Bez wnikania w szczegóły, chciałbym zamknąć konto w Alior Banku. Całość zakładałem jakieś 7 lat temu, nigdy nie miałem żadnych kart itp. Łączy mnie z nimi jedynie założone konto.
Irytują mnie swoimi ciągłymi wiadomościami czy to sms, czy na skrzynkę mailową.
Ma ktoś doświadczenie w tych sprawach i mógłby mi podpowiedzieć co uczynić?
Najlepiej wolałbym uniknąć wycieczek do banku, bo wiadomo z czym to się je, a nie mam zamiaru się przed nimi produkować.
Z poziomu stronki banku po zalogowaniu dobrze poszukaj i na pewno znajdziesz opcje zamknięcia rachunku.
Wycieczki do banku raczej nie unikniesz. Musisz podpisać wypowiedzenie umowy.
Oczywiście pani/pan będzie pytać o powód, tudzież zachęcać do pozostania (takie procedury).
Edit:
A jednak się myliłem:
- w bankowości internetowej (wybierz w menu opcję Widomości › Napisz nową wiadomość › Typ wiadomości: Zapytanie › Dotyczy produktu: Rachunki bankowe ›Temat zapytania: Zamknięcie konta osobistego/ konta oszczędnościowego - klient indywidualny). Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać numer rachunku, który ma zostać zamknięty oraz opcjonalnie powód zamknięcia ),
https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/jak-zamknac-konto.html
https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/jak-zamknac-konto.html
W skrócie masz kilka ocji:
- pisemnie, wysyłając dyspozycję
- w oddziale Alior Banku
- w bankowości internetowej
- na infolinii
Większość usług możesz zamknąć bez problemu przez bankowość internetową. Musisz wysłać "Wiadomość" z wybranym tematem o zamknięciu danego produktu. Niestety od pewnego czasu Alior nie chce wraz z zamykaniem rachunku zamykać też umowy ramowej, więc jest szansa, że do oddziału spacerek i tak się będzie musiał wydarzyć.
No i tutaj jest pies pogrzebany, bo nie mogę się zalogować i nawet nie wiem czy kiedykolwiek to robiłem.
Także chyba nie obejdzie się bez wycieczki do banku.
Przecież masz jeszcze dwie opcje oprócz wizyty i w serwisie internetowym (pisemnie i na infolinii).