Rockstar łata launcher Red Dead Redemption 2 - lista poprawek
nie wiem co naprawili bo u mnie nadal nie działa nawet po tej ich aktualizacji, ten cały ich launcher to o kant du.y potłuc
Tak się zastanawiam czemu dostaje ten news łapki w dół ? Przecie chyba dobrze że wreszcie może to zacznie działać jak powinno działać wczoraj.
Szczerze mówiąc to jest fail. Chyba tylko NMS przysporzył mi więcej problemów na początku. Nie ma nawet prostej opcji zmiany języka napisów. Poczekam z miesiąc, może coś naprawią. Zapomniałem napisać o freezach gry, wywalaniu gry, wywalaniu do launchera. Na chwilę obecną nie polecam. PS.Ograłem na Xbox One i wszystko działało ok. Strzelanie na padzie mnie tylko denerwuje.
nie wiem co naprawili bo u mnie nadal nie działa nawet po tej ich aktualizacji, ten cały ich launcher to o kant du.y potłuc
u mnie też nie, dalej wywala launcher, zrobiłem format komputera. Zainstalowałem sterowniki i RDR2. Nie działa.
Fajnie, ale takie rzeczy to się chyba naprawia "przed", a nie "po" premierze gry.
dzięki za 5h może się okazać że i ja do tych osób dołączę oby tak się nie stało. Nie grałem na konsoli i bym chętnie pograł ale jak widzę odpalenie tej gry to jak rosyjska ruletka jednym się udaje a inni mają pecha i trafiają bugi.
@wwad zapewne dlatego że te poprawki nic nie dały i ludzie dalej skarżą się że nie mogą odpalić gry. Powinni weryfikować te newsy i napisać że update ogólnie nic nie daje.
Ja co prawda grę odpaliłem bez problemu, ale nieskończone ekrany ładowania, freezy przez które moją jedyną opcją jest wyjście poprzez alt+ctrl+delete i kiepska optymalizacja doszczętnie niszczy jakąkolwiek przyjemność gry.
Nie mam ciśnienia, grę ograłem już sobie na zwykłym PS4 kilka razy, które jest jednak dużo słabsze od mojego sprzętu, a mimo to miałem wrażenie że sama konsola dużo lepiej sobie radzi jeżeli chodzi o jakość=wydajność niż mój i7 6700k GTX1070 i 16GB ramu. Gdzie ciężko jest utrzymać stabilny klatkarz na przyzwoitym poziomie, w obrazie nie wyglądającym gorzej niż na konsoli. Na mixowanych ustawieniach w 1080p sprzęt się poci, od 25 do 40 klatek i 70-80 w pomieszczeniach.
To jest żenada, czekam do końca tygodnia i jak nic nie zrobią to postaram się wymusić zwrot, kupiłem drugą kopię na inną platformę z jakiegoś powodu i nie jest to powód żeby mieć takie problemy.
dzięki za odpowiedz chodź to trochę smutne wieści.
ja dopiero pobieram więc ciężko mi samemu to zweryfikować
No to szczerze chłopie życzę, żeby ci dobrze działało... chociaż sądząc po skali tego co się dzieje na dwóch subach RDR i twitterze R* stwierdzam że może być z tym ciężko.
Naprawiono problem, w którym Rockstar Games Launcher podczas uruchamiania Red Dead Redemption 2 z poziomu aplikacji Epic Games Launcher wyświetlał komunikat „Nie można uruchomić gry, proszę sprawdzić zainstalowane dane”.
TEGO PROBLEMU NIE NAPRAWIONO, NADAL NIE MOGĘ GRAĆ !!!!!!
A możesz mi zdradzić ten sekret, dlaczego kupiłeś grę w Epic Game Launcher? Pytam poważnie, bo kupując bezpośrednio od Rockstara miałeś wersję special edition w cenie standardowej ceny z Epic. A może konto współdzielone a Allegro co? i 500 ludzi próbuje grę odpalić w tym samym czasie na jednym koncie?
To jakiś żart ? Kupuję tam gdzie mi wygodnie, kupuję tam gdzie mam już inne gry, mam w pompie jakieś dodatkowe ubranka z edycji specjalnej.
Tak Rockstar załatał, że sam musiałem pogrzebać w plikach i zmienić rozdziałkę na 1080p tylko po to by gra mi odpaliła nie w oknie.Po drugie, po zmianie ustawień grafiki i zatwierdzeniu, wywala od razu do pulpitu.Gram więc w 1080p na teksturach Ultra i reszta niskie i niektóre średnie detal, bo nic więcej nie mogę zrobić.Tak to u mnie wygląda, więc pomimo niskich ustawień oprócz tekstur na Ultra (czekam na konkretnego patcha) jest dobrze.
