Narcos: Rise of the Cartels – pierwsze fragmenty gameplayu
Damnnnn, te animacje i tekstury to uciekły z ery początków PS2?
Zawsze mnie śmieszy że akuratnie te produkty na licencji mają tak słaby budżet (przeważnie) że gry wyglądają gorzej niż jakieś niezależne małe produkcje.
Licencja swoje kosztuje, więc obcinają budżet na inne rzeczy. Tak mi się wydaje
Teraz często duzi wydawcy mają licencje na duże marki i zlecają jakiemuś studiu zlecenie danej gry, np tak jak WB robi z Batmanami, Mad Maxem czy Śródziemiem, i mimo nielubianej przeze mnie polityki WB związanej z mikropłatnościami, uważam że więcej dużych wydawców powinno robić tak jak oni, że jak ktoś już przenosi znaną markę do świata gier, to niech to będzie z polotem, budżetem, i jakimś doświadczonym zespołem developerów i patrząc na wczesne lata 2000, te czasy już minęły, ale jednak nadal dostajemy takie Jumanji czy właśnie Narcos które mają potencjał na ciekawą grę w tym uniwersum, ale wychodzi taki bubel jak zwykle
BlurekPL, w przypadku Batmana mają tyle prościej z racji tego, że całe DC Entertainment należy do Warner Bros., a gry robione na jego podstawie były tworzone przez wewnętrzne studia.
Z Middle-earth też musieli mieć łatwiej, bo same filmy na podstawie The Lord of the Rings czy Hobbita były tworzone przez New Line Cinema, również należące do wspomnianego Warner Bros. Najwidoczniej mają jakieś większe prawa do adaptacji dzieł J. R. R. Tolkiena.