Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Star Wars Jedi Fallen Order osiągnęło złoty status

18.10.2019 22:00
kAjtji
1
8
kAjtji
111
H Enjoyer

Ja dalej mam nadzieję, że to się uda, zbierze dobre oceny, świetnie się sprzeda i EA w końcu oświeci i stwierdzą "Ej, to nie gry Singleplayer się nie sprzedają, po prostu nasze gry Singleplayer ssały", a potem w końcu odkurzą wszystkie te zamordowane marki i... Kogo ja oszukuję, to EA, szanse na taki obrót spraw, nawet przy powodzeniu tej gry, są niewielkie :/

18.10.2019 23:21
2
1
odpowiedz
7 odpowiedzi
zanonimizowany1226085
22
Generał

Nawet jak EA coś oświeci po tej grze jeżeli wypali. To i tak nigdy im nie wybaczę zniszczenia BioWare.

19.10.2019 05:37
Valt
2.1
2
Valt
58
Konsul

A ja nigdy im nie wybaczę zamknięcia Visceral Games. :C

post wyedytowany przez Valt 2019-10-19 05:38:35
19.10.2019 13:13
Persecuted
2.2
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Właśnie! Gdzie jest mój Dead Space 4?! Dobra, sam wiem, na cmentarzu ;(...

19.10.2019 15:53
Valt
2.3
Valt
58
Konsul

Niestety, też ubolewam. :C Może jeśli te Star Warsy by wypaliły, to Respawn by się nadał do tworzenia Dead Space'a.

19.10.2019 20:42
2.4
1
zanonimizowany1226085
22
Generał

To też fakt. Ale prawdę mówiąc to tylko Dead Space pierwszy był na poziomie, druga część słabsza, a trójka mi zupełnie nie przypadła do gustu. Ale fakt, szkoda że studio zamknęli. Więcej szkód wyrządziło EA niż dobrego, więc nie wiem co by musieli zrobić, żeby to poszło w zapomnienie.

20.10.2019 07:12
Valt
2.5
Valt
58
Konsul

Ja akurat dwójkę uważam za najlepszego Dead Space'a, mimo, że jako horror wypadała gorzej. I chętnie zobaczyłbym kolejną odsłonę tego typu, ale raczej można pomarzyć. :c
EA musiało by zacząć od ponownego robienia dobrych gier single bez mikropłatności, skrzynek i form "gry usługi", to już byłby pierwszy krok w dobrym kierunku.

post wyedytowany przez Valt 2019-10-20 07:12:24
20.10.2019 17:04
Persecuted
2.6
1
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

@Up

Zgadzam się. "Jedynka" była dosyć toporną strzelanką i niezłym horrorem, który jednak relatywnie szybko się wypalał (bo 90% grozy opierało się na prostych jump-scare'ach). Robiąc kontynuację, twórcy całkiem przytomnie doszli do wniosku, że "dwójka" na tym samym patencie daleko nie zajedzie, a że chyba nie mieli pomysłu na bardziej elegancki sposób straszenia, to po prostu skoncentrowali się na drugiej połowie gry, bardziej dopracowując elementy strzelania, eksploracji i akcji (co nie znaczy, że DS2 w ogóle nie próbuje już być horrorem, bo niektóre sceny nawet dziś robią wrażenie) stąd w "dwójkę" moim zdaniem gra się po prostu lepiej.

"Trójkę", mimo pewnych bolączek, też lubię (zwłaszcza teraz, gdy mam wszystkie DLC, przez co walka z chmarami przeciwników nie jest tak męcząca), a najmilej wspominam rozdziały umiejscowione w lekko otwartej przestrzeni kosmicznej. Moim zdaniem po dziś dzień nikomu nie udało się lepiej odtworzyć tego uczucia przebywania w kosmosie (nie żebym sam w nim kiedykolwiek był, ale ta sekwencja z DS3 jest najbliższa mojemu wyobrażeniu o takim przeżyciu ;d).