Niech w końcu naprawią dźwięk bo strasznie irytuje podczas gry trzaskanie i dialogi tylko w jednym głośniku
A miało być tak pięknie... beta testy na konsolach. wspaniała optymalizacja, 4k ultra hd, 30 fps na konsolach hehhehheh
Josey Wales dziękować
I gdzie wszyscy śmiejący się z "kąsolowców" że grali w wersję beta? XD
Nawet mi was nie żal.
Miałem składać preorder pierwszy raz w życiu i cieszę się, że jednak się rozmyśliłem. Mój kumpel kupił wczoraj i sie skarży, że nawet menu nie był w stanie odpalić, bo launcher mu wywala błąd. Właśnie mówił, że był jakiś hotfix, który nic nie dał i nadal ma problem. Po GTA IV myślałem, że się nauczyli i myślałem że GTA V to potwierdziło, ale chyba jednak to był jednorazowa sytuacja.
Szkoda że wypisali wczorajszą aktualizacje i żadnej nowej nie ma...
1 patch do symulatora errorów^^
PC beta test v2.0
Szczerze jak na takie bezczeszczenie tej gry i to przez taka nie byle jaka firme to żal spoglądać:/
Mam gtx 1070 i mogę grać jedynie na API Vulkan. Natomiast directx 12 kończy się błędem.
ja mam 1060 i po przełączeniu na DX12 działa lepiej niż na Vulkan ale na najniższych nie moge wyciągnąć więcej niż 65 fps a detale takie jak patyki wyglądają jak z minecrafta krzaczki na pustyni. Tekstury też o dupe obić
Zanim dostaniemy poprawiony RDR2 na poziomie GTA V, niestety musimy trochę poczekać.
Nic ten patch nie naprawił. Mi się udało po kombinowaniu uruchomić grę (z tym dodawaniem wyjątku w antywirze, tylko kretyn ja nie uruchomiłem po tym kompa więc dalej wtedy nie działało). Ale te freezy absolutnie niwelują możliwość JAKIEGOKOLWIEK grania. 5 razy gorzej niż w mieście w KDC. Dosłownie nie jestem w stanie nawet minuty pograć bo jakbym, dosłownie, oglądał jakiś projekt w powerpoincie.
Zawsze mogło być gorzej... Pamiętacie premierę Batmana? Ale ogólnie to żadna gra nie powinna wychodzić w takim stanie niestety pozwoliliśmy na to my wszyscy zamawiając pre-ordery, wczesne dostępy itp.
Pamiętamy. To była tragedia i wycofywanie gry ze sklepów. Ja Arkham Knight kupowałem za 1zł w promocji razem z GTX 970. Gra wyszła w czerwcu, grywalna była dopiero w grudniu... :/
Teraz kupiłem RTX 2070S z CoD za grosza, to znowu koszmar powtórzył się z Red Dead Redemption. Tym razem w ogóle gry nie mogę odpalić, jeszcze nawet intra nie widziałem... I wątpię czy parę łatek pomoże, będzie gruba obsuwa...
Chyba wyszła kolejna łatka dla lunchera bo właśnie wypluł mi komunikat i się zrestartował :D to co do 3 razy sztuka.
Ile lat Rockstar musi pisać grę żeby chodziła jako tako... 20-cia, bo kilka lat nie wystarczy...
Pełno hejtow od konsolowcow. Mi dobrze działa, ok 40 fps w 4K i wszystko ultra. Wypas gra
Ta, od konsolowców XD
Konsolowcy na pewno kupili wersje na PC w dniu premiery i mają z nią problemy.
To nie chodzi o to czy konsolowcy czy nie, tylko o to że tym razem Rockstar się nieco pośpieszył (o ironio) i wypuścił port na miarę GTA 4, częste problemy z uruchomieniem samego launchera, a jak już jakimś cudem gra się włączy to albo są bugi graficzne, albo interfejsu, albo jedno i drugie, a jak nie ma żadnych gliczy to optymalizacja kuleje i na nie byle jakim sprzęcie gra nie wyciąga 60fps na wysokich (nie mówiąc o Ultra)
Lepiej niech z kolejną grą Rockstar poczeka rok dłużej z wydaniem na PC albo niech się solidnie przyłoży, chociaż tą wtopą pewnie się zniechęcą do szybszego wydawania gier na PC.
Czego to PCMROWCY (nie mylić z normalnymi użytkownikami PCtów) nie wymyślą.TAK.Skoro tobie działa to ci co piszą że im się gra nie chcę odpalić lub jeśli odpalą mają bugi lub problemy techniczne (albo jedno i drugie) to na pewno są to zawistni konsolowy którzy chcą zdyskredytować biedny Rockstar (zwłaszcza że Rockstar wie o problemach i dwoi się i troi aby problemy usunąć wypuszczając łatki).Nie.Trzeba sobie powiedzieć jasno że Rockstar dał ciała.I to na całej lini.Pod względem optymalizacji też.A pomyśleć że GTA 5 działało od początku dość dobrze nawet na relatywnie słabych konfiguracjach.
nie mowie ze nie ma problemow, tylko ze ludzie wyolbrzymiaja je wyolbrzymiaja.
