Ubisoft już prawie dodał Anno 1800 do Uplay+
Jeśli ktoś nie planuje opłacać abonamentu, to najoptymalniej jest założyć, że zapomni anulować darmowy okres próbny — i po prostu może to zrobić już dziś. Usługa wciąż będzie dostępna do końca września po anulowaniu darmowego triala. A jakby się spodobało to zawsze można sobie przecież przedłużyć.
Podaję link, bo ten podany w mailu po aktywacji subskrybcji nie działa: https://store.ubi.com/eu/my-account#account-ubisoft-pass
Tam gdzieś jest ładny przycisk do anulowania subskrybcji.
Niech zgadne, zlozyles preorder rok przed premiera..."zapobiegawczo" ;D
Nie jestem pewien czy pisałeś do mnie, ale jeśli tak - nie, kupiłem jakieś 2 tygodnie po premierze wersję pudełkową za 180 zł, jak już wyszły recenzje i się okazało, że dobra gra. Potem season pass, ze zniżką za punkty UBI.
Ja tam dołączyłem wczoraj wieczorem i bez problemu pobrało mi się całe anno 1800, które również uruchamia się bez problemów.
Miałem właśnie pisać to samo co reznor, czyli anulujcie uplay+ już dzisiaj, bo i tak będzie do końca września działać.
Ale jak tak sprawdzam teraz to mi nie wyszukuje anno 1800 na stronie uplay+. No chyba, że to wina tego, że grę mam już w bibliotece.
Hah, no oczywiście... Mam paypala ale chce kartę kredytową, takiego wała. Przecież już kupowałem u nich inne rzeczy i nic poza PP nie chcieli.
Z zasady nie podaje żadnych numerów kart kredytowych.
Z zasady to będziesz miał Ciezko w życiu. PayPal zawsze wymaga podpięcia karty kiedy zapisujesz się do subskrypcji.
Nie posiadam konta i karty w banku ale paypal już tak. Raczej nie jestem zwolennikiem przypinania karty kredytowej do tego typu rzeczy bo można łatwo kasę stracić. Lepiej olać te gierki i mieć spokojną głowę.
Też miałem ten problem. Ostatecznie założyłem Revoluta, wyrobiłem sobie fizyczną kartę i ją podpiąłem do paypala. Karty wirtualne i prepaidy nie zadziałają dla subskrypcji. Na Revolucie trzymam sobie małe kwoty, także jak ktoś się włamie do paypala to niewiele będzie do ściągnięcia.
Ewentualnie możnaby w banku wyrobić drugą kartę z osobnym subkontem, ale wtedy trzeba za nią płacić
@Rumcykcyk @Ivraas
karta kredytowa jest bardzo bezpieczną rzeczą. PP jest tylko trochę bezpieczniejszy ;)
Raz, na karcie kredytowej możesz sobie mieć limit na 0zł na co dzień do tranzakcji internetowych - dwa, gdybyś zapomniał zmienic limitu (lub limit nie został egzekwowany, ta..) to jest coś takiego jak chargeback - bank zwraca Ci kasę natychmiastowo i weryfikuje Twoje zgłoszenie. Jak zweryfikuje poprawnie, to dodatkowo sam dowali karę tej operacji na sklepie lub kimś kto wykorzystał Cię, a jak wyjdzie że jednak sprzedawca ma rację, to zabierze spowrotem Ci tę kasę i tyle.
Karta kredytowa jest bezpieczna ;) PayPal ma jedną dodatkową rzecz - sam też może służyć jako ta dodatkowa blokada - ale nadal jak PP nie zadziała, to chargeback można o ile PayPal obsługujecie kartę kredytową, a nie konto, bo to bez sensu by było imho.
Więc skoro PayPal ma swoje zabezpieczenie i karty kredytowej, a karta tylko jedno, czemu karta kredytowa? W sumie żaden powód, ale często i gęsto widziałem dodatkowe opłaty PP które sklep sam nie pokryje, więc po co mam płacić złotówkę, dwa jeśli i tak karta kredytowa daje mi bezpieczeństwo na tym samym poziomie.
@Procne Czy wysyłałeś skan dowodu im ze znakiem wodnym i zastrzegłeś? Czy olałeś temat?
@sticky_dude niekoniecznie, swego czasu miałem wykupiony abonament w Origin Accessie na rok i tam można było ominąć podpięcie karty.
@Sarseth Póki co i tak myślę nad założeniem osobnego konta, bo na PP też za bezpiecznie się nie czuje.
