Gameplay z Star Citizen pokazuje m.in. nową planetę oraz układ planetarny
Nowy "układ słoneczny"? To jest ich więcej? Myślałem że tylko jeden, jak sama nazwa wskazuje, ten ze Słońcem, Ziemią itd. :-)
Wolę jakość niż ilość.
Powiedz to fanom symulatorów kosmicznych. W tym gatunku to ilość jest ważniejsza.
Co to za space sim w którym masz pięć planet na krzyż? To tak jakbyś w grze wyścigowej miał sześć samochodów, albo cztery rodzaje przeciwników w RPGu.
Ja jestem fanem space simów od ponad 20 lat. I wcale nie potrzebuję biliona systemów jak w NMS czy Elite. Mi w zupełności wystarczyłoby 30 systemów (SC celuje chyba w setkę) a w każdym średnio 5 planet z kilkoma unikalnymi miejscami na każdej i kilka stacji orbitalnych. Grunt to taki stworzony "wszechświat" wypełnić ciekawą i zróżnicowaną zawartością. Co z tego wyjdzie? Czas i kolejne miliony zielonych pokażą.
3 razy podchodziłem do tej gry bo temat mnie mega jara i nawet z poradnikami próg wejścia jest wysoki
Kiedy premiera?
Z ambicjami tego zespołu? Jeżeli ten projekt nie zdechnie wcześniej z braku kasy to myślę, że nie szybciej niż za 5 lat.
Zapewne nigdy, bo wtedy skończyłaby się im rzeka kasy. Ciekawi mnie ta gra, ale zniechęca liczba błędów i niedoróbek. Ostatnio oglądałem na YT wideo, w którym gość trochę ich przedstawił. Kolesiowi co chwila otwierał mu się w kosmosie kokpit myśliwca i jest to ponoć powszechny bug. Miał też problemy z zablokowaniem celownika na wrogu i parę innych kłopotów. Co prawda wszystko da się rozwiązać, ale trzeba poświęcić na to mnóstwo czasu. Nie jest to więc gra dla zwykłego niedzielnego gracza, który ma chwilę wolnego czasu i chce się pobawić. To produkt dla masochistów, którzy lubią gdy co chwila pojawiają się problemy i muszą spędzać wiele czasu na poszukiwanie ich rozwiązania.
Zagrałem dwie misje Titanem i poza jakimiś błędami w animacjach nawet do działała. Fakt, że żre procesor niemiłosiernie i w Area18 klatki jak na konsoli (czasami poniżej 30) . Ale w kosmosie i na księżycach stałe 60. Jeżeli tak jak obiecują w przyszłości to co się posiada będzie się przenosiło między kolejnymi wersjami gry to dorzucę im się do projektu. Nie ma space-sima w której byłaby tak immersyjna. Przejście z kajuty do statku i wykonanie misji na całkiem innej planecie/księżycu a w między czasie kradzież statku innego gracza... Takich doznań nie da na ten moment żadna inna istniejąca gra.
Wydaje mi sie ze jakby gre wypuscili jako usluge to nic by sie w ich planach nie zmienilo w trybie develoeprki a przynajmniej ludzie przestaliby marudzic ze od 10 lat jest alfa. Z drugiej strony mogliby zaczac narzekac ze malo zawartosci :P W sumie i tak nieodbrze i tak zle :D
Tak czy siak trzeba przyznac ze sa konsekwentni w swoich decyzjach i w rozwoju gry.
Mnie z całej prezentacji najbardziej zaciekawił "Quantum" taki system dla devów w którym mogą podglądać co gracze robią i w jaki sposób mogą regulować ekonomię w grze. To co zaprezentowali jest mega rozbudowane. Chyba w żadnej innej produkcji MMO czegoś takiego nie widziałem. Planet Tech V4 wygląda nadzwyczaj dobrze, również nie było chyba czegoś takiego. Planetki w Elitce wyglądają na strasznie biedne w porównaniu z SC.
Moim zdaniem to dobrze, że zaczynają od micro i idą w stronę makro. Jak ukończą ten system planetarny do końca w którym i tak jest masa zadań do wykonywania, to dalej będzie tylko lepiej. Najważniejszy próg milowy jaki przed nimi jest to OCS (Object Container Streaming), czyli złożony system w Star Engine, który zarządza stanem „obiektu” w świecie gry. OCS jest podstawowym elementem silnika gry / serwera i jest niezbędny do rozszerzenia świata gry. OCS poprawi wydajność klienta zarówno dla SQ42, jak i PU, zmniejszając użycie pamięci RAM i zapewni podstawę do tworzenia siatki serwerów, umożliwiając przekazywanie stanu obiektu gry między instancjami serwera. Także jak skończą z tym to będzie w końcu prawdziwe MMO z krwi i kości.
Czekam. Pewnie jeszcze z 2-3 lata, bo idzie to im jak krew z nosa ale za każdym razem pokażą coś fajnego i udowadniają innym, że można, tam gdzie inni powiedzieli, że się nie da.
"Citizencon 2949"
Twórcy subtelnie ujawnili nam datę premiery.
Gdyby to była faktycznie data premiery to musiała by być trójka z przodu, jest dwójka, więc raczej to nie to :)
Star Citizen 20 lat później - "Na kolejnym gameplayu SC pokazano nową galaktykę Xan. Twórcy chwalą się że będzie posiadać blisko 100 układów planetarnych".
:)
Zawartość+
..a grywalność -nijaka cały czas. Dodali górnictwo, dodali szmuglerów, dodali planety etc...
o statkach nie wspomnę. Ciekawe za ile lat wezmą się za gameplay?
No Man's Sky poszło szybciej -proceduralnie- a grywalność też nijaka.
Zarejestrować do gry można się na: www.robertsspaceindustries.com
Dla chętnych na darmowa kasę w grze 5000 UEC, przy rejestracji wpiszcie STAR-RVHY-Q73J