Witam, mam problem z aplikacją uplay, gdy próbuje pobrać obojętnie jaką grę z tej platformy wyrzuca mi komunikat o błędzie 17013. Aplikacja uruchomiona jako administrator dla wszystkich użytkowników, system najnowszy, internet lata bez zarzutu, aplikacja reinstalowana plus usuwane były rejestry ręcznie które są od uplaya. Pisałem do supportu ale ich niekompetencja mnie poraża (przynajmniej Polskiej pomocy) nie znają własnej platformy. Proszę o pomoc, najlepsze jest to że zainstalowane już gry uruchamiają się bez problemu. Daje screenshot problemu.
Dodam tylko (żeby uniknąć głupich komentarzy) że gry są legalne, z żadnych ruskich stron.
Wyłącz antywirusa/firewalla i spróbuj jeszcze raz, jak to nie pomoże spróbuj dodać Uplay do wyjątków
Rzecz w tym że antywira ani firewalla nie mam, mam tylko ten windowsowy który miałem również gdy działała apka ubisoftu :(. Zaraz sprawdzę na innym kompie czy działa bo to jedyna aplikacja która mi obecnie nie działa, spróbowałem również podłączyc pod gog galaxy 2.0. ale i tak odpala się uplay.
Chyba zadzwonie ale jak będę rozmawiał z takim za przeproszeniem "dzbanem" jak w postaci mailowej to mnie chyba coś trafi. Bez urazy dla osoby pracującej w supporcie ale pisze iż uruchamiam jako administrator aplikacje a babeczka mi odpisuje "uruchom jako administrator" to "dzban" jest najłagodniejszym okresleniem jakie mi przychodzi do głowy ^^. Dzięki za rady będę się z nimi siłował.
God... Nie do tego postu odpowiedź dałem :(. Jakiś zaspany jestem od wczoraj.
Dzbanów nie dopuszczają do telefonów, więc głowa do góry.
Uplay zawsze będzie Ci się włączał, bo jest niezbędny do startu gier ze stajni Ubisoftu. Nawet jakbyś miał tą grę na Steam, to i tak Uplay by się odpalał
Wiem wiem, ale myślałem że może jak się odpali przez goga to będzie się instalowało a i tak nic z tego ;(.
Gog jest free drm. I nigdy nie łączy się z uplejami czy z originami i klucza z uplay nie możesz przypisać do Gog. Pozostaje Ci wznawianie emaili do supportu a najlepiej to do nich zadzwonić.