Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórca Ancestors „ludzie myśleli, że 35-osobowe studio zrobi grę jak Assassin's Creed"

30.11.2019 16:35
1
10
Masa_san
42
Pretorianin

Widać sam nie rozumie, że stał się ofiarą własnego marketingu. "Oryginalna gra", "nowe doświadczenie", a z tyłu mały zespół, który łapie się za głowę, bo wiedzą, że to się źle skończy.

30.11.2019 20:49
Soku12
11
7
odpowiedz
Soku12
76
Flight Lieutenant

Masa_san
Podobnie było z No Man's Sky, z tą różnicą że Hello Games zamiast kłapać dziobem wzięło się ostro do roboty.

30.11.2019 19:31
9
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1132483
40
Centurion

Nad Greedfall też pracowało coś około 35 osób a wyszła dosyć dobra gra, i nawet bardzo dobry RPG..
To jest trochę żenujące jak twórcy/wydawcy winią recenzentów i graczy za swoje średniaki, I'm looking at you ME Andromeda i reakcja BW i EA xD

30.11.2019 18:08
ddawdad
😒
7
5
odpowiedz
ddawdad
70
Przegryw

Stworzył średniaka i mówi, że to z nami jest coś nie tak...

30.11.2019 16:35
1
10
Masa_san
42
Pretorianin

Widać sam nie rozumie, że stał się ofiarą własnego marketingu. "Oryginalna gra", "nowe doświadczenie", a z tyłu mały zespół, który łapie się za głowę, bo wiedzą, że to się źle skończy.

30.11.2019 16:50
Zdzichsiu
2
odpowiedz
Zdzichsiu
141
Ziemniak

Stworzyłem średnią grę, ale to wy się mylicie!

30.11.2019 17:07
Butryk89
3
1
odpowiedz
13 odpowiedzi
Butryk89
158
Senator

No tak. Szkoda, że skoro wydają średnią grę - powiedzmy AA to szkoda, że ceny jak za grę AAA, a potem się dziwią, że ludzie mieli wysokie oczekiwania, skoro "płacą to wymagają".

30.11.2019 17:24
😐
3.1
sticky_dude
72
Generał

Butryk89
co
przecież gra kosztowała 160zł na premierę a nie tyle co gra AAA

30.11.2019 17:47
3.2
zanonimizowany668247
168
Legend

przecież gra kosztowała 160zł na premierę a nie tyle co gra AAA
To wciąż się mieści w przedziale cenowym gry AAA.

30.11.2019 18:15
😂
3.3
sticky_dude
72
Generał

Blackthorn
Jakim cudem czas się u ciebie zatrzymał 20 lat temu?

30.11.2019 18:21
3.4
zanonimizowany668247
168
Legend

Jakim cudem czas się u ciebie zatrzymał 20 lat temu?
Nie zatrzymał, tylko przeglądam sobie oferty różnych sklepów i dla mnie nie jest istotne jaka jest cena sugerowana, a cena produktu. Nie jeden tytuł można kupić w okolicach 160 zł na premierę i to gry AAA. Ceny premierowe gier AAA w euro czy dolarach też mają swoje widełki. 160 zł/40 euro to wysoka cena jak na grę AA, bo zazwyczaj jest to 30 euro.

30.11.2019 18:27
3.5
sticky_dude
72
Generał

Blackthorn
Jestem niemal przekonany że ściemniasz w tym momencie bo gram w wiele gier i nieraz kupuję na premierę, ale dam ci szansę. Podaj jakieś tytuły gier AAA, które na premierę można było dostać w oficjalnej dystrybucji za 160zł, bo bardzo łatwo będzie to zweryfikować.

30.11.2019 18:30
3.6
1
zanonimizowany668247
168
Legend

Jestem niemal przekonany że ściemniasz w tym momencie bo gram w wiele gier i nieraz kupuję na premierę, ale dam ci szansę. Podaj jakieś tytuły gier AAA, które na premierę można było dostać w oficjalnej dystrybucji za 160zł, bo bardzo łatwo będzie to zweryfikować.

