Death Stranding – zwiastun z TGS tłumaczy fabułę gry
Jak tak dalej pójdzie to w pudełkach zamiast instrukcji do sterowania będziemy dostawać przewodnik po fabule+bonusowy cyfrowy scenariusz
A skąd niby ten przewodnik po fabule? Skoro nawet Kojima tej gry nie rozumie :)
Nie umiesz czytać komentarzy? To wina tłumaczy, a tak naprawdę Kojima nie wie, jak nazwać gatunek dla tej gry.
@Sir Xan
Których tłumaczy? Z angielskiego na polski? Z Japońskiego na angielski? Nawet nie wiem w jakim języku był wywiad. Po angielsku było napisane wprost "Death Stranding… even now, I don’t understand the game,"
Masz link do oryginalnej treści wywiadu? Albo do wyjaśnienia?
@Procne
"Death Stranding… even now, I don’t understand the game. Its world view, gameplay, they are all new. My mission is to create a genre that does not currently exist, and which takes everyone by surprise. There is, naturally, a risk in that…"
No to w takim razie nie wina tłumaczy, skoro nawet praca angielska koncentruje się na pierwszym zdaniu
Tak to jest, jak się bezmyślnie kopiuje newsy z zagranicznych serwisów bez wcześniejszej weryfikacji.
@Sir Xan
Co za czasy nastały że trzeba czytać komentarze, bo clickbaity weszły za mocno :)
Fabuła zapowiada się równie zawiła co w serii MGS. Można to lubić lub nie, kwestia gustu, ja osobiście lubię więc nie mam z tym problemów.
Bardziej jestem ciekaw filmu z gameplayem. Słyszałem plotki o innowacyjnym użyciu funkcjonalności pada, no zobaczymy, mam nadzieję zobaczyć wkońcu coś więcej.
Będzie nim można popełnić sepuku po poznaniu "wspaniałości" tego tworu. :)
Ja już nawet nie oglądam tych fabularnych zwiastunów. Tyle co widziałem to już mi wystarczy. Gameplay akurat obejrzałem i bardzo mi się podoba.
Całkiem niezły scenariusz się szykuje w tym symulatorze oddawania moczu. Kojima szybciej stanął na nogi po wywaleniu go z Konami niż by się można było tego spodziewać. Ten briefing bardzo przypomina wprowadzenia do misji znane z MGS4. Liczę na przynajmniej godzinne cutscenki w samym DS. Im więcej, tym lepiej.
To już wiem że grę zobaczę na YT dla fabuły...Nie są to typowe Japońskie dziwactwa ,ale sporo rozwiązań z gier, których nie lubię. Dodatkowo to symulator łażenia/biegania/jeżdżenia po pustawych terenach, plus skradanie się. Plus Boss.... Z jednej strony ciekawe rozwiązania ,ale z drugiej strony, to może być gra, w którą bardzo ciężko się gra.Nie z powodu trudności, ale z powodu tego jak wygląda.
Kojima szybciej stanął na nogi po wywaleniu go z Konami niż by się można było tego spodziewać.
Tacy ludzie jak Kojima przez lata zbierają pomysły na gry. Współpraca z Konami coraz mocniej go ograniczała, a Sony powiedziało mu "Masz pan kasę i rób pan co chcesz", no zapewne jakaś minimalna forma kontroli była, ale raczej nie miał szansy na drugiego wydawcę, który dałby mu tyle swobody i budżetu.
Zobaczymy co z tego wyjdzie. Gra jest dziwna, ale i ciekawa jednocześnie. Zapewne podzieli graczy, jedni będą ją uwielbiać inni krytykować. Jednak jakby nie patrzeć będzie to bardzo solidne wzmocnienie biblioteki Playstation 4, która w końcu dostanie coś innego niż samograja z QTE.
która w końcu dostanie coś innego niż samograja z QTE.
Brales cos?
Chyba z litrę łyknął zanim to napisał mi się wydaje
Nie odszedł. Wy****walili go lol
jakis symulator chodzenia i aktor z the walking dead...nie ma sie czym podniecac wychodzi jakis shit..bez jakiegokolwiek pomysłu
Dokładnie gameplay obejrzę po pracy, póki co rzuciłem okiem wyrywkowo i to naprawdę zapowiada się świetnie, a już napewno zapowiada się na coś w co chciałbym zagrać choćby z czystej ciekawości.
