System Shock 3 bez klas postaci, ale z oryginalnymi pomysłami
Jakoś mnie ominęła informacja, że nad trójką pracuje Warren Spector, myślałem że tylko ta grupa robiąca remake'i :)
Bardzo mi się podoba, że dożyłem czasów, w których interfejs na kontroler w grze PC jest traktowany jako coś pierwszej kategorii. Dawniej trzeba było sobie radzić różnymi programami :/
Jakoś mnie ominęła informacja, że nad trójką pracuje Warren Spector, myślałem że tylko ta grupa robiąca remake'i :)
I wcale to nie wróży niczego dobrego. Poprzedni ich projekt czyli Underworld Ascendant jest grą poniżej przeciętnej i na dodatek twórcy gry nie mają ochoty tego naprawiać. Recenzje na steamie są bardzo niskie (ledwo 40% pozytywnych), a metacritic 3.7/10... Już lepiej jakby ten projekt robiła grupa robiąca remake'i, bo może by się przyłożyli po to żeby się wybić na scenie.
Klas postaci w oryginalnym SySo2 też nie było, ot bonusy do skilli na start po wyborze szkoły.
Mam nadzieję że dostaniemy przyzwoity tytuł którym się wybiją po poprzedniej porażce z Underworld Ascendant.
Trochę to przykre że taka rewelacyjna gra jak Ultima Underworld straciła szansę na przypomnienie o sobie przez wydanie tego bubla.
Właściwie te dwa stwierdzenia świetnie podsumowują całość:
produkcja jest tworzona przede wszystkim dla fanów... - o, to daje mi nadzieję na dzieło wybitne.
...ale ma trafić także do młodszych graczy - czyli jednak będzie chłam jakiego obecnie pełno. Oczekuję multiplayera (oczywiście online, split-screen nie wchodzi w grę) i sprytnie wplecionych w rozgrywkę mikropłatności.
edit:
To, co kiedyś było hitem, dziś wygląda jak straszna porażka [o SS1] - dalej wygląda tak, jak wyglądało kiedyś, nic się nie zmieniło. Wygląda na bardzo starannie zaprojektowaną grę, przemyślaną, zrobioną z pomysłem na samą siebie i w dodatku - zrobioną z sercem. Ba, niektórzy uważają część 1 za nawet lepszą, niż dwójkę, w tym ja.
Sorry, ale po przeczytaniu tego artykułu negatywnie się nastawiłem do nowego ss3. Obym się pozytywnie zaskoczył.