Skradziona grafika z Halo 4 przyczyną wycofania Stellaris: Galaxy Command
Skradziona grafika z Halo 4 przyczyną wycofania Stellaris: Galaxy Command
Jak Paradox mógł się czegoś takiego dopuścić?
Za produkcję tytułu odpowiada podwykonawca, chińskie studio GameBear.
A no to wszystko jasne.
Bo paradox jest jak korpo mają różne studia od różnych gier jak trzeba będzie wypuścić Hack and slasha to kupią sobie jakieś studio w które tym się specializuje.
Pewnie mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że jak się tworzy grę, to normalną praktyką jest kradzież assetów z innych gier. Podbiera się tekstury, modele, dźwięki itd. Tak żeby coś wstawić jako placeholdery. Później jest to zastępowane oryginalną treścią, ale czasem się zapomina.
Jakiś czas temu była podobna sytuacja, bo w trailerze jakiejś gry AAA znalazł się concept art Assassin's Creed, chyba Black Flag, szczegółów nie kojarzę.
Niedawno czytałem też ciekawą wypowiedź jakiegoś dewelopera, że przez lata tworzyli gry na pirackich wersjach 3D Studio Max i Maya, a źródłem pirackich release'ów były wielkie czasopisma branżowe, które dostawały gry przed premierą do recenzji.
Pisał też, że w każdej kopii recenzenckiej dorysowywał małego penisa w jednej teksturze. Później jak pirat trafiał do sieci, to szukał zmodyfikowanych tekstur i wiedział, który to dziennikarz przekazał kopię do grup pirackich.
boże o co im chodzi, przecież to całkiem inny artwork, tylko w podobnym stylu. każda cześć jest zmienioną jak można mówić tu o kradzieży? bez sensu