Witajcie!
Myślę dość intensywnie nad zakupem RDR 2 na PC. I tu pojawia się pytanie. Czy poprawili optymalizacje porównując do tego co było w dniu premiery? Pamiętam, że były problemy choćby z ustawieniem fizyki wody itd.
Pozdrawiam
Optymalizacja jest i była dobra tylko po prostu są "ficzery" które zabijają karty jak wspomniana fizyka wody. Nie wiem jak jest z problemem z odpalaniem gry bo u mnie cały czas odpala i działa świetnie na średnio wysokich a sprzętu za tysiące nie mam.
Swoją drogą Digital Foundry zrobiło testy i doszli do wniosków, że niektóre najniższe dostępne ustawienia na PC są i tak wyższe niż te na Xboxie X. Gra po prostu jest zrobiona pod przyszłe sprzęty( przynajmniej w tych najwyższych ustawieniach). Pytanie powinno brzmieć, czy naprawili błędy podczas włączania gry i braku możliwości jej uruchomienia, bo tego typu rzeczy wymagały natychmiastowej interwencji.
Dużo mają do poprawienia względem optymalizacji.
Błąd który źle pokazuje dostępną pamięć karty graficznej,
Odbicia które zabierają dużo fps a nie są RT przecież.
Bugi graficzne, migotanie drzew na DX12.
Ucinanie na krawędziach ekranu cieni i odbić.
Fizyka wody mocno obciąża GPU
Oświetlenie wolumetryczne
Podbijanie rozdzielczości lub MSAA. To tak źle nie powinno działać.
Powinni poprawić jakość tekstur bo na ultra wyglądają jak na high, niczym się nie różnią od wersji konsolowych,ale to pewnie na mody trzeba będzie poczekać.
Upływ czasu zdecydowanie za szybki, to samo z warunkami pogodowymi i głodem Artura, niby poprawili coś w ostatnim patch ale ja tego nie widzę.
Z każym patchem tych FPSów jakby więcej ale mimo wszystko gra mi cały czas wywala w rożnych momentach. Do Strawberry dalej nie mogę wjechać, tak jak i dwa patche temu :/ Poza tym pojawiły się u mnie dziwne bugi z oświetleniem/światłem. I to co kolega wyżej zaczął mnie irytować wczoraj upływ czasu, noce są strasznie krótkie, na PS4 chyba było z tym lepiej.
W Saint Dennis też mi co chwilę wywala chociaż ani temparatura komputera nie wzrasta ani FPS nie lecą. Meh