Jedi Fallen Order kupiłem za równe 160 zł i to edycję pudełkową na pc.

Jak już mamy być bardziej szczegółowi to nie istnieje coś takiego jak "cena gry AAA i AA". Bo jedne i drugie potrafią się minąć ze sobą. Idzie trafić grę z oficjalnej dystrybucji za 160 zł/40 euro i to grę AAA, a są też takie tytuły, które kosztują 60 euro/260 zł na premierę, a są to tytuły AA. To już wszystko zależy od wydawcy. Tak czy siak, nie zmienia to faktu, że Ancestors była i jest grą drogą jak na to co oferuje.

PS: Ancestors na premierę kosztowało nie 160 zł, a 170 zł i według gg.deals to cena przez miesiąc nie spadała. Czyli JFO kupiłem na premierę 10 zł taniej, niż kosztowało Ancestors...

post wyedytowany przez zanonimizowany668247 2019-11-30 18:36:37
30.11.2019 18:40
😁
3.7
sticky_dude
72
Generał

Blackthorn
Czekaj czekaj... najpierw piszesz, żę "nie jeden tytuł można kupić w okolicach 160zł", a później bez żadnego dowodu piszesz, że TY kupiłeś na premierę Fallen Order (czyli jeden tytuł) za takie pieniądze pomimo, że ceny pudełka na premierę zaczynały się od 200zł. Przykro mi, ale pozostaje ci zaakceptować to w jakim świecie żyjemy.

30.11.2019 18:47
Butryk89
3.8
1
Butryk89
158
Senator

Gry z przedziału AA kosztują ok. 100 zł. Tak było w przypadku chociażby Sniper Ghost Contracts

30.11.2019 18:56
3.9
4
zanonimizowany668247
168
Legend

Czekaj czekaj... najpierw piszesz, żę "nie jeden tytuł można kupić w okolicach 160zł", a później bez żadnego dowodu piszesz, że TY kupiłeś na premierę Fallen Order (czyli jeden tytuł) za takie pieniądze pomimo, że ceny pudełka na premierę zaczynały się od 200zł. Przykro mi, ale pozostaje ci zaakceptować to w jakim świecie żyjemy.
A co miałem ci podać? Gry, które "kupił kolega"? Zawsze możesz sobie wejść na stronę GG.DEALS i masz tam podane historie cen każdej gry. Nie wiem co ty ode mnie oczekujesz? Raportu finansowego z ostatnich 10 lat? Ancestors było grą bardzo drogą na premierę, jak na to co ona oferowała. Recenzje nie pozostawiają z resztą żadnych złudzeń.

Gry z przedziału AA kosztują ok. 100 zł. Tak było w przypadku chociażby Sniper Ghost Contracts
Dokładnie.

PS: Monster hunter World kosztował poniżej 100 zł na pc w dniu premiery (i cena cały czas się trzyma), ale tylko edycja pudełkowa. Co ty na to powiesz?

post wyedytowany przez zanonimizowany668247 2019-11-30 18:56:27
30.11.2019 20:59
3.10
1
TobiAlex
200
Legend

sticky_dude
Ja Ci podam - Jedi Fallen Order - 150 zł w Media Expert. Ale wiesz - nawet kupować trzeba umieć, a nie pisać pierdoły.

post wyedytowany przez TobiAlex 2019-11-30 21:00:57
30.11.2019 21:49
TRX
3.11
TRX
203
Generał

"Jedi Fallen Order - 150 zł w Media Expert. Ale wiesz - nawet kupować trzeba umieć, a nie pisać pierdoły"
W ogóle nie zmienia to faktu, że sugerowana cena tej gry to około ~250 zł, i w takiej też cenie są gry z segmentu "AAA".