*edit* ludzie w sensie ze konsolowcy
Cóż w moim przypadku gra się uruchomiła za trzecim razem po tych aktualizacjach, tzn Game Launcher działa (pierwsze 2 razy wyskoczył komunikat o braku połączeniu do internetu).
Ale sama gra jest raczej nie grywalna pomimo patcha 2.3 GB, odpaliłem tylko test wydajności:
i7 2600K @4.2 (wiem, staroć ale mam go od 7 lat i nie chcę na razie zmieniać CPU+MOBO+RAM) 16 GB Ram i RTX 2070 średnie klatki z testu to 52, jednak przez bugi testu nie dało się ukończyć. W momencie animacji gdy Arthur w mieście zabija gościa powinien chyba wsiąść na konia ale po prostu sobie obok niego stoi i nie ma zamiaru się ruszyć ;-D Czekałem parę minut i nic.
Następnie gra zawiesiła się na ekranie powrotu do menu, zmieniały się ekrany ładowania ale przez 10 minut gra nie wróciła do Menu.
Na razie sobie odpuszczam...
Ahh zapomniałem napisać, ustawienia to wszystko na WYSOKIE tylko textury na ULTRA, rozdzielczość 2560 x 1080 (21:9).
Szczerze w rozdzielczości którą gram większość tytułów chodzi na ustawieniach Wysokich/Ultra także nie narzekam.
A wymiana powyższych podzespołów do koszt taki sam jak karta która mam od roku ;)
@helias16 jasne, że ten procek ogranicza mu tego RTX'a. Wiem bo sam miałem i7 3930k (ta sama architektura co i7 2600k) razem z GTX 1080 i był bardzo duży Bottleneck nawet w 2560x1440...... Niestety to było bardzo widoczne w miejscach procesorowych czyli np. GTA V miasto czy Wiesiek 3 Novigrad...... W watch dogs 2 to już była istna tragedia xD
Niecałą godzinę temu wyszedł kolejny patch - NIC NIE NAPRAWIŁ - gorzej, wielu osobom którym do tej pory gra chodziła zaczęła wywalać do pulpitu.
Twitter Rockstara aż huczy.
I dobrze że huczy, bo kompletnie nic się nie zmieniło w kwestii wywalającego się launchera...
Naprawiać, naprawiać panowie w RS. W weekend chcę odpalić to arcydzieło, mam nadzieję że nie będę miał żadnych problemów! :D
Testujcie testujcie. Kupie za 2-3 miechy już dopieszczoną i dużo taniej :D
Podobnie po co być frajerem i królikiem doświadczalnym jak można kupić później wersje załataną.
Z tym dużo taniej to się nie zapędzaj, cena przez pierwsze lata nie spadnie w przypadku gry *R ;)
Właśnie zaktualizowałem BIOS do MSI B450A A-PRO z datą wydania biosu 06.11.2019, wersja 1.0.0.4
Gra się uruchomiła od razu,a wcześniej dwa dni errora Launchera
Kolejny przykład na to, że nie warto robić preorderow albo kupować gry od razu po premierze
Kolejny przykład, ale cała armia naiwniaków i tak będzie kupować przed premierą. Gracze sami sobie są winni. Ja zaczynałem swoją przygodę z grami jeszcze przed 2000 r. Gdyby ktoś wtedy chciał pieniądze za grę, która nie została wydana, zostałby wyśmiany. Dziś ludzie kupują preordery bez opamiętania, a potem płaczą. Chyba jako nieliczny nie dałem się nabrać na to szaleństwo związane z RDR 2. Coś mi śmierdziało przed premierą - te obniżki, rozdawanie gier za darmo jak kupisz na Rockstar Game Launcher przed premierą, cała ta euforia, informacje o niskich wymaganiach sprzętowych nawet tych zalecanych, artykuły nawet tu na GOL-u, że gra jest tak wspaniała i dopracowana, że nawet konsolowcy kupią grę po raz drugi na PC, cud malina i w ogóle.
Przy okazji takich wpadek jak ta w sumie cieszę się, że DOOM Eternal został jednak przeniesiony na marzec. Skoro R* wiedział jaki szrot wydaje na PC (bo wątpię, że są aż tak głupi i nie zauważyli takich problemów), to powinien był przenieść premierę na grudzień, albo nawet dwa-trzy miesiące później. To nie pierwsza taka wtopa R*, ale po co przejmować się graczami komputerowymi, skoro konsolowi już wypełnili kieszenie wydawcy.
