnica między „Unaffected" a „Immune", chodzi mi o fakt że teraz mniejszym kosztem część buildów nie będzie miała z klątwami problemów...
Mam nadzieję, że nie będziesz zły SpecShadow, ale ten tytuł kusił mnie od zapowiedzi nowej ligi :p
Zapraszam na nowy wątek:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15174776&N=1