Nie rozumiem powyższych Twoich rozkmin Blackthorn oraz TobiAlex.
To że Wy sobie kupiliście jedną czy drugą grę "AAA" za połowę jej ceny nie oznacza, że automatycznie jest to prawidłowy jej koszt dla danej półki cenowej. Na temat Fallen Order już pisałem. Odniosę się do Monster Hunter World - otóż jej sugerowana cena w momencie premiery to 259 zł. Ani grosza mniej, ani więcej. Co więcej cena spadła do około 200 zł i na takim poziomie się utrzymywała przez dłuższy czas. Nie ma znaczenia, że w Polsce pudło kosztowało na premierę 100 zł - Monster Hunter był grą "AAA" za wspomniane 259 zł. Na moje oko Ancestors miało cenę wysoką, ale tylko i wyłącznie jako gra z półki "AA". Wspomniany Sniper kosztował mniej, będąc więc grą tanią, jak na swoją półkę "AA". Nie chce mi się to już przekładać na analogię w innych branżach, bo szkoda czasu. W każdym razie popieram główną oś wypowedzi sticky_dude.

30.11.2019 22:18
3.12
1
TobiAlex
200
Legend

Ale sugerowana gdzie, ja się pytam??? W sklepie Origin? Tylko, co z tego, skoro w sugerowanej cenie, na PC, nawet w sklepach w dniu premiery gry są sprzedawane o wiele taniej. Do tego sugerowane ceny utrzymują się ładnych parę lat po premierze, gdzie cały świat grę już sprzedaje 50%-75% taniej. SUGEROWANA cena, jak sama nazwa wskazuje, to cena sugerowana. I tyle. Czysty marketing, podobnie jak te wszystkie "czarne piątki" - podnosimy cenę, aby potem ją obniżyć (ale i tak jest wyżej niż sprzed promocji. Ja praktycznie kupuję wszystkie gry, jakie wychodzą, często przed premierą. I jeszcze NIGDY nie płaciłem za grę tyle, ile wynosi cena sugerowana. Na koniec napiszę jeszcze raz - KUPOWAĆ TEŻ TRZEBA UMIEĆ (i są od tego świetne serwisy, które śledzą ceny itp.).

30.11.2019 23:25
3.13
zanonimizowany668247
168
Legend

W ogóle nie zmienia to faktu, że sugerowana cena tej gry to około ~250 zł, i w takiej też cenie są gry z segmentu "AAA".
TRX - I co to zmienia? Wydawcy podają cenę sugerowaną, gdzie to do sklepów zależy czy się będą do niej dostosowywać (a jaka jest cena minimalna to sklepy same wiedzą) i potem pojawiają się obniżki jeszcze w czasie pre-orderów. A co z Ancestors? Gra kupiona na roczną wyłączność przez Epic Games, która została wydana na rzekomo "platformie, która miała być dla graczy tańsza niż Steam, bo niższa marża" i gra kosztuje przez cały miesiąc od premiery w cenie 169 zł, a po miesiącu cena została obniżona aż o 12 zł.

Na moje oko Ancestors miało cenę wysoką, ale tylko i wyłącznie jako gra z półki "AA"
To weź sobie na to twoje oko Starazolin i usiądź się wygodnie, bo taki Hellblade na premierę kosztował 120 zł/30 euro.

Nikt nie pisze o keyshopach, a tylko o sklepach dystrybucji oficjalnej np. media expert, empik, greenmangaming czy choćby humble bundle gdzie ceny na premierę potrafią być na poziomie 160-199 zł. Mowa o grach AAA. A cena to cena, nikt nie bronił twórcom obniżyć cenę na premierę gry czy sprzedawać sklepom po niższej cenie, ale kosztem marży.

TobiAlex - Sugerowana cena wcale nie wyznacza, że gra ma być sprzedawana za maksymalnie taką cenę. Tesco potrafiło sprzedawać gry po wyższej cenie niż cena sugerowana. Cena sugerowana przez producenta to 259 zł? Czemu by nie sprzedać tej gry za 268 zł...

30.11.2019 17:10
KUBA1550
😃
4
odpowiedz
KUBA1550
64
Generał

Symulatory mają swoich zwolenników. Skoro dobrze gracze oceniają symulator pszczoły, symulator jazdy na koniu to i symulator małpy znajdzie swoich zwolenników.

