Pierwszy patch do GreedFall poprawi m.in. polskie tłumaczenie
O tak, przechodzenie gry kobietą, która nieustannie przeżywała kryzys tożsamości płciowej było dość ciekawym doświadczeniem. Próbowałam zagrać drugi raz facetem, ale głos mi kompletnie nie leży, więc na patcha czekam z niecierpliwością.
Trochę późno te zmiany. Sam grę zdążyłem przejść i ogólnie od razu wywaliłem ją z dysku. Nigdy do niej nie wrócę. Gra mnie wymęczyła, jak sam zamysł i fabuła była ok, tak zadania to mordęga. 90% przegadanych zadań, przebieganych między npc'ami, nudne dialogi jakie po pewnym czasie mamy ochotę po prostu przeklikać, fatalny system podróży między lokacjami. Na ekwipunek przestałem zwracać uwagę, upgrade broni zdobytej na arenie w czesnym etapie gry zrobiłem dopiero na koniec gry zabijając opiekuna w jednym z ostatnich zadań fabularnych. Potwory to głównie 5-6 gatunków z reskinami i podobnie rzecz ma się z opiekunami. Był to jeden z tych rpg'ów w których miałem wrażenie, że marnuje ogrom czasu, zarówno poprzez podróże, bieganie między npc'ami, długie sekwencje dialogowe które mimo, że nie są złe, to jednak bardziej lepiej bym się czuł gdybym czytał książkę niż by to była gra komputerowa. Greedfall mnie zawiódł, ukończyłem grę mając 42 lv. Wykonałem w niej wszystkie możliwe zadania z wyjątkiem zbierania notatek, bo to już by była katorga. Dodatkowo gra z początku jest wymagająca, ale później poziom trudności nie wiele się zmienia, gra się robi coraz prostsza i chcesz wyzwania na średnim etapie rozgrywki, to graj na trudnym poziomie, bo inaczej się zanudzisz banalnymi walkami. Osobiście uważam, że sam klimat, otoczka, fabuła są fajne, ale reszta ma ogrom wad. Nie oczekuję by Greedfall był slasherem jak Devil May Cry, ale wypadało by mieć więcej wyzwań, więcej zadań w których bierzemy bardziej czynny udział. Gra przegadana, przebiegana i od czasu do czasu wyciągniemy mieczyk.
Daj twórcom dodatkowe kilkadziesiąt milionów dolców to zrobią grę AAA. A jak nie to nie spodziewaj się nie wiem czego po niskobudżetowej produkcji. Jak za kasę którą mieli gra jest bardzo dobra.
@Butryk89: Tylko niskobudżetowe produkcje powinny kosztować $10-20, a nie $50.
Czemu tylko klient ma być stratny w tym układzie?