Hej. Mam problem ze swoim kontem, nie mam dostepu do konta przez dwustopniową autoryzację do której straciłęm dostęp przerz zmiane urządzenia i teraz nie mam jak otrzymać kodu uwierzytelniącjego. Pisałem do supporttu, Pan dość szybko odpisał ale prosił aby mu podać swoją nazwę SocialID, PSN lub Xbox oraz datę urodzenia. Problem w tym ze:
- nie pamietam jaką date podawałem (nie zawsze podaję prawdziwą) ale napisałem jeśli jest tam jakaś to powinna byc "xx.xx.xxx".
- co do nazwy to nie pamietam czy to jest ten nick w grze czy jeszcze jakiś inny (podałem ten który mam w grze).
Oporócz tego przesłąłem mu mejla z potwerdzeniem zakupu i kluczem z gry, powinni to jakoś sprawdzic prawda? Klucz oraz mój email, powinno im się zgadzać. \
dwa dni minęły a Pan ze supportu nie odpisał już kolejny raz - co mam zrobić? Jak sprawdzic swoje dane Social skoro się nie mogę zalogować nawet i sprawdzic co ja tam miałem wpisane?
Eeee poczekaj? Co masz niby więcej zrobić.