30.11.2019 17:21
Rumcykcyk
5
odpowiedz
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Może za duży projekt, a za mało ludzi. Chociaż czasem nawet jak są ogromne studia z armią ludzi to i tak zawartość to kopiuj wklej, albo backtracking żeby wydłużyć grę o kilka godzin, a nic nowego nie zaoferować.

post wyedytowany przez Rumcykcyk 2019-11-30 17:21:40
30.11.2019 17:22
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany668247
168
Legend

Takie tłumaczenie zawsze śmieszy. Skoro klęską tego projektu był "35-osobowe studio" to jakim cudem takie gry jak Braid, Stardew Valley, Minecraft, Papers, please, Undertale odniosły sukces i okazały się świetnymi grami? A każda z tych gier były tworzone przez pojedynczą osobę. Klei Entertainment ma dokładnie taką samą liczbę pracowników, a każda ich gra jest świetna. Don't starve, Oxygen not included, Crypt of the Necrodancer czy Mark of the ninja to są chyba idealne przykłady, że można zrobić świetne produkcje przy małym zespole. No, ale nie, lepiej zrobić jakiś durnowaty survival z głupimi i nieprzemyślanymi mechanikami o małpach, przechwalając się jaka to gra jest innowacyjna i oryginalna.

post wyedytowany przez zanonimizowany668247 2019-11-30 17:23:21
30.11.2019 18:31
6.1
laki2217
133
Generał

Dont Starve, Oxygen not included, Minecraft to gry, które były gry we wczesnym dostępie. W normalnych warunkach raczej by takie nie były.

30.11.2019 19:01
6.2
captain_omega
28
Legionista

laki2217
Ale przecież twrócom Ancestors nikt nie bronił wypuścić gry we wczesnym dostępie, za adekwatnie mniejszą kwotę. We wczesnym dostępie kupiłem m.in. takie gry jak Oxygen Not Included, Dead Cells czy Deep Rock Galactic i patrząc na etap rozwoju w jakim były wtedy gry, byłbym w stanie dać nawet pełną kwotę, a zapłaciłem grosze.

Wczesny dostęp to czasami loteria, ale w tym przypadku recenzje Steam robią jednak robotę.

W Ancestors nie grałem, pamiętam jednak wizję jaką przedstawiali autorzy i w zamyśle gra była ciekawa, ale ostatecznie wyszedł średniak. Trochę to przypomina sytuację z No Man's Sky, chociaż twórcy nie odlecieli tak bardzo w swojej wizji gry. Widać jednak jak inne jest podejście graczy, kiedy wydajesz w pewnym sensie niedokończony produkt, a sprzedajesz go w może nie pełnej, ale wyższej cenie, a kiedy na starcie mówisz graczom, że gra jest niedokończona i prosisz poniekąd o wsparcie finansowe na rozwój projektu.

30.11.2019 23:14
6.3
zanonimizowany668247
168
Legend

Dont Starve, Oxygen not included, Minecraft to gry, które były gry we wczesnym dostępie. W normalnych warunkach raczej by takie nie były.
laki2217 - Każda z tych gier była już uwielbiana i popularna właśnie jeszcze w czasie wczesnego dostępu i to od samego początku. Nie podałem żadnej gry, która stała się dobra i doceniana dopiero po tym gdy wyszła z fazy wczesnego dostępu (a taki był np Conan Exiles). Inna sprawa to nikt nie broni twórcom rozbudowy i naprawy gry. Hello Games miało gorszy początek ze swoim No Man's Sky (a projekt był dużo ambitniejszy od Ancestors), a w końcu wyszli na prostą. Ogólnie czepianie się o to, że gra była w fazie early access jest po prostu zrobione przez ciebie całkowicie na siłę. Ani to nie jest wyznacznik jakości (a raczej większość gier z early access to średniaki), ani też nie tłumaczy dodatkowego budżetu, bo twórcy Ancestors byli finansowani przez Epic Games i mają dokładnie tyle samo pracowników co Klei.