Między innymi z tego względu gardzę R*, i jak dla mnie, tak jak większość ubóstwianych na tym forum developerów, nie są żadnymi bogami game-devu.
Nie macie wrażenia, że z rynkiem gier na PC jest coraz gorzej? Gry coraz częściej nie są wydawane nawet w pudełkach, tylko wersje cyfrowe. Pamiętacie, jakie było tłumaczenie? Wersje cyfrowe zyskują, bo będzie taniej... jest taniej? Chyba dla takiego Rockstara, a przecież jeszcze kilka lat temu wydanie GTA V na PC było naprawdę fajne. Ceny nowych gier to już od jakiegoś czasu poziom konsol co nie idzie w parze z jakością. Ponadto naliczyłem już osiem, różnych platform z grami: Steam, Origin, Epic, GOG, Battle.Net, Uplay, Bethesda i słynny ostatnio Rockstar Games Launcher. Coraz więcej sknoconych gier na premierę to już taka wisienka na torcie.
że z rynkiem gier na PC jest coraz gorzej?
Też nie zaprzeczam, ale nie do końca jest tak.
Za to coraz więcej gry exclusive z konsoli są dostępne również dla PC takich jak Ni No Kuni, Final Fantasy XIII, Catherine, Yakuza Kawami itd. Coraz więcej wydawcy chętniej sprzedają gry również dla PC. Oraz mamy coraz więcej gry Indie takich jak Shovel Knight, które grywalność dorównują do czasów NES, a nawet lepiej. Dużo promocje i darmówki też nam nie brakuje. Wiele gry AAA są już załatane i grywalne. Coraz więcej gry AAA są po polsku. Mamy też sklep GOG.
Mamy coraz ładniejsze grafiki dla gry AAA i coraz mamy lepsze CPU i GPU. No, instalacji Internet i granie w multi jest łatwiejszy niż 10 lat temu. Nowy PC i Windows 10 na dysk SSD działa bardzo stabilnie (u mnie) w przeciwieństwie do Windows 95, gdzie niebieski ekran nie jest rzadkość i trzeba zainstalować system od nową.
Po prostu PC bardzo często przeżywa upadki i wzloty. Coś zyskuje, a coś traci. Nie ma końca. Życie na PC nigdy nie przestaje nam zaskakiwać, a użytkownicy na forum GryOnline zawsze mają coś do gadanie. XD
Gry coraz częściej nie są wydawane nawet w pudełkach
Jest jeszcze jeden powód. Gry mają coraz więcej GB, a za mało użytkownicy PC posiadają odtwarzacze Blu-ray ze względu na ceny w tamtędy czasach. DVD w dzisiejszych czasach jest to nieopłacalny i dyski HDD są dużo lepsze alternatywne dla spakowane gry cyfrowe z GOG. Coraz więcej gracze wolą kupić gry cyfrowe zamiast pudełkowe. Konsoli mają wbudowane odtwarzacze Blu-ray za rozsądne ceny i dlatego wersje pudełkowe dla nich nadal istnieją.
Coraz więcej sknoconych gier na premierę to już taka wisienka na torcie
Pamiętasz Daggerfall, Gothic 3 czy Vampire Bloodlines? Nawet GTA IV? Nic nowego.
Po prostu Rockstar dali ciała tak samo jak GTA IV i GTA V w dniu premiery.
Mamy coraz ładniejsze grafiki dla gry AAA i coraz mamy lepsze CPU i GPU
Na konsolach też mamy ładniejszą grafikę i są mocniejsze konsole, więc to żaden argument.
Wygląda na to że grę głównie tworzono pod kątem konsol. Później gdy się okazało że to wybitna produkcja a konsolowcy rozpływali się w komplementach gracze z PC też zapragnęli w nią zagrać. Popyt był ogromny to Rockstar na szybcika zaczął robić konwersję na PC. I jak widać trochę się za bardzo pośpieszył.
mi dla odmiany teraz wyskakuje błąd z połączeniem
Zostawiłem włączony komputer na noc dla dokończenie pobranie RDR2, a okazuje się, że ani 1 GB nie został pobrany, bo niespodziewany wyskakuje błąd bez mojej wiedzy i pobranie został zamrożony. To już drugi raz...
Rockstar Launcher to dno w porównanie do STEAM. Jak połączenie w STEAM został przerwany z powodu przerwy internetowe i został potem przywrócony, to zawsze odnawia pobranie gry i nie muszę to pilnować. A Rockstar Launcher tego nie umie! Dali ciała z tym.
