Death Stranding z poziomem bardzo łatwym dla osób, które chcą tylko poznać fabułę
@[1]
Prawdopodobnie będzie jakiś czas po premierze na PS. Kojima sam wspominał w jednym z wywiadów, że chciałby wydać Death Stranding również na piecyki.
No przy Kojimie jeszcze możemy się spodziewać, że jednak nie pozwoli niektórym bezstresowo pograć bez jakiejś kary. :P
I dobrze, to jego gra, może tak zrobić jeśli takie jego widzimisię
Bedzie na PC czy tylko PS1 ?
No na PS1 to chyba nie wyjdzie, ale w sumie...
https://www.youtube.com/watch?v=iTgJHU3MB24
Znając tego przereklamowanego dziwaka to fabuły i tak nikt nie zrozumie bo tylko on ma dostęp do specjalnych pigułek od Morfeusza.
Myślałem że takie ludki śledzą gry na youtube zamiast płacić 200 zl za same dialogi
A czyli sobie usiadziesz wygodnie na kanapie, wlaczysz film, tzn gre i sama sie przejdzie? To tak na oko z 3h przerywnikow filmowych, e to raczej nie dla mnie.
To bedzie cos jak symulator kobiety w ciazy tylko dla facetow bo wiadomo poprawnosc polityczna. Prosciej bylo przewiezc dzieciaka samolotem w godzine niz tachac go na plecech przez jakies zadupia pelne potworow.
Nie taniej juz "przejsc" to cos na Youtube? ;)
Mnie tam obecność takiego trybu nie przeszkadza. Jeśli ktoś chce faktycznie za 200 zł mieć doznanie takie jak oglądający "let's playa" na youtubie to jego sprawa.
Your money, your choices.
Bardzo łatwy włączą recenzenci, żeby na pałę przelecieć przez samą fabułę, i wypocić na szybko kilka zdań z oceną końcową. Później w minusach przyjdzie nam czytać, że gra nie stanowi żadnego wyzwania.
Nie chcę nic mówić, ale w poniedziałek została wypuszczona gra Catherine Full Body, która ma tryb auto, czyli gra automatycznie przechodzi się sama, a my po prostu siedzimy i oglądamy jak gra sama się przechodzi. Także tutaj nie jest najgorzej, a może nawet więcej graczy, w tym niepełnosprawni, będą mogli się nacieszyć tą gierką.
To już powinien być standard gra z poziomami trudności od bardzo łatwego do bardzo trudnego do wyboru w zależności od umiejętności i doświadczenia gracza.
From robi nietypowe gry dla pewnej grupy graczy i jakoś im to się sprawdza ale dla reszty to się nie sprawdzi i po prostu spadnie zainteresowanie. Wybór poziomów od bardzo łatwego do bardzo trudnego daje zazwyczaj największe zainteresowanie a sprzedaż decyduje.
I bardzo dobrze, a nie jak snoby z From.