30.11.2019 18:08
ddawdad
😒
7
5
odpowiedz
ddawdad
70
Przegryw

Stworzył średniaka i mówi, że to z nami jest coś nie tak...

30.11.2019 18:17
A.l.e.X
8
odpowiedz
8 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

kupiłem, bawiłem się nieźle, moim zdaniem 8/10 to właściwa ocena, co znaczy że gra jest dobra. Na pewno warto ją kupić i skończyć szczególnie że np. obecnie jest za 50% ceny na epiku.

30.11.2019 20:01
topyrz
😐
8.1
3
topyrz
77
O_O

8 - dobra gra. I później się dziwią ludzie, że dochodzi do dewaluacji ocen.

post wyedytowany przez topyrz 2019-11-30 20:02:04
30.11.2019 22:25
A.l.e.X
👍
8.2
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

1-2 - zła
3-4 - mierna
5-6 - średnia
7-8 - dobra
9-10 b. dobra

w mojej skali ocen jest to dobra gra.

30.11.2019 23:38
👎
8.3
1
zanonimizowany1222151
36
Generał

A powinno byc

0 - szmira
1- tragedia
2-bardzo zla
3 - zla
4 - slaba
5- przecietna
6- powyzej przecietnej
7-dobra
8-bardzo dobra
9-wybitna/ponadczasowa/bliska ideau
10 - absolutne arcydzieo, na ktorym powinni wzorowac sie inni wydawcy

A potem gra sie w takie outer worlds, co ludzie rzucaja 9-tkami na lewo i prawo i czlowiek ma ochote zasnac z nudow.

01.12.2019 03:44
kaszanka9
8.4
kaszanka9
109
Bulbulator

Nie, 8 to minimum na dobrą, ale wszędzie się zaniża, bo większość to średniaki maks.

01.12.2019 11:46
8.5
zanonimizowany1222151
36
Generał

8 to bardzo dobra gra, a nie minimum na dobrą. Czyli co 10 to minimum na bardzo dobra? Może podnieśmy skalę do 30 punktów jak więcej takich kaszanek wystawia 8-ki i wyżej dobrym grom.

01.12.2019 14:11
kęsik
😃
8.6
kęsik
155
Legend

w mojej skali ocen jest to dobra gra.

No to masz złą skalę, dziękujemy. To z resztą wiele tłumaczy, te twoje 10/10 jak przeniesiemy do poprawnej skali to nagle wychodzi 8/10.

post wyedytowany przez kęsik 2019-12-01 14:16:03
01.12.2019 16:02
8.7
zanonimizowany1301493
4
Konsul

Gdy ja byłem w szkole kilkanaście lat temu to dobra ocena (4) była od 66% z testu. Bardzo dobra 81 do 95, powyżej to 6ka. Czyli na skalę gier to: 6 - dobra/dostateczna. 6,5 - dobra, 7 - dobra, 8- bardzo dobra/dobra, 9 - bardzo dobra.
30% czy to kiedyś za czasów mojej szkoły czy na maturze trzeba mieć by zdać. Czyli gra na 3/10 zdaje egzamin. A więc to powinna być ocena dla gier lepszych niż GR: Breakpoint, F76 czy Anthem gdyż te gry nie zdały egzaminu. Tak czy nie? Kto się zgadza? Zatem dlaczego F76 czy Breakpoint Masha oceny wyższe od 3?! Czy zdały egzamin? Moim zdaniem nie. Skale są zawyżane i tyle.
Ancestors jako dobre to takie 6, a dla graczy innych może dostateczna gra czyli 4 lub 5. Kurcze ta szkolna skala kilkanaście lat temu była bardzo dobra

post wyedytowany przez zanonimizowany1301493 2019-12-01 16:03:34
01.12.2019 20:59
KUBA1550
😃
8.8
KUBA1550
64
Generał

Skala powinna być nie 1-10 tylko 1-100 lub 1-1000 wtedy była by najbardziej wiarygodna. Np. RDR zdobywa ocenę 758.