U mnie też lipa. Wysłałem przez formularz prośbę o zwrot pieniędzy. Ostatni raz pre-order. A człowiek myślał -wyszło rok temu to tylko kwestia premiery i będzie śmigało. Myliłem się. Szkoda, ceny idą w górę a jakość spada. Oddawał ktoś może gry przez Rockstar Launcher :)
Szybko ocena użytkowników raczej nie wzrośnie.
https://www.metacritic.com/game/pc/red-dead-redemption-2
Niestety, ale jedna jaskółka wiosny nie czyni (port gta V), i rockstar znowu dał ciała.To chyba jedna z największych, jeżeli nie największa wpada w tym roku.
Alw co ty pieprzysz za przeproszeniem? Jaka wpadka?? Ja nie mam z grą żadnych problemów i śmiga bardzo dobrze. Niewiem na czym wy to odpalacie, na mikrofalówce?
Zapomniałeś o GTA IV. Nie uczyli się na błędach. :)
Ja nie mam problemów, problem nie istnieje!!!!!
To co powiesz o tych wszystkich ludziach, którzy wrzucają zdjęcia z niedziałającą grą?
https://twitter.com/search?q=Rockstar support&src=typeahead_click
Ciekawe, czemu rockstar informuje o pracy nad problemem razem z nvidią. Czyżby odpisywali na nieistniejące problemy?!
Zostawiłem włączony komputer na noc dla dokończenie pobranie RDR2, a okazuje się, że ani 1 GB nie został pobrany, bo niespodziewany wyskakuje błąd bez mojej wiedzy i pobranie został zamrożony. To już drugi raz...
Rockstar Launcher to dno w porównanie do STEAM. Jak połączenie w STEAM został przerwany z powodu przerwy internetowe i został potem przywrócony, to zawsze odnawia pobranie gry i nie muszę to pilnować. A Rockstar Launcher tego nie umie! Dali ciała z tym.
Tak, Max Payne. Liniowa do bólu strzelanka. W RDR2 masz ogromny, otwarty i żyjący świat, pełen detali i dopracowania.
Po prostu za szybko to wydali. GTA5 wyszło 1,5 roku później od premiery na konsolach i tak to tu też powinno wyglądać.
No ale kasa się musiała zgadzać i wydali to już w tej formie. Ale i tak jestem przekonany, że sprzedaż będzie świetna i R* wyjdzie na swoim.
Sorry Rockstar...chciałem..naprawdę chciałem kupić wersję PC(na XONE jeszcze nie ograna) ale musicie ustąpić Death Stranding..Połatacie,przeprosicie i obniżycie cenę a ponownie rozważę zakup..
Nie tylko z RDR 2 jest problem. Od czasu, gdy pojawił się nowy Launcher to GTA V wywala wielu graczom do pulpitu (a może już wcześniej był problem?). Oczywiście Rockstar nie naprawił tego problemu. Dziwiłem się tym komentarzom, że Rockstar jest najlepszy, że to gwarancja jakości. Jaka gwarancja do licha ciężkiego... Rockstar nawala nie pierwszy raz.
Mi też wywalało. Przeszedłem na starszy sterownik grafiki i przestało. Na tym najnowszym patrzyłem że 25 minut i nie wywaliło ale to za krótko.
O tym starszym sterowniku, słyszę już 2 raz, ale jakoś u mnie nie działa. Masz kartę od Nvidii tak? W wolnej chwili możesz sprawdzić jaką masz wersje sterownika?
Powtórzę to jeszcze raz...
Zostawiłem włączony komputer na noc dla dokończenie pobranie RDR2, a okazuje się, że ani 1 GB nie został pobrany, bo niespodziewany wyskakuje błąd bez mojej wiedzy i pobranie został zamrożony. To już drugi raz...
Rockstar Launcher to dno w porównanie do STEAM. Jak połączenie w STEAM został przerwany z powodu przerwy internetowe i został potem przywrócony, to zawsze odnawia pobranie gry i nie muszę to pilnować. A Rockstar Launcher tego nie umie! Dali ciała z tym.
Co za ulga mi działa, przy pierwszym stracie od razu wywaliło mi error, ale szybko się z tym uporałem. Gra na razie działa płynnie, mimo że gram na średnim laptopie, ustawienia wysokie z domieszką średnich.
To wyglada tak cieszcie się i macie RDR2 to nie są problemy z gra która wyszła to są problemy z Portem, w rocznej grze wydanej na PC w 100% cenie 250 zł są błędy z luncherem, nawet EA was tak nie dyma
Za gotowa grę za 250 zł oczekiwał bym aby ona prawidłowo działała w dniu premiery, gra była gotowa zadanie mieli ulepszyć 4k i optymalizacje pod PC i nawet tego nie zrobili.
Właśnie. Jak oni reklamowali 4K, enchanced for pc, 60 FPS? Na czym? Na czym te trailery były renderowane?
