Jak hartowało się League of Legends – punkty zwrotne w historii gry
I wśród tych kluczowych momentów nie ma "Riot Games kupione przez Tencent"?
Równie dobrze to można by dodać kolejną stronę do opisania kolejnego kluczowego momentu "Zmiana log - firmy, jak i gry" xD
Z systemem run to się akurat nie zgadzam, moim zdaniem najgorsza zmiana w historii Lol'a.
Co do systemu dywizji, to moim zdaniem ELO było znacznie bardziej wymiernym wyznacznikiem skilla.
Reszta artykułu spoko.
A wg mnie na plus bo w końcu runy coś zmieniają a nie dają tylko suche statystyki. Masterki miały niby jakieś efekty ale jednak obecnie jest to bardziej widoczne.
Bez przesady, wykup dużo nie zmienił. To jest to za co szanuję ich - żadna płatna zawartość nie da ci przewagi. Coś pięknego.
@KMyL
No i co takiego strasznego się stało po wykupieniu ich przez Tencenta? Przecież Tencent w żaden sposób nie ingeruje w działanie firmy, po prostu zarabia na posiadaniu większości udziałów. To tyle. Amerykański Activision Blizzard to bardziej chińska firma niż wykupione przez Chińczyków Riot Games.
Nie zapominajmy również o wprowadzeniu warsztatu Hextech, dzięki któremu wielu graczy nie wydając ani złotówki może cieszyć się z darmowych skórek, a cały system jest tak stworzony, że bardzo solidnie wynagradza też te osoby, które zdecydują się na zakup dostępnych przepustek (koszt to chyba 50 złotych).
Co do samego LoL-a to nie wyobrażam sobie teraz grania samemu. O wiele więcej radości sprawia mi granie ze znajomymi. Wiele setek godzin przy tej grze przesiedziałem, ale nie żałuję. Jestem z tych, którzy lubią gry sieciowe i rywalizację, a rozwój Riot Games i zapowiedzi kolejnych tytułów, sprawiają, że nie mogę doczekać się przyszłego roku pod tym względem.
Gra ze znajomymi likwiduje największy problem nieomal wszystkich gier sieciowych - najbardziej widoczną część, toksyczną społeczność.
Zapomnieliście wspomnieć o wprowadzeniu czatu głosowego gdzieś w połowie 8 sezonu
A to też sporo zmieniło
Ci co nie mają TS czy Discorda mogą gadać na głosowym czacie w grze i jakoś to nie wpływa na tzw ping
Mi Discord na kompie z LOLem się jakoś gryzie, bo zamula