Mam wrażenie że nawet Daryl ma gdzieś tą fabułe i woli biegać po łące z drabiną i dzieckiem :P
Całe szczęście, dubbingowanie takich świetnych aktorów byłoby gwałtem na tej produkcji.
wyczytałem, że podobno Marcin Najman ma podkładać głoś drugoplanowej postaci.
Muszę powiedzieć intryguje mnie ta gra. Sci-fi z ciekawymk postaciami i nieoczywistą fabułą. Czekam z niecierpliwością ale kupię po recenzjach.
Czyli tak jak mówiłem, gameplay ze szczaniem i fedeksowym questem był tylko kolejnym żartem ze strony Kojimy.
Cutsenki wyglądają genialnie, nie obraziłbym się gdyby trwały po kilkadziesiąt minut. W większości współczesnych gier od Bugthesdy czy innego Ubisoftu przeklikuję się przez te drewniane dialogi żeby nie zasnąć, a tutaj w ogóle nie odczułem że spędziłem przed ekranem 7 minut. Cudo!
Cutscenki = GOTY
Nie chodzi mi o samą obecność cutscenek tylko ich jakość, są niemal nieodróżnialne od wysokobudżetowych filmów, nie to co te statyczne rozmowy dwóch gadających kołków które masz w większości gier.
Sama gra na zachodzie nie ma większych szans na GOTY, ale w Japonii owszem
Duża obecność cutscenek daje szansę na rozbudowaną fabułę, a to już jest powód myślę, że dla wielu, by gra mogła startować na GOTY. W końcu z pewnością znajdzie się wielu, dla których grą roku w 2013 był The Last of Us właśnie za fabułę.
A dobrego gameplayu w DS też myślę, że nie zabraknie, Kojima wielokrotnie pokazał, że umie dopieścić zarówno rozgrywkę jak i fabułę.
Sama gra na zachodzie nie ma większych szans na GOTY, ale w Japonii owszem
Coś w tym jest ale ja bym jej tak wcześnie nie skreślał. W tym roku wyszło parę dobrych gier ale jakiegoś mega urywacza dupy nie pamiętam. DS zapowiada się bardzo innowacyjnie i będzie na ustach wszystkich pod koniec roku więc nic jeszcze nie jest przesądzone.
Pre-order złożony już dawno i tylko trzeba czekać :D Nie oczekuję dzieła sztuki, zaś solidnej i dopracowanej gry z ciekawą i wciągającą fabułą, a wiem, że od Kojimy takową dostanę :D
Genialne cutscenki, ale gameplay wygląda jaj prototyp jakiejś gry stworzonej przez studentów na ładnym silniku graficznym. 48 minut biegania po polu, aktywowania jakichś terminali, walka i strzelanina z ludzikami w bazie jak w milionach innych gier. Nawet ten obłędny ficzer - jazda na motocyklu, wygląda jak z Days Gone. Trochę mnie bawi jak niektórzy wierzą że to tylko trolling ze strony Mistrza, i tak naprawdę gra będzie wyglądać zupełnie inaczej. Niestety, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują ten właśnie symulator kuriera fedexu na klimatycznym pustkowiu.
I ciekawą fabułą (niekoniecznie dobrą ale na pewno ciekawą)
W końcu jakiś klarowny setup dla tej historii. Wygląda to fajnie, intrygująco. Zobaczymy...
Ale to będzie badziew. Aż nie mogę się doczekać tej fali memów i szydery z Kokojimy i tego tutaj tworu.
widzę ze już ukończyłeś i wbiłeś platynę.. napisz coś więcej. wszyscy jesteśmy ciekawi
@tapczan
Co za bezsens... Co ma wbicie platyny do tego czy mi się gra podoba czy nie? Horizon Zero Dawn na przykład przeszedłem i była to świetna gra. Nie mam w niej platyny więc co? Moje zdanie się nie liczy? LOL
Po drugie. Wg Ciebie jak mi się gra nie podoba to żeby moja opinia się liczyła to muszę zacisnąć zęby i ją mimo wszystko ukończyć? Co to za pokręcona logika?
Nie mam w niej platyny więc co? Moje zdanie się nie liczy? LOL
Twoje zdanie się nie liczy z szeregu innych powodów.
To tak jak twoje Jasiu
Póki co fabuła TAK, rozgrywka NIE... W ostateczności przejdzie się ją na Youtube :).
Czekam, czekam, czekam, czekam. Uwielbiam takie powolne tempo w grach. Ale i tak wolałbym aby Hideo kontynuował historie Big Bossa. Szkoda, że to już raczej sie nie wydarzy.