30.11.2019 19:31
9
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1132483
40
Centurion

Nad Greedfall też pracowało coś około 35 osób a wyszła dosyć dobra gra, i nawet bardzo dobry RPG..
To jest trochę żenujące jak twórcy/wydawcy winią recenzentów i graczy za swoje średniaki, I'm looking at you ME Andromeda i reakcja BW i EA xD

01.12.2019 03:49
kaszanka9
9.1
1
kaszanka9
109
Bulbulator

Trzeba mierzyć siły na zamiary, więc pewno i tu jest prawda, jednak jeżeli recenzenci nawet nie grali, a oceniają to też jest nie teges albo czepiają się rzeczy mało ważnych.
Tak samo było z me andromeda, że się czepiali twarzy, a to de facto było mało ważne, to nie było meritum gry, to może był średniak przy trylogii, ale jako samodzielna gra była w miarę, to ja bym chciał więcej takich "średniaków" sf space opera jak andromeda, bo konkurencji zbytnio nie widać na tym poziomie i rozmachu, mało jest tego.

30.11.2019 20:06
10
odpowiedz
str1111
45
Generał

To może 35 osobowe studio, będzie robiło gry które są możliwe do wykonania dla 35 osobowego studia, a nie gry które przerastają 35 osobowe studio? Tak tylko gdybam...

30.11.2019 20:49
Soku12
11
7
odpowiedz
Soku12
76
Flight Lieutenant

Masa_san
Podobnie było z No Man's Sky, z tą różnicą że Hello Games zamiast kłapać dziobem wzięło się ostro do roboty.

30.11.2019 23:01
Vamike
12
odpowiedz
Vamike
109
Generał

Assassin's Creed to takie badziewie wyglada jakby je zrobiło 35 -osobowe studio ale w ktorego skład wchodza małpy i szympansy

30.11.2019 23:44
13
odpowiedz
zanonimizowany175529
75
Konsul

Niech przestaną reklamować gry jako powtórne nadejście mesjasza to ludzie przestana cudów oczekiwać.

post wyedytowany przez zanonimizowany175529 2019-11-30 23:45:44
30.11.2019 23:59
Bartek2016
14
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Bartek2016
54
Chorąży

35 osób i narzeka? ludzie w kilka osób hit potrafili zrobić, niech nie narzekają, a nie oskarżają graczy za swój niewypał

01.12.2019 00:53
14.1
Doniczkapl
79
Konsul

Dokladnie, ledwo co wyszla ogromna aktualizacja, a na dniach zaraz kolejna.

01.12.2019 01:38
bmwbmw2
👍
15
odpowiedz
bmwbmw2
68
PAPIEŻ GIER IV

moim zdaniem problemem może być zbyt szybkie wypuszczenie do early/. mount and blade był robiony od grubych lat a przeciez to taka sama sytuacja i prawdopodobnie im się dzięki tym latom pracy uda. nawet gdy grafa będzie już troche stara po premierze . myśle że moderzy to nadrobią bo będzie grywalne . ancestor się nudzi po tych 2-3 h

01.12.2019 10:34
Bierzgal
16
odpowiedz
Bierzgal
127
Konsul

Poprawię.

"Nie potrafimy zaplanować faktycznych możliwości małego, 35-osobowego studia i zabraliśmy się za coś czego nie byliśmy w stanie zrobić oraz obiecaliśmy wiele więcej niż to możliwe by gra się sprzedała na bazie hype'u. Ale to wasza wina, nie nasza".

Gdzie ja to już słyszałem...

Jest pierdylion gier od małych zespołów indie, które są fenomenalne i przyjęły się świetnie. "Mierz siły na zamiary i nie obiecuj więcej niż jesteś w stanie dać". Prosta zasada. "Och jejku, zostaliśmy taaak baaardzo niesprawiedliwie potraktowani". Co mnie to obchodzi? Jestem konsumentem, nie jego kolegą. Chce ode mnie pieniędzy to niech mi pokaże jakościowy produkt.

post wyedytowany przez Bierzgal 2019-12-01 10:34:54
01.12.2019 11:03
😂
17
odpowiedz
dannyboi
37
Konsul

Patrice Desilets jest idiotą.
Jaki procent graczy sprawdza przed zakupem gry, ilu ludzi pracuje w studio developerskim?
Bardzo Mały %.
Obrona na poziomie przedszkolaka.