Jak na ironię, w wywiadzie z zeszłego roku, jeden z byłych pracowników VG stwierdził, że im ta sekewencja kosmiczna z DS3 też podobała im się najbardziej i planowane przez nich DS4 miało być zbudowane właśnie wokół koncepcji posiadania własnego statku i walki z necromorphami w dosyć otwartym kawałku kosmosu. W ten sposób dowiedziałem się, że EA zabiło moją grę marzeń, zanim ta jeszcze się narodziła...

post wyedytowany przez Persecuted 2019-10-20 17:07:59
21.10.2019 09:18
Valt
2.7
Valt
58
Konsul

Dwójeczka robiła w sumie wszystko lepiej od jedynki poza straszeniem, ale klimat kosmicznego miasta i tak przemawiał do mnie bardziej niż opuszczona stacja kosmiczna. A postawienie trochę na akcję i filmowość wyszło grze na dobre.

W DS3 nie miałem okazji zagrać, wiem o niej tyle, że jest spoko strzelanką w tym samym uniwersum. :P Ale zaciekawiłeś mnie tym, że te momenty w otwartej przestrzeni kosmicznej są takie dobre, będzie trzeba kiedyś wreszcie ograć, bo jestem ciekaw jak to wyszło.
Na dzień dzisiejszy powiedziałbym, że najlepsze momenty przebywania w próżni miał Prey z 2017 roku, kosmos był pięknie zrobiony, majacząca w tle Ziemia dawała to poczucie bycia daleko "od domu" i czuło się tę samotność. W dodatku poruszanie się w próżni i przy zerowej grawitacji było przyjemnie zrobione, polecam. :D
Też bym chętnie zobaczył grę typu DS, czy właśnie Prey w całości poświęconą podróży po kosmosie, żeby poczuć ten klimat samotnej wędrówki po próżni.

post wyedytowany przez Valt 2019-10-21 09:19:29
19.10.2019 01:14
Mówca Umarłych
😃
3
odpowiedz
Mówca Umarłych
125
Pan Milczącego Królestwa

Oby była warta swojej ceny, mimo, że miejscami zdarza się jej wyglądać drętwo (przynajmniej na tym co do tej pory pokazano), i prezentowała fabularnie coś więcej niż ostatnie filmy.

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2019-10-19 01:29:25
19.10.2019 10:22
4
odpowiedz
RedCapitan
23
Centurion

Poczekam na recenzje i gameplay od youtuber'ów, jak będzie dobre kupię, nie ufam zwiastunom i gameplay'om od EA bo pamiętam jak było z Anthem. Mam nadzieję, że jak ta gra nie wypali to Disney cofnie im prawa do Star wars'ów

19.10.2019 14:05
GosuRALF
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
GosuRALF
120
Konsul

czekam, Preorder już poszedł :)

19.10.2019 14:10
adam11$13
😢
5.1
1
adam11$13
124
EDGElord
Image

>EA
>pre-order

19.10.2019 14:34
marcing805
👍
5.2
marcing805
193
PC MASTER RACE

Co z tego, że EA? To jest Respawn a oni słabych gier nie robią. Po TitanFall 2 mają kredyt zaufania w dużej części odbiorców.
Też na grę czekam, bo zapowiada się świetna metroidvania. Kocham ten gatunek i z zapowiedzi widzę, że ekipa Zampelli wie co robi.

19.10.2019 15:59
5.3
2
patrakus
18
Legionista

Ponoć BioWare też robiło kiedyś dobre gry....

21.10.2019 09:28
Tlaocetl
6
odpowiedz
Tlaocetl
196
Ocenzurowano

Ponoć BioWare też robiło kiedyś dobre gry....

W starożytnym Rzymie też był to dosyć popularny mit.

Wiadomość Star Wars Jedi Fallen Order osiągnęło złoty status