Hej! Miał ktoś jakieś doświadczenia z nimi? Kupiłem 20 sierpnia Far Cry Primal Apex w ubistore, płaciłem paypalem. Po zapłaceniu okazało się, że wzięło mi kasę z konta, gra pojawia się w historii zamówień, ale samej gry na koncie już nie ma XD
Napisałem tego samego dnia do supportu i odpisali, żeby poczekać 24h. Poczekałem, gra nie pojawiła się na koncie. Napisałem do nich po raz kolejny, tym razem przyjęli zgłoszenie i to zmieniło status na "eskalowane". Miły pan na czacie napisał mi, że mój problem został przekazany dalej i muszę uzbroić się w cierpliwość. W sobotę dostałem mail, że kontaktują się ze mną w sprawie mojego problemu z płatnością Uplay+ i żebym czekał na zwrot pieniędzy. Pomyślałem sobie, że może mail może wysyła bot, więc te 2 dni czekania na przelew mnie nie zbawią. Niestety pieniędzy nadal nie mam i w sumie myślę sobie, że pracują tam debile, którzy nie potrafią prostej transakcji anulować i zwrócić pieniędzy na konto. Zgłoszenia nie zamknąłem. Napisałem tam wiadomość o tym, że ich support to żart etc.
Miał ktoś podobny problem? Jest inne miejsce gdzie to można zgłosić?
O dziwo mam dobre doświadczenia.
Kupiłem the division na steam, przy uruchomieniu jakoś źle się połączył z uplayem i prosił o podanie kodu aktywacyjnego XD. Co prawda dogadanie się z koleżanką ze supportu trochę trwało ale jej propozycja usunięcia folderu cache z uplaya się udała.