Nie ważne na czym testowali grę, ważne, że osiągnęli cel i wydoili was z kasy.
Dwa dotychczasowe patche launchera nie pomogły. Dalej nie mogłem odpalić gry. Pomógł dopiero update BIOSa w mojej MSI MPG x570 Edge.
do wersji 1.0.0.4 ? Ja w swojej B450 od Gigabyte nie mam nowszych sterowników niż 1.0.0.3.
I nigdy BIOSa samodzielnie nie aktualizowałem... Jakaś podpowiedź?
@VenomP23 Dla mojej płyty B450 MSI dopiero dzisiaj udostępniło wersję 1.0.0.4 BIOSU i tez dopiero wgranie Biosu pozwoliło uruchomić grę. Możliwe że lada moment dostaniesz update.
Najlepiej wrzucając wypkaowany plik aktualziacyjny na pendrive(sformatowany jako FAT32) i w zakladce aktualziaji BIOS w panelu UEFI
Konichiwa Rockstar-San.
Wasz lancher trzeba usprawnić, najlepiej od zera napisać bo ładny w nim bajzel.
ProTip:
Można grać bez tego syfiastego lanchera, tak jak to miało miejsce z GTA5 dzięki modowi.
https://www.gta5-mods.com/tools/no-gtavlauncher
Trzeba zmienić nazwę rdr2.exe na GTA5.exe
Rdze wszystkim tak zrobic co maj z tym problem !!! bo to naprawde dziala i teraz na bank jestem pewin ze to wina lunchera !!! updaty biosu i i nne gowna to strata jebanego czasu !!!
Oto jest pytanie, czy kupować drogo przed premierą wybrakowany towar, czy zaczekać i korzystając z przecen, kupić opatrzony poprawkami w miarę sprawnie działający ?
By nie crashowalo, refleksy świetlne ustawiamy na medium. Druga opcja, to któraś z advanced settings. Jak nie odblokujemy advanced w ogole, gra nie wywali.
Od kiedy to wersja alfa wychodzi po "becie"?
To jest nic. Rano wydali nową łatkię ( prawie 3GB ) I podczas gry z 50 klatek gra zaczeła chodzić na 2 klatkach...... Lepiej było jak nic nie robili....
Dlatego ją wycofali i całe szczęście, że nie odpalałem launchera bo wcale bym już nie zagrał.
A gdzie znaleźć jakiekolwiek świeże info co i jak robią ? ( Bo na FB i oficjalnej cisza )
Zgłaszał ktoś z mających problemy o tym że gra się zacina? Co odpisali?
A co mieli by odpisac ? Ze to odosobniony przypadek i wysla komus indywidualnie na szybko patcha ? :) Podejrzewam, ze pomoc techniczna juz nawet nie czyta wiadomosci bo i po co, optymalizacja jest tak skopana, ze PRAWIE kazdy ma jakies problemy. Ci ktorzy nie maja niech pograja chwile dluzej, kolega byl zachwycony, wszystko smigalo mu bez problemu i smial sie ze mnie, ze launcher nie dziala. Koniec koncow - w pewnym momencie zaczelo go wywalac do pulpitu w miescie az w koncu po ktoryms z kolei wywaleniu USUNELO mu zapisy gry. Powodzenia.
W sumie dla jaj wysłałem wczoraj maila do Straussa Zelnicka, CEO Take-Two (właściciela Rockstara) z podziękowaniem za świetną grę i konwersję na PC której nie mogę nawet odpalić.
Ku memu zaskoczeniu rano mi odpisał z przeprosinami i informacją że robią co mogą by naprawić problem.
Tak tak, na pewno obchodzi go czy jestes zadowolony czy nie. KASA sie musi zgadzac i to wszystko co ich obchodzi.
Ja nie spełniam minimalnych wymogów systemu operacyjnego taki komunikat dostaje na dzień dobry :) , system ma zablokowane aktualizacje na czasach z przed łatania procków intala czyli z 2 lata, ale gra się uruchamia i nie odnotowałem puki co krytycznych problemów ( ale jestem dopiero na etapie 4% gry to były z 3 - 4 misje dopiero ).
Co zauważyłem :
Jakość zachowania wody to zabójca FPSów u mnie poleciał do 0 suwak i od razu gra dostała inne życie i mogłem sporo opcji popodnosić na ultra a mam ledwo i7 4770k OC i gtx 1070 OC + ssd
Do tego jakość bliskich efektów volumetrycznych na więcej niż średnich powodowała u mnie artefakty kolorowych plamek na ekranie.
Puki co tyle choć spodziewam się że będę musiał w miastach większych pewno coś obniżyć bo się rozpędziłem za bardzo a benchmark w średnich jest ok ale minimalnymi daje do myślenia :P ale puki co wioska początkowa mnie zaskoczyła obawiałem się że od razu będzie sporo gorzej z wydajnością bo sprzęt mam już na prawdę stary a jest puki co 60+ FPS w FullHD, na domyślnych było 75+ FPS, ścinek puki co nie mam.