01.12.2019 11:14
Persecuted
18
2
odpowiedz
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Stare porzekadło ciągle aktualne: mierz siły na zamiary! Jak nie masz zasobów niezbędnych do zrobienia dużej gry, to... nie rób dużej gry. Zacznij od czegoś małego, zaistniej, znajdź producenta, który ci zaufa i wyłoży kasę na większy projekt, wtedy bierz się do działania.

01.12.2019 11:53
19
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
mdradekk
107
Konsul

Co jest do cholery z tymi twórcami??? Który to już przykład skomlenia, obrażania swoich KLIENTÓW?
Taki PC Building Simulator robi JEDEN gość, nie sapie, nie kwęka tylko wypuszcza, rozbudowuje i każdy jest zadowolony.

01.12.2019 12:04
19.1
volf7
87
Meh

obrażania swoich KLIENTÓW
Gracze to najbardziej histeryczna grupa społeczna świata, prove me wrong.

01.12.2019 16:11
Gruppenfuhrer Wolf
19.2
Gruppenfuhrer Wolf
25
Chorąży

Gracze to najbardziej histeryczna grupa społeczna świata, prove me wrong.

Trzy słowa - fani Gwiezdnych wojen

01.12.2019 16:17
19.3
volf7
87
Meh

OK, jestem skłonny uznać "wyższość" fandomu SW w tej kwestii :D

01.12.2019 16:20
19.4
zanonimizowany1301493
4
Konsul

volf7
Porozmawiaj z kibicem dowolnego klubu, dowolnej dyscypliny sportowej o tym jak to inna dyscyplina jest ciekawsza czy zdrowsza dla ciała. Albo o trenerach. Albo o tym, że w ich kategorii ich drużyna jest średnia, inna lepsza.
Porozmawiaj z weganinem dlaczego wojuje, zamiast pozwalać jeść innym co chcą?
Porozmawiaj z "prawakami" (nie mylić z normalnymi ludźmi o poglądach prawicowych) o tolerancji i równych prawach homo itp.
Porozmawiaj z fanem metalu o psytrance... Albo nie, o techno. Ciekawe czy fan metalu rozróżnia house od trance I czy nie myli ich z techno czy hardstyle.
I odwrotnie. Porozmawiaj z fanami dowolnej gatunku muzyki o innym gatunku.
Z zespołami, piosenkarzami o fanach innych gatunków. Z raperami.
Tego jest miliony, ale to gracze histeryczni ;)

01.12.2019 13:07
OSSA14
20
odpowiedz
OSSA14
107
Pretorianin

"Kojarzycie grę Ancestors: The Humankind Odyssey? Jeśli tak, to prawdopodobnie pamiętacie, że odpowiedzialne za ten projekt jest studio Panache Digital Games, na czele z Patrice’em Desiletsem (jednym z twórców pierwszych odsłon serii Assassin’s Creed)." No tak bo jak kojarzę grę, to wiem jakie studio zrobiło grę, no proszę Was XDD

01.12.2019 16:08
21
1
odpowiedz
zanonimizowany1301493
4
Konsul

Nie wiem dlaczego ludzie spodziewali się AC czy czegoś równie dużego...
Może dlatego, że wszyscy (także o ironio w tym newsie) pisali "gra twórcy Assassin's Creed"?
Jeśli wszyscy piszą, że Ferrari wypuszcza nowy model, idziesz do salonu, a tam elektryczna hulajnoga to też będziesz zawiedziony.
Niech podziękuję mediom za reklamę. Bo każdy słyszał o grze twórcy Assassin's, a nie o tym jak to studio jest małe/średnie/duże.
Zresztą jak się robi średnia grę to oceny średnie. Niech dalej płacze. Co to kogo obchodzi? Gier wychodzi tysiące rocznie.

post wyedytowany przez zanonimizowany1301493 2019-12-01 16:09:10
01.12.2019 21:02
KUBA1550
😂
22
odpowiedz
KUBA1550
64
Generał

A WW3 ma 100 pracowników i też niezły pasztet wyszedł i mało kto w tą grę gra.