@procne xDDD w sumie za 8 miesięcy mi się kończy też ważność dowodu. Muszę pamiętać ;)
Procne
Oczywiście że wirtualnych kart Revoluta można używać do subskrypcji. Wiele razy korzystałem i nigdy nie miałem problemu dlatego że jest to karta wirtualna.
@Bezi
https://www.reddit.com/r/NetflixViaVPN/comments/ag6ix6/is_it_possible_to_pay_for_netflix_with_virtual/
https://community.revolut.com/t/virtual-card-a-physical-card-differences/12449/15
https://answers.ea.com/t5/Origin-Access/Origin-Access-amp-Prepaid-Card/td-p/5474550
Wygląda na to, że to zależy od tego kto jakie karty akceptuje. Najwidoczniej netflix i EA nie akceptują kard prepaidowych / wirtualnych a Ubisoft akceptuje. Chyba, że wirtualne karty revolutowe przestały być prepaidami
@Procne
Aktywowałem subskrybcję przy pomocy wirtualnej karty od revoluta, więc nie masz racji pisząc, że taka karta nie zadziała
Może się coś zmieniło, ale gdy w zeszłym roku próbowałem aktywować subskrypcję przy użyciu takiej karty to najzwyczajniej nie przechodziło. Próbowałem za pośrednictwem paypala i bezpośrednio, w kilku różnych miejscach (EA access, Netflix, Battle.net). Poczytałem potem w internetach, że przy subskrypcjach nie są akceptowane karty przedpłacone (a karty wirtualne takie były) i trzeba użyć "prawdziwej" karty. Dopiero gdy użyłem karty fizycznej to przeszło.
A gdzie aktywowałeś subskrypcję przy użyciu takiej karty?
Działa wam w ogóle Uplay poprawnie? Przedwczoraj zrobiłem subskrypcje w promocji, zacząłem pobierać Division 2 i zatrzymało się. od tego czasu nie mogę nic pobrać, także bety Breakpoint, ani gier , które już miałem wcześniej.
Błąd 17006, nie można rozpocząć pobierania. Kumpel ma tak samo.
Zapewne próbny przelew na 1 funta by zweryfikować konto. Powinni zwrócić w ciągu kilku dni
Udało się komuś anulować subskrypcję?
Wchodzę na swoje konto, znajduję przycisk cancel membership i nie działa.
Na początku myślałem, że to może wina po mojej stronie, ale na wszystkich przeglądarkach mam taki sam rezultat,
wszystkie adblocki powyłączane.
Mają jakąś chwilową awarię?
Ok, niby udało się anulować, ale status cały czas jest active. Poczekam trochę bo chyba mają jakieś lagi.
Rozumiem, że to Uplay+ jest darmowe tylko do końca miesiąca, a nie, że do końca miesiąca jest czas na aktywację darmowego miesiąca?
Anno 1800 w wersji kompletnej z dlc można spokojnie dodać i instalować, wczoraj jeszcze nie było dzisiaj zostało dodane.
Też macie problem z tym trialem? Cały czas mi pokazuje, że mam zły region. Wracam na EU store i to samo, w kółko.
Sprawdź sobie najpierw, czy na pewno masz ustawiony Region w ustawieniach swojego konta Ubisoft na Polskę.
Jak masz jakiś inny kraj (ja np. tak miałem - USA - zakładałem konto bardzo dawno temu i nie pamiętam już czemu taki kraj wybrałem) to napisz grzecznie do supportu z prośbą o zmianę na Polskę (lub inny kraj w którym oficjalnie mieszkasz i płacisz).
https://support.ubi.com/en-us/Faqs/000024850/How-to-Change-the-Country-on-my-Ubisoft-account
u mnie tez podaje "zły region" a pod spodem blad 404
tos ma moze jakis pomysl?a sciagnelo mi z konta kase
Sprawdź sobie najpierw, czy na pewno masz ustawiony Region w ustawieniach swojego konta Ubisoft na Polskę.
Jak masz jakiś inny kraj (ja np. tak miałem - USA - zakładałem konto bardzo dawno temu i nie pamiętam już czemu taki kraj wybrałem) to napisz grzecznie do supportu z prośbą o zmianę na Polskę (lub inny kraj w którym oficjalnie mieszkasz i płacisz).
https://support.ubi.com/en-us/Faqs/000024850/How-to-Change-the-Country-on-my-Ubisoft-account
spawdzone wczesniej.kraj/region Polska. jezyk polski.
sama rejestracja przez krte bez problemu tylko ten cholerny region
napisalem do pomocy technicznej zobacze co odpowiedza.
chyba ze masz jeszcze jakis pomysl
dzieki