No cóż, pozostaje po prostu poczekać aż gra będzie stabilnie działać po aktualizacjach. Póki co, u mnie gra od samego początku włączała się. Miałem tez problem z launcherem, ale po wyłączaniu antywirusa było ok. Jedynie co, to te kilkusekundowe pauzy w trakcie rozgrywki. Sposób z graniem na dwóch rdzeniach nie pomaga. Jak zniżyłem ustawienia do całkowitego minimum to gra nadal miała takie na ułamek sekundy zatrzymanie. Wydanie gry na PC wygląda trochę na takie "sprawdzenie w terenie". Gra jest bardzo wymagająca, zawiera ogromnie dużo elementów które nie są normą w wielu najnowszych grach, to też można było przypuszczać że będą problemy. Nie usprawiedliwiam oczywiście, ale liczę że za jakiś czas będzie można miło spędzić czas przy RDR2 kiedy doprowadzą ją do porządku. A na razie w odstawkę. Zdążyłem dojść dosłownie do pierwszego polowania, więc sporo przede mną, ale te ścinki po prostu odbierają radość.
Ja dziś sporo testowałem i jak benchmarki wychodziły zadowalajaco i gra pod kątem wyglądu i fabuły wprawia w zachwyt, to te przycinki mnie denerwowały. Podejrzewam, że to wina procka, bo mam jedynie i3-8100.
Zacząłem testy ze stoperem, co ile czasu będą sie powtarzać. Na początku na Vulkanie, potrafiły się pojawiać co 45-60 sekund. Przyłączyłem na DX12 i już było lepiej. Zdarzały się freezy, co 60 sekund, ale czasem nawet i 4,5 minuty było OK. Spróbowałem zwiększyć priorytet procesu rdr2.exe i zero zmian. Przywróciłem na normalny i wyłączyłem koligację dla cpu 3 i 4 i voila. Przez 38 minut, do czasu wyłączenia gry, zero zacięć. Gra działa płynnie, choć wydaje mi się, że ma mniej FPSów niż wcześniejsze 50-60. Jutro przetestuję na Vulkanie, na 3 rdzeniach CPU i z licznikiem FPSów.
No nareszcie odpaliło. Po dzisiejszym patchu pokazał się błąd sieci 7002.1 Ale po kilku próbach odpalenia ruszyło. Ustawienie DX12 to jakaś porażka ale Vulcan daje radę. Jak dotąd śmiga
Dzięki Tobie (nie wpadłem na to, by klikać ileś tam razy w launcher), po dokładnie 26 razach launcher zaskoczył i wszedłem do gry. Wczoraj po zrobieniu wszystkiego co zalecał Rockstar i użytkownicy jedynie mod GTA5 pomógł i wszedłem do menu, z tym, że gra nie potrafiła się wczytać (po ponad 40 minutach wczytywania się wyłączyłem). Dzisiaj po tej aktualizacji (prawie 3 giga), miałem błąd 7002.1 i przeczytałem Twojego posta.
Rodz. 1924x1080, tekstury na ultra, reszta wysokie/ultra (większość na wysokie), suwak efektu zachowania wody wyzerowałem. Podczas ponad dwu godzin grania zaliczyłem 5 kilkusekundowych freezów, po za tym jest ok. Bez ścinek, jedynie zauważyłem, że niektóre drzewa podrygują jakby padaczki dostały.
i7-4790K. 4,00 GHz.
12 GB RAM,
GTX 970
Drzewa podrygiwały na DX12. Po przełączeniu na Vulcan chodzi jak złoto jaka narazie. Do tej pory już 2h stabilnie . Amd FX8320 GTX 1060OC Aorus 16gb RAM
Na "zabytku" 4690K i 980Ti , 16GB RAM 2133MHz, 1080p, 60Hz :
- popremierowe uruchomienie bez problemu (Rockstar Launcher)
- na domyślnych ustawieniach 50-60fps
- zero crashów, za to paskudne tekstury i totalne mydło
Jeśli macie problem z teksturami na kartach NV, sprawdźcie w panelu NV ustawienia:
- filtrowanie tekstur ("jakość")
- optymalizacja anizotropowa ("wyłącz")
- w grze anizo na 16
Obecnie mam wszystko na WYSOKIE, tekstury ULTRA, TAA wysokie + max wyostrzenie TAA i wreszcie jest jak być powinno, czyli ślicznie. FPS bez zmian.