01.12.2019 21:57
23
odpowiedz
zanonimizowany398029
124
Konsul

Raz że marketing pewnie tu zadziałał bo przecież ktoś kto pracował przy serii AC musi zrobić grę na równie dobrym poziomie, pal licho że są inne moce przerobowe i fundusze. A dwa że gra moim zdaniem faktycznie jest średnia, chwilę pograłem skuszony właśnie tą oryginalnością, ale tytuł jest czasem zbyt nieczytelny, sterowanie takie sobie i ogólnie jakby nie czerpałem przyjemności z grania. Może też to nie tytuł dla mnie bo widziałem pozytywne opinie.

01.12.2019 22:22
24
1
odpowiedz
laki2217
133
Generał

Moim zdaniem jest to dobra gra. Gra ma pewne wady jak bardzo wysoki próg wejścia, jednak z drugiej strony jest zadowolenie, kiedy sam odkryjesz jak coś działa tak jak przodkowie. Gra w pewien sposób to symuluje. Z drugiej strony sposób rozgrywki zniechęcił sporą liczbę osób.

01.12.2019 23:20
25
odpowiedz
mysticwaver
46
Centurion

Było w materiałach promocyjnych zaznaczać że to nie jest gra 3xA i studio liczy 35 osób.. meeee... tam dzieci pracują w zarządzie by się tak tłumaczyć?

02.12.2019 02:22
MaDAo
26
odpowiedz
MaDAo
23
Legionista

On po prostu nie rozumie że sam pomysł gry nie był zły. Był super. Po prostu nie dali wystarczająco dużo gameplayu. Każda zmiana ery i gatunku ludzkości jest powierzchniowa. Nie wprowadza wystarczająco dużo nowych elementów do gry. Tak naprawdę jak się grało pierwotnym gatunkiem człowieka i ostatecznym to praktycznie nic się nie zmienia. Na końcu po prostu jesteśmy w stanie zabijać te bestie a wcześniej one nas kompletnie niszczą. Jedyna różnica. Gra została zbytnio przedłużona by ukryć brak gameplayu. To jest jej wada. Wieje nudą. Sam pomysł był za to zarąbisty i za to grę szanuję mimo że bym dla zabawy jej nie polecał ale jako doświadczenie jest całkiem dobra.

Ostatecznie to hype wokół gry zrobił zbyt duży gdy tak naprawdę nie było powodu. Ja wiedziałem że nie ma na co liczyć bo słyszałem wcześniej ile osób przy tym pracuje i się nie zawiodłem i odebrałem tą grę całkiem pozytywnie jako doświadczenie. Jako grę to oczywiście że negatywnie bo zabawa jest przez pierwsze 2h max, potem monotonia i ten ciągły pokaz małp jak się rodzi nowego małpiszona trwa zbyt długo.

post wyedytowany przez MaDAo 2019-12-02 02:26:32
03.12.2019 09:23
Koyocisko
😎
27
odpowiedz
Koyocisko
69
Pretorianin

Ja czekam na 6 grudnia bo mam preorder na konsolę i się nie zawiodę bo wiem czego oczekuję...

10.12.2019 13:52
28
odpowiedz
marcban
83
Konsul

Tyle, że gra nie jest zła. To ten typ gry jak Dwarf Fortress albo Europa Universalis jedynka. Wysoki poziom wejścia, wysoki poziom trudności, gra niewiele tłumaczy. Pewnie z 80% się odbije a pozostałe 20% pokocha.
Choć oczywiście to nie produkcja klasy AAA jak AC i trochę mankamentów ma. Ale seria AC też je przecież ma.

Wiadomość Twórca Ancestors „ludzie myśleli, że 35-osobowe studio zrobi grę jak Assassin's Creed"