Osobiście wolę się dwa dni pobawić z mnogością ustawień, niż mieć te ustawienia w wersji low/ middle/ high/ ultra i koniec. Po to jest właśnie pecet. A jak ktoś sobie nie radzi - są internety. Jeśli nadal to zbyt wiele - wywal peceta, kup konsolę i będziesz się wspaniale bawił bez babrania. Ja właśnie to babranie luuuubię! Miłego westernowania! :)
Jeśli nadal to zbyt wiele - wywal peceta, kup konsolę i będziesz się wspaniale bawił bez babrania.
To jakiś absurd co Pan opowiada, ktoś ma wywalić komputer, bo Rockstar nie potrafi porządnie przygotować gry na PC? Przecież to już zakrawa na jakiś ponury żart. Jeśli ktoś płaci za grę ponad dwie stówy, to ma pełne prawo oczekiwać dopracowanego produktu. W dopracowanej grze nie powinno być problemu z teksturami, jak i innych problemów o których słyszymy. Nie każdy ma teraz czas babrać się przez dwa dni i szukać rozwiązań. To zadanie dla Rockstara, który wziął pieniądze, więc powinni naprawić problemy.
A ja w dniu premiery mialem problem z uruchomieniem, ale to był maly problem - wystarczyło wyłączyć antywirusa. Potem pojawił się drugi problem... Gra twierdziła że wymaga aktywacji (?) Po kilku godzinach wszystko było ok, nawet przeszedłem kilka misji fabularnych. A wczoraj po małym patchu RGL znów gra twierdzi że wymaga aktywacji... Brawo R*
Ciekawe,kto nagra cukierka, jak wyjdzie, by wybierac między komfortem a sumieniem.
Zuchwalec, Ski_drow - jasne, że zgoda. Absolutnie Rockstara nie wybielam i z krytyką się zgadzam. Mówię, jak sytuacja u mnie wygląda. Natomiast z tego co czytam tu i tam, to wiele problemów wynika z mnogości ustawień. Dlatego chciałem podzielić się spostrzeżeniami - może komuś pomogą, zwłaszcza gdy ktoś ma podobną konfigurację sprzętowo - zabytkową :) Dziś testowałem Vulkana i pozornie jest lepiej, ale jednak gorzej - freezy, i fps mocno losowy, skacze okropnie.
Śmieszą mnie krzyki "kasa do zwrotu" Ojejku jaka nowość, kolejna firma wypuściła nie do końca przygotowany produkt. Szok!
I co potem, dostajecie zwrot i za miesiąc kupicie ponownie, bo połatali? Od wczoraj gracie?
Idę o zakład, że to samo będzie z wyhajpowanym do granic możliwości Cyberpunkiem. "bo Redzi", których to Redów, a raczej ich produkcyj - sam jestem niepoprawnym fanem. I pewnie kupię preorder, żeby mieć ładne pudełko.
Trochę luzu - to tylko gra, mamy internety, na bieżąco jest to łatane, a że gracze są betatesterami...No słabe to ogromnie i też mnie wkurbia.
Życzę Wam wszystkim, żeby giera śmigała, bo jest fantastyczna. I na pewno nie dlatego, że jest najpiękniejsza, bo nie jest.
Cały efekt robi tu światło i efekty cząsteczkowe. Siła RDR2 jest podobna do W3 - nie sposób się od tego świata oderwać.
Przygoda, przygoda, każdej chwili szkoda :)
co mi pomaga na PC:
- po połączeniu się z social club - rozłączam internet, gra się ładuje mimo, że wcześniej wyskakiwał błąd
- podczas gry przy pauzie miałem tylko połowę menu - pomogło wyłączyć w opcjach synchronizację pionową
Pozostał mi tylko pieprzony kursor myszy widoczny jak meteoryt w trakcie gry :D jak ktoś coś wie jak to usunąć dajcie znać ;)
Słabo im to wychodzi.
Wczoraj ponownie męczyłem się z tym czymś od Rockstara. Czasem mam tak, że gra po uruchomieniu nie wykrywa faktycznej ilości pamięci karty i po włączeniu (tryb fabularny), pokaz slajdów jest przekomiczny, nawet zastosowanie najniższych ustawień i najniższej z dostępnych rozdzielczości - nic nie daje, nic nie zmienia. Czasem muszę kilka razy wychodzić z gry za pomocą menadżera, ponownie uruchamiać launchera, logować się, udowadniać, że nie jestem robotem, by po którymś tam razie gra łaskawie wykrywała rzeczywistą wartość pamięci karty. Wtedy jest jeszcze loteria podczas wczytywania, właśnie przed chwilą miałem taki błąd:
Po czymś takim najczęściej gdy chcę ponownie uruchomić grę - właśnie nie wykrywa mi rzeczywistej watrości pamięci karty graficznej i tak w kółko. Wczoraj po dwóch godzinach takiego kręcenia się w końcu zaskoczyło i mogłem zagrać